Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op jou? Nooit langer dan een minuutje
Was een gedoe ook daar =_= beetje moderatie was wellicht wel nodig (achteraf gezien).quote:
Vast niet bij mij, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
oja we moeten ons siteground ding verlengen
Nope. Ik heb even een rustjaartje ingebouwd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
y0zeker.
Ga jij eigenlijk weer met Vinea dit jaar?
Ah, oke. Ga je nog wel andere spannende dingen doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nope. Ik heb even een rustjaartje ingebouwd.
Met Au3 naar Berlijn, en m'n PKW-Fahrschein halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, oke. Ga je nog wel andere spannende dingen doen?
En kun jij vanuit thuis inloggen op Inderscience??
Berlijn, mooie stadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met Au3 naar Berlijn, en m'n PKW-Fahrschein halen.
Omdat jij net als Nawijn het enorm leuk vind om te jumpen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef BoJo het volgende:
waarom krijg ik mail met de aanhef die zo begint?
[..]
![]()
nee veel te duur voor nog zo'n krengquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Omdat jij net als Nawijn het enorm leuk vind om te jumpen?
p.s. Wil je die Corolla nou nog?![]()
Wat nou kreng...quote:
m'n collega heeft een über geile Carrola , UE-FE E10 ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat nou kreng...![]()
en dat zijn gewoon de prijzen voor die auto's
maar goed, jij bent zo'n gevoelige auto helemaal niet waard
een EE100 met een 4E-FE motor waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n collega heeft een über geile Carrola , UE-FE E10 ofzo![]()
een 1.6 GTSI ofzo had ie het zelf overquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een EE100 met een 4E-FE motor waarschijnlijk
een E10 met een 1.3 dus, wel 90 pk'tjes
verse grote bak espresso staat hier alquote:
zeg dat tegen het werk, nog even en ik krijg een burnoutquote:
He, lekker, hier wordt ook koffie gedronken!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verse grote bak espresso staat hier al![]()
[afbeelding]
whehe, lame is datquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook...
Ik wilde hier quoten en het kwam terecht in 128...![]()
Ja, lekker, ik neem ook een bakkiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
He, lekker, hier wordt ook koffie gedronken!![]()
verkeerde SC?quote:
whehe...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, lame is dat
edit:kut quickquote
-> verkeerde topic.
Patser.. jij kunt dus gewoon internetten in de auto met dat apparaatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En toch vind ik het een Inet-server! (of router)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |