Gedraaimoliciteerd, jij verwoord precies mijn gedachten.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef PeZu het volgende:
kan een mod ff de tt aanpassen en pio's account door de shredder halen?
Ik was vrolijk aan het afwachten!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast Broekpaling moest hem openen.
Ik ben nog in eentje geweest van het weekend.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast Broekpaling moest hem openen.
ja, gooi hem uit het raamquote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Piovan het volgende:
Kan ik net zogoed hier vragen...
Ik heb een laptop, met 512 mb intern geheugen. Kan ik hier 1 GB of 2 GB bijzetten? Zoja, hoe?
Lijkt me nogal wiedes..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een laptop, met 512 mb intern geheugen. Kan ik hier 1 GB of 2 GB bijzetten? Zoja, hoe?
een laptop met 512 mb intern geheugenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Piovan het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef Piovan het volgende:
Rot op man. Oja, ik las dat je zo over de zeik ging als ze het over ja mamma hadden.
Ik heb ze vannacht gepakt, toen je vader de hond uitliet.
of je houdt gewoon je bek over onze hond!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef Piovan het volgende:
Rot op man. Oja, ik las dat je zo over de zeik ging als ze het over ja mamma hadden.
Ik heb ze vannacht gepakt, toen je vader de hond uitliet.
Ik heb vorige week met rijles een hond overreden, helaas, zag hem te laat. Achja boeie, alleen jammer dat je vader de hond nog vasthad en zo ook onder de wagen kwam.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
of je houdt gewoon je bek over onze hond!
Vorige week is ie overleden! Had je best even na kunnen vragen!
achterlijke klapjosti!!!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb vorige week met rijles een hond overreden, helaas, zag hem te laat. Achja boeie, alleen jammer dat je vader de hond nog vasthad en zo ook onder de wagen kwam.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb vorige week met rijles een hond overreden, helaas, zag hem te laat. Achja boeie, alleen jammer dat je vader de hond nog vasthad en zo ook onder de wagen kwam.
foto's spreken boekdelenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
Je hebt hem in het echt gezien?
idd de keyboardpiraat pioquote:
uhuhquote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Piovan het volgende:
Ach, ik ben ook zo in werkelijkheid. Alleen begin ik zelf nooit, als iemand zo iets tegen mij zegt, krijgt ie altijd iets twee keer zo hard terug.
Je moet eigenlijk best oppassen met dat soort gasten. Dat zijn van die mensen die met hun counterstrike ervaring headshots proberen, nadat ze helemaal geflipt zijn, in het postkantoor.quote:
ga toch weg johquote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Piovan het volgende:
Ach, ik ben ook zo in werkelijkheid. Alleen begin ik zelf nooit, als iemand zo iets tegen mij zegt, krijgt ie altijd iets twee keer zo hard terug.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Piovan het volgende:
Misschien mooi voor in iemands sig?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Piovan het volgende:
ja ik ga met piovan in m'n sig postenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien mooi voor in iemands sig?
Wat moet dat een pijn doen zegquote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Piovan het volgende:
oei dit krijg je nu 2x zo hard terugquote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef BrauN het volgende:
Piovan, hou toch je bakkes met je grootspraak! Smerig onderkruipsel.
In het dagelijks leven heb jij helemaal niks te zeggen man. Je wordt dagelijks door de lokale buurtpedofiel met je kippennek tussen de wipkip gestopt. Ruige vent.
Jij kent mij ook he?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:34 schreef BrauN het volgende:
Piovan, hou toch je bakkes met je grootspraak! Smerig onderkruipsel.
In het dagelijks leven heb jij helemaal niks te zeggen man. Je wordt dagelijks door de lokale buurtpedofiel met je kippennek tussen de wipkip gestopt. Ruige vent.
maw je pist in je broek vd angstquote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jij kent mij ook he?
Ik zit niet de hele dag achter mijn pc met een woordenboek, zoals jou, om woordjes op te zoeken om anderen af te schrikken.
Je bent zelf ook een nerveuze zenuwachtige, tevens roodhoofd als je bij meisjes bent. Ik heb je wel gezien met Carnaval, met je pakje aan, en mondkapje voor.
Laat me niet lachen, ik pis je omver met de rits dicht, wind van voren en 3 regenbroeken aan.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Piovan het volgende:
2x zo hard zei je toch? Gaat dat nog komen of was dit hetquote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jij kent mij ook he?
Ik zit niet de hele dag achter mijn pc met een woordenboek, zoals jou, om woordjes op te zoeken om anderen af te schrikken.
Je bent zelf ook een nerveuze zenuwachtige, tevens roodhoofd als je bij meisjes bent. Ik heb je wel gezien met Carnaval, met je pakje aan, en mondkapje voor.
Laat me niet lachen, ik pis je omver met de rits dicht, wind van voren en 3 regenbroeken aan.
enkelbandquote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef Piovan het volgende:
Ja, hij is goed hoor. No offence, maar Tyler Durden is een misselijk mannetje.
Ik ken het verhaal van hem en PeZu.
Ze likten aars van een man die boven hun stond, en van hem moesten ze een Pool remmen, en de twee fags sloegen door, en werden opgepaktZe hebben we 1.5 jaar gebromd, van horen zeggen.
En nee, dit is geen verzinsel, dit heeft de man met enkelband me zelf verteld.
OMFG.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jij kent mij ook he?
lukt dus niet? Je hebt weken lopen huilen om die fotoquote:Op maandag 14 mei 2007 21:45 schreef Piovan het volgende:
Ze zaten tevens in Breda (de koepel). De officiele naam is; Penitentiaire Inrichting De Boschpoort. Dus om mijn met die foto te menen kleineren, lukt dus niet.
echt, je bent echt heel erg naief heh?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:45 schreef Piovan het volgende:
Ze zaten tevens in Breda (de koepel). De officiele naam is; Penitentiaire Inrichting De Boschpoort. Dus om mijn met die foto te menen kleineren, lukt dus niet.
Mis ik iets, waar gaat dat hele koepel verhaal over.quote:
Ik praat liever niet met sociaal gestoorden, die zich laten opdraaien voor iets wat ze moesten doen voor een ander. Jullie kunnen nu anders zijn, heb er alleen geen vertrouwen in, dus jullie blijven altijd mensen van het laagste soort. Namelijk de soort mensen die ruzies oplossen met vechten, in plaats van eerst eens te praten.quote:
pio is er heilig van overtuigd dat tyler en ik, iemand hebben omgelegd en daarvoor in de koepel hebben gezeten en dat ik met een enkelband thuis zou zittenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mis ik iets, waar gaat dat hele koepel verhaal over.
Trouwens de Koepel is een volwassene gevangenis, dat zou minstens Den Hey-Acker moeten wezen.
Piovanneke, waarom blijf je het proberen?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef Piovan het volgende:
BrauN is zo'n pervers figuur he
In elke "diss" van hem, staat het woord superieur. Zal ie wel eens gehoord hebben toen hij de Tina van zijn reeds overleden zusje las.
Hij heeft ook een vriendin, hij vergeet alleen te vertellen dat hij flink in zijn beurs moet graaien als hij eroverheen wil. Dan kan ik het ook vaak.
Ik lag me echt dood, ik ken je echt, met je aggressief smoelwerk. Eerlijk lachwekkend als angstaanjagend.
Haha, mongool. Ik heb PeZu in totaal één of twee gesproken op msn en alleen maar om jou wijs te maken dat wij stoere rakkers zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef Piovan het volgende:
Wel jammer dat Tyler niet meer geageerd, hij trekt het zich wel aan he, heb ik toen gemerkt. PeZu is er allang over, en begeeft zich vaak in het criminele circuit, waarvan nu de enkelband.
dat dusquote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Haha, mongool. Ik heb PeZu in totaal één of twee gesproken op msn en alleen maar om jou wijs te maken dat wij stoere rakkers zijn.
En toen kwam jij met van die stoere verhalen dat je wel eens gepakt was met een boete van stichting brein, ware gangster jij.
Wel een beetje fatsoenlijk blijven typen, zo volg ik het niet meerquote:Op maandag 14 mei 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
hij was toen zo ook over de zeik toen ie dacht dat q_B een kloon van sol was, hij heeft er zelfs een fb topic over gemaakt
hij freakte m echt helemaal op msn
iedereen hem opstoken en hij maar janken
zelfde als tyler, q_B en ik toen over het vastzitten
hij dacht de vast hadden gezeten nav een opmerking in het rokershoekje
daarn zijn we daar op msn maar even over doorgegaan en hij geloofde echt alles_!
en hij begon er teleksn zelfs over
hij dacht dat we vast hadden gezetenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel een beetje fatsoenlijk blijven typen, zo volg ik het niet meer.
Jongen, je wordt echt slechter met de minuut.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Piovanneke, waarom blijf je het proberen?
Dat je jaloers bent op m'n vocabulaire vind ik niet erg, maar probeer me dan niet te dissen met je ongewassen vmbo-bakkes.
In de beurs graaien voor sex hoef ik alleen als ik zin heb in je moeder, maar ze doet 't ook voor niks denk ik. Ik heb gewoon medelijden met het mens en daarom stop ik haar wat geld toe.
En nee, je kent me niet. Je hebt alleen een foto van mij in m'n carnavalspak gezien en daar botvier je nu je lusten op. Geen probleem.
Over naar jou, Piovan.
Ik moest serieus lachen.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wij zo van: we hebben iemand omgelegd.
Pio zo van: ja weet je, ik heb weleens een boete gehad van stichting brein.
hij zei het echtquote:
Ja het kan aan mij liggen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jongen, je wordt echt slechter met de minuut.
Ik snap je ouders niet. Ze laten je naar de opleiding "Bedrijfskunde" gaan. Geven er veel geld aan uit, want jijzelf kan dat niet, je krijgt maar 12 euro stufi per maand, ivm het inkomen van je vader.
Je eindigt toch als parkeerdekschrobber, en als je geluk hebt, word je misschien wel ramenlapper aan boord van een olietanker.
En dan maar flink praten op internet, 1 kb/s, @Home Sloeber, toch fijn dat die mensen van @Home de financiele dieptepunten van de samenleving ook laten profiteren van internet.
Je gelooft het serieus hèquote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Piovan het volgende:
Wel jammer dat de twee criminelen nu onderling hebben afgesproken om het te ontkennen. Ik zou het ook doen, als ik dat soort mens ben, maar ik ben gewoon hoger in de samenleving. Ik laat me niet opjutten, ik mep niemand in elkaar, en zit ook nooit vast.
Alleen triest dat jullie het nu niet meer onder ogen durven te laten komen.
omgquote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Piovan het volgende:
Wel jammer dat de twee criminelen nu onderling hebben afgesproken om het te ontkennen. Ik zou het ook doen, als ik dat soort mens ben, maar ik ben gewoon hoger in de samenleving. Ik laat me niet opjutten, ik mep niemand in elkaar, en zit ook nooit vast.
je moet eens wat minder films kijken.... je fantasie slaat op hol en je praat poepquote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Piovan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |