je komt niet vaak genoeg kijken danquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef travelman het volgende:
het gaat snel vandaag...
Bedankt voor je foto FMquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef veldmuis het volgende:
Zoeen spekkietopique
Mits je het deze keer niet over de tafel heen gooitquote:
Ik ben geen PMS'erquote:
Zie vorig topiquequote:Op zondag 13 mei 2007 22:03 schreef Clauw het volgende:
dit vraagt dus om een verklaring rizzo
ja zoiets of een andere afleiding.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga naar de stad, zoek een wijf en neuk je frustraties eruit!
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga naar de stad, zoek een wijf en neuk je frustraties eruit!
Joh, om je frustraties eruit te neuken hoeft ze niet leuk te zijn. Desnoods zoek je zoeen sloerie op Fok! uit?quote:
Bel 'm dan gewoon.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh, om je frustraties eruit te neuken hoeft ze niet leuk te zijn. Desnoods zoek je zoeen sloerie op Fok! uit?
Ik was 'm al voor.quote:
Jij mag niet meer raden.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:39 schreef veldmuis het volgende:
Last van hele zware hardnekkige frustraties?
1 januari stylow!!!11!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:44 schreef veldmuis het volgende:
Okay, dan niet.
Nog een paar nachtjes en dan komt er zoeen minimeet!
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik moet vandaag, morgen vrij, woensdag werken en dan .....tatadata .... donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag, dinsdag vrij!!! en dat allemaal na 1 week werken (daarvoor had ik weekje meivakantie)
Ligt niet aan mij hoor, dat ik vrij ben ... is t werk wat ik doe (verplicht vrij zeg maar) Ben er niet altijd even blij mee .... *in portomonnee kijktquote:
Wat doe je dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij hoor, dat ik vrij ben ... is t werk wat ik doe (verplicht vrij zeg maar) Ben er niet altijd even blij mee .... *in portomonnee kijkt
Nouja, op een vergadering op dinsdagochtend na dan. Maar verder; heul de week + de maandag erna.quote:
Na, ja je kan beter vrij zijn dan ziekquote:Op maandag 14 mei 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, op een vergadering op dinsdagochtend na dan. Maar verder; heul de week + de maandag erna.
ambtenaren bedoel je?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:35 schreef Ritchie het volgende:
mag wel hoor..
het zijn wmb gewoon allemaal lamballen.
wat ben je dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ambtenaren bedoel je?
blij dat ik geen ambtenaar ben dan![]()
Deze is wel beter hé?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef bassieVL het volgende:
Van je huidige avatar word ik een beetje hyper.
Dat ik mijn hele leven in Breda gewoond heb, en er nog steeds elke dag kom... Alleen woon ik er sinds een maand of 3 niet meerquote:Op maandag 14 mei 2007 16:25 schreef Ritchie het volgende:
maar wat bedoel je met soort van?
Dan snap ik nu je avatar ook beterquote:Op maandag 14 mei 2007 16:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Dat ik mijn hele leven in Breda gewoond heb, en er nog steeds elke dag kom... Alleen woon ik er sinds een maand of 3 niet meerRijsbergen...Jweet
![]()
Respect voor het bier uit de Achterhoek!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef ghizzer het volgende:
Respect uit de Achterhoek voor de sfeer tijdens de carnaval in Breda!
De Graafschap groet NAC!
Tot in Breda tijdens NAC - De Graafschap!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef ghizzer het volgende:
Respect uit de Achterhoek voor de sfeer tijdens de carnaval in Breda!
De Graafschap groet NAC!
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef fransbreda het volgende:
en ritchie , ik ken george de krullenbol nog wel idd, uhm van ons gesprek tijdens UWD weet ik helaas niets meer![]()
Ik, als origineel Bredaasch vrouwtjequote:Op maandag 14 mei 2007 17:54 schreef ghizzer het volgende:
Is het als student of net afgestudeerde student er goed toeven?
Ik kan me haast niet voorstellen dat je dat niet tof gaat vindenquote:Hoe is het om (als buitenstaander cq niet originele Bredanaar) in Breda te wonen?
Tsja, veiligheid. Euh: ik ben altijd wel blij dat ik een grote vent naast me heb lopen 's avonds laat. Maar dat geldt in iedere stad. En euh, Tuinzigt enzo is niet echt bijster populair in Breda.quote:Hoe zit het met de veiligheid en in welke wijken kun je beter niet gaan wonen? Ik heb wel eens gehoord over Tuinzigt en Breda-Noord. Is dat echt zo slecht?
Hartelijk graag gedaan, en als je hier komt wonen moet je wel deelnemen aan een meet. Maar dat snap je wel hehquote:Alvast heel hartelijk bedankt voor reacties!
ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef fransbreda het volgende:
Als je huisje gaat kopen kan je beter investeren in de belcrum, dat gaat samen met stationsgebied volledig op de schop en zal wel een aanzienlijke waardevermeerdering opleveren op den duur.
i hope![]()
Ga eens een paar dagen door en om de stad lopen..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef ghizzer het volgende:
Allereerst wil ik de mensen die op mijn posts hebben van harte bedanken. Erg leuk van de reacties die mij meer een beeld geven van Breda! Nu had ik nog een vraag.. is er (ondanks dat er in Breda geen universiteit is) sprake van een studentenleven? En o ja.. hoe zijn de groenvoorzieningen? Zelf woon ik in Deventer en buiten het centrum om is het eigenlijk alleen maar beton. Ik vind groen- maar ook watervoorzieningen in een stad erg belangrijk. Hoe is het in Breda daarmee gesteld?
Er is zeker een studentenleven, er zijn vele kroegenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef ghizzer het volgende:
Allereerst wil ik de mensen die op mijn posts hebben van harte bedanken. Erg leuk van de reacties die mij meer een beeld geven van Breda! Nu had ik nog een vraag.. is er (ondanks dat er in Breda geen universiteit is) sprake van een studentenleven? En o ja.. hoe zijn de groenvoorzieningen? Zelf woon ik in Deventer en buiten het centrum om is het eigenlijk alleen maar beton. Ik vind groen- maar ook watervoorzieningen in een stad erg belangrijk. Hoe is het in Breda daarmee gesteld?
ohja, daar ben ik afgelopen zaterdag eens langs gelopenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef fransbreda het volgende:
kom maar op 30 juni naar de haven
Ik heb er nog éénquote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef _krizip_ het volgende:
Iemand een peugeot 205 kopen?
misschien, meer info graag ....quote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef _krizip_ het volgende:
Iemand een peugeot 205 kopen?
En herken je ook dezequote:Op maandag 14 mei 2007 17:54 schreef ghizzer het volgende:
Eej eej. Ik ben een keer of 5 naar wedstrijden van NAC geweest, maar van sfeer hebben ze in Breda genoeg kaas gegeten. Met name die enorme vlag over de B-side.
Zie:quote:Op maandag 14 mei 2007 20:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
misschien, meer info graag ....![]()
Leuk ding, echter heb ik een oudere versie (1985) waar minder aan is vervangen (in mijn bezit niks eigenlijk) voor een lagere prijs gekocht.quote:
Nu al?!quote:
Die pookknop doet 't 'm! De waardevermeerdering van de Belcrum is er niets bij.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Bij nader inzien, ik heb er trouwens wel net nieuwe remschijven voor erop zitten en een nieuwe pookknop ( van een 206)
Idd! Er komt namelijk meteen een versnelling bijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Die pookknop doet 't 'm! De waardevermeerdering van de Belcrum is er niets bij.
Die versnelling is echter niet te gebruikenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:19 schreef Ritchie het volgende:
wow..instant upgrade
Ohja.. goeiemorgen enzo.
HA! mijn fiets heeft er meer!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Wow zelfs mijn Clio heeft meer versnellingen Rizz.
Dat geeft problemen als je je auto ooit een keertje uitleentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die versnelling is echter niet te gebruiken
Op de pook staan er namelijk 5 versnellingen en ik heb een 4-bak
jazeker wel! En natuurlijk die met Ernie erop! en in t verleden die braziliaanse vlag toen christiana en die andere braziliaan (ben ff zn naam kwijt) in de aanval speelden.quote:
Ik heb gewoon heel m'n 205 vervangen door een 206. Heeft iets meer effect dan alleen de pookknop...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Bij nader inzien, ik heb er trouwens wel net nieuwe remschijven voor erop zitten en een nieuwe pookknop ( van een 206)
Jouw Kliko komt uit 1998?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Wow zelfs mijn Clio heeft meer versnellingen Rizz.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:04 schreef Frazz het volgende:
Ik heb een avatar!
Na al die jaren wordt hij alsnog geaccepteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
frazz@@@!! een avatar?? wat doe je?? je imago!!!
nee hoor, proficiat ... je hoort er nu ook bij hé
Onder SanCoTec had ik jaren een avatarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Na al die jaren wordt hij alsnog geaccepteerd
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
nee hoor, proficiat ... je hoort er nu ook bij hé
Hoe kan hij anders op het locatieplaatje in de OP staan?quote:
Met zijn naamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Hoe kan hij anders op het locatieplaatje in de OP staan?
Hier ook bitter weinig. Technische omgevingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Flirten goed voor m'n carrière? Nou, euhm.. er valt zeer weinig te beflirten bij ons.
Geen toffe ICTers in de buurt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Flirten goed voor m'n carrière? Nou, euhm.. er valt zeer weinig te beflirten bij ons.
Neen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef veldmuis het volgende:
Geen toffe ICTers in de buurt?
Nou hij is eigenlijk zomaar aan komen lopen en wil nu niet meer weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Hoe kan hij anders op het locatieplaatje in de OP staan?
Dat doet MdO geloof ik, omdat het een privékaartje is ofzoiets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
kan iemdan mij dan ff in de ypelaar erin gooien in die googlemap?
Stuur mij even een PM Spekkie, waar je ongeveer woontquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
kan iemdan mij dan ff in de ypelaar erin gooien in die googlemap?
Als je het over de duivel hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:07 schreef MdO82 het volgende:
Stuur mij even een PM Spekkie, waar je ongeveer woont
Welke van de zeven bedoel jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:22 schreef tha_rizzo het volgende:
Md082, wonen jullie in één van die drie flatjegebouwtjes?
Daar kom ik elke dag langs (bijna dan)
Zeven?quote:
Oui oui. Toi.quote:
Als je van de Rith afkomt is het, het eerste flatje die je ziet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zeven?
Ik zag er vanochtend maar drie
(ik rij elke dag over de rith naar Breda, om vervolgens via de oude A16 de zuidelijke rondweg te pakken)
Neehoor! We hadden het over je GoogleMap kunstenquote:
Ik had hem ook openbaar kunnen maken zodat hij bijgewerkt kon worden, maar dan kan de kaart ook gevoden worden bij de zoekresultaten van Google. Daar had ik niet zo'n behoefte aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neehoor! We hadden het over je GoogleMap kunsten.
Mja, hier nog één. Googlen op Kuukske brengt sowieso al ellende met zich meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef MdO82 het volgende:
Ik had hem ook openbaar kunnen maken zodat hij bijgewerkt kon worden, maar dan kan de kaart ook gevoden worden bij de zoekresultaten van Google. Daar had ik niet zo'n behoefte aan![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:05 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nou hij is eigenlijk zomaar aan komen lopen en wil nu niet meer weg.
Ik had het gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hier nog één. Googlen op Kuukske brengt sowieso al ellende met zich mee.
nou inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet de Kuukske die zich heeft aangesloten bij Dieetweb ofzoiets.quote:
oh......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet de Kuukske die zich heeft aangesloten bij Dieetweb ofzoiets.
En die ICT gast dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Heheh.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:22 schreef MdO82 het volgende:
oh......
Nee als je op mijn naam zou zoeken dan denkt men ook van komt ie in China ofzo
Zeg, ga jij eens even heel snel je mond spoelen met groene zeep.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef JDude het volgende:
En die ICT gast dan?
Spuit 11.quote:
Geeft niet, ook jij wordt een jaartje ouder.quote:
In november weer!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:27 schreef Kuukske het volgende:
Geeft niet, ook jij wordt een jaartje ouder.
Ik eerst!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lillekertquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:42 schreef tha_rizzo het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Tits op je neus.
Ja, kom maar naar huis.quote:
Ik vertrek over 25 minuten.quote:
Tof, dan ga ik alvast.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef JDude het volgende:
Ik vertrek over 25 minuten.
Waarheen?quote:
Naar huis. Ik ben in het Ginneken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef JDude het volgende:
Waarheen?
ict-ers zijn nerdsquote:
En vaak lelijk.quote:
sociaal niet zo vaardig ook.quote:
woon je boven in een flat dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:47 schreef Clauw het volgende:
ik sta trouwens niet helemaal goed op google maps, nog ietsje meer boven![]()
stalker!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Sneeuwvlok het volgende:
JD & Kuukske, ik fiets 2 maal per dag langs jullie woning![]()
U riep?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:36 schreef MdO82 het volgende:
Je moet dan nog wel een prive chauffeur hebben
We staan niet helemaal goed op de kaart. Maar euhm, ja goh. Tof!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Sneeuwvlok het volgende:
JD & Kuukske, ik fiets 2 maal per dag langs jullie woning![]()
Uitzonderingen daar gelaten.quote:
jullie gaan dus niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
Daar moet het héél mooi weer voor worden, willen wij gaan.
En anders zet ik thuis ook wel muziek op dan heb ik ook een jazz-festivalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:43 schreef Asics het volgende:
naja ik geef ook geen zak om jazz
Paar jaar terug, toen NAC europees voetbal haalde, viel dat tegelijk met het Jazz festival.quote:
Kaartjes al in de pocket!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Asics het volgende:
UWD !!!
Ik, de voetbalfan (...), had geen idee wat me overkwamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Paar jaar terug, toen NAC europees voetbal haalde, viel dat tegelijk met het Jazz festival.
Toen is de stad volgestroomd met NAC supporters.
Was erg gezellig!
was leuk he, waar blijven de foto's?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik, de voetbalfan (...), had geen idee wat me overkwam
quote:
quote:
Hee hallo ja , er zijn nog wel toffe ICT-ers hoorquote:
Ow ja joh?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:27 schreef Dalamar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hee hallo ja , er zijn nog wel toffe ICT-ers hoor![]()
Ik zei toch: uitzonderingen daar gelaten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:27 schreef Dalamar het volgende:
Hee hallo ja , er zijn nog wel toffe ICT-ers hoor![]()
Dat zei je niet, maar tikte je in op je toetsenbordquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zei toch: uitzonderingen daar gelaten.
Ik wil er wel eens op vloeken. JD's pc dan. De mijne staat nog bij m'n oudjes.quote:
Aanvang eind 2007, gereed 2010-2011 meen ik. De gehele spoorzone-ombouw inclusief woningen, kantoren etc duurt nog wel tot 2020.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef ghizzer het volgende:
Wanneer moet trouwens het hele station van Breda verbouwd zijn? En gaat de HSL ook in Breda stoppen?
De tijdwinst Amsterdam-Parijs zou nogal verloren gaan als dat ding telkens bij Lage Zwaluwe moest afbuigen naar hier.quote:
ah ok.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
2010 Station af geloof ik. En de HSL gaat hier wel stoppen toch?
Nu komt de hamvraag, is die shuttle dan de NS Hispeed (NS en Hispeedquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef bassieVL het volgende:
Volgens mij stopt de NS Hispeed wel degelijk in Breda. Ligt er een beetje aan welk traject.
"de verbinding Den Haag – Breda – Brussel wordt dan 8 x per dag gereden. "
http://www.nshispeed.nl
De Thalys zal wel vlotter zijn want die rijdt in één keer van Anvers naar Bruxelles. Dat shuttleding stopt bij elke dikke boomquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Nu komt de hamvraag, is die shuttle dan de NS Hispeed (NS en Hispeedhoezo een contradictie
)
Zo nee, wat is dan sneller? Hispeed naar Brussel of shuttle naar Anvers om vervolgens de Thalys te pakken
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Dan komt JD thuis.
Lezen lieverdquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef JDude het volgende:
[..]
De Thalys zal wel vlotter zijn want die rijdt in één keer van Anvers naar Bruxelles. Dat shuttleding stopt bij elke dikke boom.
Er zijn verschillende trajecten. 9x per dag Amsterdam - Parijs. 1 x per uur Den Haag - Brussel. enzovoort. Denk niet dat Breda op de Amsterdam - Parijs route zit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nu komt de hamvraag, is die shuttle dan de NS Hispeed (NS en Hispeedhoezo een contradictie
)
Zo nee, wat is dan sneller? Hispeed naar Brussel of shuttle naar Anvers om vervolgens de Thalys te pakken
Die shuttle ís een Hispeed geval, lieverdquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Lezen lieverd
Hispeed naar Bruxelles
of
Shuttle naar Anvers
Owquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Die shuttle ís een Hispeed geval, lieverd
Mag ik ook even. Ja. Oké. Altijd maar citroen, citroen. Je moet blij zijn dat ik je in Januari niet heb platgespammed over JD.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:02 schreef Frazz het volgende:
Stop es met dat kleffe gedoe!
Woensdag heel misschien naar Citroenendaal!
Sjatoch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef JDude het volgende:
Zoeen liefde in dit topic.
Ja, vandaar dat ik nu ook zo cranky benquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik ook even. Ja. Oké. Altijd maar citroen, citroen. Je moet blij zijn dat ik je in Januari niet heb platgespammed over JD.
Daar had ik Rizzo voor.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja, vandaar dat ik nu ook zo cranky ben
Het is allemaal JOUW schuld![]()
![]()
Dus dat hele ingraven enzo is ook haar schuld?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik nu ook zo cranky ben
Het is allemaal JOU schuld![]()
![]()
Schijnbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:09 schreef Frazz het volgende:
Dus dat hele ingraven enzo is ook haar schuld?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef Elect het volgende:
Zet maar soep koud..
Laatste bezoek: 433 dagen, 23 uur geleden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef Elect het volgende:
Zet maar soep koud..
Bier smartypants.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef Elect het volgende:
Zet maar soep koud..
Het was ook een voorkeur. Je kunt trouwens alsnog beter soep koudzetten als bier. Scheelt je in omvang op lange termijn.quote:
Duurt wel even voor ik serieuze omvang heb.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:34 schreef Elect het volgende:
Het was ook een voorkeur. Je kunt trouwens alsnog beter soep koudzetten als bier. Scheelt je in omvang op lange termijn.
Bier + Lidl = Zwerverquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:35 schreef Elect het volgende:
Je moet voor de gein eens Strong Beer van de Lidl proberen. Er zijn er nog 2 gratis af te halen in centrum-noord. Neem wel een nieuw kratje echt bier mee om te vieren dat ik er vanaf ben
Jij drinkt toch ook niet ieder soort/merk bier?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef bassieVL het volgende:
Gaan we nu kieskeurig zijn als Bredanaars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |