mijn posts hier zijn voor 66,6666667% 50% on-topicquote:
In theorie wel, alleen dan rij ik tegen bomen en vrachtwagens aan en zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Patser.. jij kunt dus gewoon internetten in de auto met dat apparaat
[KOFFIE SC #180] 200 is al in zicht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In theorie wel, alleen dan rij ik tegen bomen en vrachtwagens aan en zo.
Maarre... dit is een heel ander koffie topic![]()
Waar is de Koffie SC?![]()
Dit is zelfs een PTA topic, maar er is niemand van PTAquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In theorie wel, alleen dan rij ik tegen bomen en vrachtwagens aan en zo.
Maarre... dit is een heel ander koffie topic![]()
Waar is de Koffie SC?![]()
We zitten hier slechts antikraak, totdat de bewoners weer terug zijn!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dit is zelfs een PTA topic, maar er is niemand van PTA
Altijd lachen, in andermans clubhuis rondbaggeren als ze er ff niet zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
We zitten hier slechts antikraak, totdat de bewoners weer terug zijn!![]()
We houden het wel netjes he?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Altijd lachen, in andermans clubhuis rondbaggeren als ze er ff niet zijn![]()
![]()
niet posten betekent niet afwezigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Altijd lachen, in andermans clubhuis rondbaggeren als ze er ff niet zijn![]()
![]()
en anders heb ik nog een delete knopquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en anders heb ik nog een delete knopmaar dan moet je het wel heeeeeeeeeeeeeeeel ver gaan
Wie moet er anders het ford (!) bewaken?quote:
De wannabe-modjes?quote:
Wie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij hebben ten minste een koffie jufvouw.
En wat voor één.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Jij nog een glaasje jus d'orange?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog een kopje, mannen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Wie?
Dat valt niet op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog een kopje, mannen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Wie?
Ik gok op IJsmeis.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik zag hem net hangen, op het toiletquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Graag.![]()
Hebben jullie hier ook een Pirelli kalender hangen?
Graag, dank je. Maar ik wil ook wel zelf pakken hoor. Ik weet 't te vinden.quote:
Er komt een dag dat ik de dingen in mn keuken beter kan vinden dan jijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Graag, dank je. Maar ik wil ook wel zelf pakken hoor. Ik weet 't te vinden.
quote:
Goed oefenen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik de dingen in mn keuken beter kan vinden dan jij
ja hoor, stamgastquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
komt ijsmeis hier uberhaupt nog wel eens?
Ik heb ook al jaren niet meer gepost hier, denk dat ik in totaal in een PTA SC 10 posts heb geplaats...
okquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor, stamgast
en bier was zelf service toch?
Met Bierik zeker?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
komt ijsmeis hier uberhaupt nog wel eens?
Ik heb ook al jaren niet meer gepost hier, denk dat ik in totaal in een PTA SC 10 posts heb geplaats...
Veel koffie gedronkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Papier maar lang werk heeft op het toilet?
zal ik dat eens bekijken, daar staan alle topics waar ik in gepost heb toch op 1 paginaquote:
goeie zaakquote:
Wat je al niet in de gaten houdt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
Lang werk? Welnee, ik kreeg ff telefoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zal ik dat eens bekijken, daar staan alle topics waar ik in gepost heb toch op 1 pagina
[..]
goeie zaak
alles al opgeknapt enzulks?
whehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lang werk? Welnee, ik kreeg ff telefoon.![]()
Phoe, is er nog koffie?![]()
Ik neem er ook maar snel eentje voordat eer-ik weer opduikt!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe
tuurlijk is er nog koffie.
* MPG schenkt de mokken nog eens vol
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gok op IJsmeis.......Foto's.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
ik heb altijd al moeite genoeg met 1 SCquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem er ook maar snel eentje voordat eer-ik weer opduikt!![]()
Zie fobo's!quote:
Ja zeg, ik ga toch geen moeite doen om koffietutjes te kijken?!quote:
Whehe!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga toch geen moeite doen om koffietutjes te kijken?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |