Gedraaimoliciteerd, jij verwoord precies mijn gedachten.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef PeZu het volgende:
kan een mod ff de tt aanpassen en pio's account door de shredder halen?
Ik was vrolijk aan het afwachten!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast Broekpaling moest hem openen.
Ik ben nog in eentje geweest van het weekend.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast Broekpaling moest hem openen.
ja, gooi hem uit het raamquote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Piovan het volgende:
Kan ik net zogoed hier vragen...
Ik heb een laptop, met 512 mb intern geheugen. Kan ik hier 1 GB of 2 GB bijzetten? Zoja, hoe?
Lijkt me nogal wiedes..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een laptop, met 512 mb intern geheugen. Kan ik hier 1 GB of 2 GB bijzetten? Zoja, hoe?
een laptop met 512 mb intern geheugenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Piovan het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef Piovan het volgende:
Rot op man. Oja, ik las dat je zo over de zeik ging als ze het over ja mamma hadden.
Ik heb ze vannacht gepakt, toen je vader de hond uitliet.
of je houdt gewoon je bek over onze hond!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef Piovan het volgende:
Rot op man. Oja, ik las dat je zo over de zeik ging als ze het over ja mamma hadden.
Ik heb ze vannacht gepakt, toen je vader de hond uitliet.
Ik heb vorige week met rijles een hond overreden, helaas, zag hem te laat. Achja boeie, alleen jammer dat je vader de hond nog vasthad en zo ook onder de wagen kwam.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
of je houdt gewoon je bek over onze hond!
Vorige week is ie overleden! Had je best even na kunnen vragen!
achterlijke klapjosti!!!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb vorige week met rijles een hond overreden, helaas, zag hem te laat. Achja boeie, alleen jammer dat je vader de hond nog vasthad en zo ook onder de wagen kwam.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb vorige week met rijles een hond overreden, helaas, zag hem te laat. Achja boeie, alleen jammer dat je vader de hond nog vasthad en zo ook onder de wagen kwam.
foto's spreken boekdelenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
Je hebt hem in het echt gezien?
idd de keyboardpiraat pioquote:
uhuhquote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Piovan het volgende:
Ach, ik ben ook zo in werkelijkheid. Alleen begin ik zelf nooit, als iemand zo iets tegen mij zegt, krijgt ie altijd iets twee keer zo hard terug.
Je moet eigenlijk best oppassen met dat soort gasten. Dat zijn van die mensen die met hun counterstrike ervaring headshots proberen, nadat ze helemaal geflipt zijn, in het postkantoor.quote:
ga toch weg johquote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Piovan het volgende:
Ach, ik ben ook zo in werkelijkheid. Alleen begin ik zelf nooit, als iemand zo iets tegen mij zegt, krijgt ie altijd iets twee keer zo hard terug.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Piovan het volgende:
Misschien mooi voor in iemands sig?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Piovan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |