Ik zag m gister al staan jaquote:
jij komt toch wel eerder?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef ijsmeis het volgende:
Als het mag wil ik dan ook wel een dagje komen bij de Ring.
[..]
Huis al schoon?
weekend over 2 weken ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja. Maakt mij niet uit. Zoals ik al zei, zeg jij maar een datum.
Dus 2-3 juni? Dan zijn mijn ouders niet thuis en speel ik voor oppas op de katten (en broertje)quote:
ja want nu krijg je allemaal roddels enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik spreek je overigens hierover wel (edit) > een keertje < op MSN mên.
Nouquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja want nu krijg je allemaal roddels enzo![]()
ik zocht je al op msn![]()
Tim zat er naastquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
als jullie zo schattig samen zijn, waarom hebben jullie hier dan geen woord gewisseld, terwijl jullie net niet naast elkaar zaten
Ik was moe vooralquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef lipje het volgende:
Anne was zowieso stil
en je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
als jullie zo schattig samen zijn, waarom hebben jullie hier dan geen woord gewisseld, terwijl jullie net niet naast elkaar zaten
Okéquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en Anne? Ik ben voor 95% zeker dat ik vrijdag komEn ik heb je uitgeroepen tot BuzzyBabe
In een wespenpakje koffie inschenken bij lexxx thuisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké! Wat is dan eigenlijk de bedoeling btw
?
De inspirator moest op zijn inspirator stoel zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef BoJo het volgende:
En Alfristi zat er met zijn koppen koffie telkens voor
Foto's maken van stkoude vrachtwagen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
?
Waar ik nu op zitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De inspirator moest op zijn inspirator stoel zitten![]()
insert zip grapjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |