Ik heb de betreffede foto niet gezien, maar kan wel bevestigen dat er hier in PTA een paar schoonheden meeposten.quote:
Foto's!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de betreffede foto niet gezien, maar kan wel bevestigen dat er hier in PTA een paar schoonheden meeposten.
quote:
Maar wel al twee keer in GAMquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hier nog niet eerder geweest hoor...![]()
Hoi ijsmeis![]()
Dat kan ik niet ontkennen!quote:
Oh, dat was toen tijdens mijn vakantie...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo alweer?
Hoi ijsmeis
GAM kan ik me nog wel herinneren ja
Was dat rond topic 100?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo alweer?
Hoi ijsmeis
GAM kan ik me nog wel herinneren ja
"Er zijn in uw auto GEEN goederen aangetroffen die in uw aangifte genoemd zijn, derhalve hebben wij onvoldoende aanknopingspunten om het onderzoek voort te zetten."quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
"ja hallo meneer Paal, we weten wie uw MX-5 in de brand heeft gestoken! We durven hem alleen neit te arresteren omdat we bang voor hem zijn. We hebben wel uw adres aan hem doorgegeven. Fijne dag nog!"
Ze willen de zaak gewoon niet uitzoeken, maar foto's schieten op de ring van Groningenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
"Er zijn in uw auto GEEN goederen aangetroffen die in uw aangifte genoemd zijn, derhalve hebben wij onvoldoende aanknopingspunten om het onderzoek voort te zetten."
De fles werd niet genoemd in mijn aangifte, hoorde kort erna van de buren dat ze die gevonden hadden en dat deze is binnen 10 minuten afgehaald door de politie (ze kunnen wel snel!) en blijkbaar zijn ze'm nu ook kwijt
Ben blij dat ik de schade niet zelf via de verzekering af hoef te handelen met dit soort onzinnigheden.
Het weekend van 16/17 juni naar de ring?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef BoJo het volgende:
auto doet weer normaal, klonk ook normaal![]()
wtf?![]()
Dat is wel duidelijk aan de ongelooflijke slordigheid in afhandelen ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:41 schreef lipje het volgende:
[..]
Ze willen de zaak gewoon niet uitzoeken, maar foto's schieten op de ring van Groningen
ff de financiele planning in de gaten houden. Moet nog wat geld voor de vakantie overhoudenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het weekend van 16/17 juni naar de ring?
heb voor dat weekend nog niks op de kalenderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het weekend van 16/17 juni naar de ring?
Ik kan het sowieso niet betalenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:48 schreef lipje het volgende:
[..]
ff de financiele planning in de gaten houden. Moet nog wat geld voor de vakantie overhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |