quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgelopen weekend een paar oldtimers geplaatst op het SET SOK Festival. Ook wel eens leuk tussen alle grote evenementen door.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waar heb jij je hosting eigenlijk?
Ik heb straks nog een 1U server over in het datacenter eventueel...
en hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alexmiedema.com via googol bij siteground en buzzybeeforum.nl via pcextreme
voor beide iets van 50 euro per jaar geloof ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag...
ik heb misschien nog een server "over" met enorm veel ingekochte data..
met hoeveel data verbruik en opslagruimte?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor beide iets van 50 euro per jaar geloof ik
Geen ideequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
met hoeveel data verbruik en opslagruimte?
ok.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen ideeZou ikop moeten zoeken en daar benik te me voor.
Je bent gewoon een aanstellerquote:Op maandag 14 mei 2007 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ben gewoon ongelooflijk beledigd![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lerende.
Als er iemand is voor wie ik niet bang ben, ben jij het.quote:
ik weet waar ze zich thuis voeltquote:
Wat een verschil met een maand geleden, toen wilde je me neit ontmoeten omdat ik een enge man wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als er iemand is voor wie ik niet bang ben, ben jij het..
Alex heeft beloofd dat als ik weer langs kom dat ik dan ijsjes uit de vriezer mag pakken.quote:
Nee, omdat je een enge man 'had kunnen zijn'. Maar ik stond er mooi maar wel, die vrijdagochtend.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een verschil met een maand geleden, toen wilde je me neit ontmoeten omdat ik een enge man was
En daardoor heb ik nu een mooi interieur!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, omdat je een enge man 'had kunnen zijn'. Maar ik stond er mooi maar wel, die vrijdagochtend.
Naar de distributieriem van de auto van Alfisti (de grijze voor het zijraam, eind van de oprit). En die is best wel bijna op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja nee, maar nu even serieus hè. Nu heb ik wel mooi dat plaatje in de OP geprutst (dat schijnt hier te moeten), maar waar kijk ik nu eigenlijk naar dan?
Ik ben binnen gebleven toen jullie de auto's gingen bekijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naar de distributieriem van de auto van Alfisti (de grijze voor het zijraam, eind van de oprit). En die is best wel bijna op.
Ik heb geen idee, ik heb alleen geholpen die van 2cv zn auto er af te halen, en de persoon die ik hielp vloekte nogal, dus ik dnek dat het een kutklus wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben binnen gebleven toen jullie de auto's gingen bekijken..
Hierom ga ik vast meteen verjaagd worden hier, maar wat is een distributieriem dan?
Te geniaalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A8_BYLDXMUE![]()
Zo heb ik de scooter van mn moeder in twee stukken gehaktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A8_BYLDXMUE![]()
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kun je cheapass walkie talkies kopen? speelgoedwinkel?
Heldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo heb ik de scooter van mn moeder in twee stukken gehaktTerwijl ze m twee uurtjes had
Te mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Prachtig he...![]()
"at least i tried"
You've got mailquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo heb ik de scooter van mn moeder in twee stukken gehaktTerwijl ze m twee uurtjes had
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op jou? Nooit langer dan een minuutje
Was een gedoe ook daar =_= beetje moderatie was wellicht wel nodig (achteraf gezien).quote:
Vast niet bij mij, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
oja we moeten ons siteground ding verlengen
Nope. Ik heb even een rustjaartje ingebouwd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
y0zeker.
Ga jij eigenlijk weer met Vinea dit jaar?
Ah, oke. Ga je nog wel andere spannende dingen doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nope. Ik heb even een rustjaartje ingebouwd.
Met Au3 naar Berlijn, en m'n PKW-Fahrschein halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, oke. Ga je nog wel andere spannende dingen doen?
En kun jij vanuit thuis inloggen op Inderscience??
Berlijn, mooie stadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met Au3 naar Berlijn, en m'n PKW-Fahrschein halen.
Omdat jij net als Nawijn het enorm leuk vind om te jumpen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef BoJo het volgende:
waarom krijg ik mail met de aanhef die zo begint?
[..]
![]()
nee veel te duur voor nog zo'n krengquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Omdat jij net als Nawijn het enorm leuk vind om te jumpen?
p.s. Wil je die Corolla nou nog?![]()
Wat nou kreng...quote:
m'n collega heeft een über geile Carrola , UE-FE E10 ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat nou kreng...![]()
en dat zijn gewoon de prijzen voor die auto's
maar goed, jij bent zo'n gevoelige auto helemaal niet waard
een EE100 met een 4E-FE motor waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n collega heeft een über geile Carrola , UE-FE E10 ofzo![]()
een 1.6 GTSI ofzo had ie het zelf overquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een EE100 met een 4E-FE motor waarschijnlijk
een E10 met een 1.3 dus, wel 90 pk'tjes
verse grote bak espresso staat hier alquote:
zeg dat tegen het werk, nog even en ik krijg een burnoutquote:
He, lekker, hier wordt ook koffie gedronken!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verse grote bak espresso staat hier al![]()
[afbeelding]
whehe, lame is datquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook...
Ik wilde hier quoten en het kwam terecht in 128...![]()
Ja, lekker, ik neem ook een bakkiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
He, lekker, hier wordt ook koffie gedronken!![]()
verkeerde SC?quote:
whehe...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, lame is dat
edit:kut quickquote
-> verkeerde topic.
Patser.. jij kunt dus gewoon internetten in de auto met dat apparaatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En toch vind ik het een Inet-server! (of router)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |