wie plant dan ook van de onmeunige data?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit als we naar de ring willen
ik ben ook bezig met mijn motorrijbewijsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mrVyZdvo2cQ&mode=related&search=
Nog zo'n compilatie van die geweldige motorrijders![]()
Ik heb hier naast de straat ZO'N mooi bochtig weggetje liggenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Trust me, de echt leuke weggetjes om te driften hebben hier allemaal een sloot nabij liggen
Het heeft nog niet echt goed geregend om lekker te rijden, maar bij rotondes en op/afritten kun je iig wel even genieten van de wegligging
je zou bijna denken dat ik een leven hebquote:
oh je bedoelt de tuinquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb hier naast de straat ZO'N mooi bochtig weggetje liggenpuur genieten
Wel ff keren in het weiland op het end, want hij loopt dood
ja jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef lipje het volgende:
[..]
doe eens onder je eigen naam inloggen, koffieaddict
ga je het zelf doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ja ja
Donderdagavond gaat de Q op de autotransporter naar LelystadVrijdagavond komt er een nieuwe distri op
![]()
ah joh, gewoon loshalen die zooiquote:
Bijna niks, maar waar het fout kan gaan kan het ook goed fout gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:55 schreef vlad het volgende:
[..]
ah joh, gewoon loshalen die zooikan bijna niets fout gaan
ssst, dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet hij nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Bijna niks, maar waar het fout kan gaan kan het ook goed fout gaan
drijft je toerenteller aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef 2cv het volgende:
Snapt iedereen nu al wat een distributieriem is en wat die doet ?
Mijn Eend heeft geen distributieriem maar ik wil wel een toerenteller. Wat nu ?quote:
een auto kopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn Eend heeft geen distributieriem maar ik wil wel een toerenteller. Wat nu ?![]()
Mag je hier vloeken en schelden en tieren en razen ?quote:
Dat mag via de mail naar danny@fok.nl onder vermelding van je nicknamequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mag je hier vloeken en schelden en tieren en razen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |