ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef fransbreda het volgende:
Als je huisje gaat kopen kan je beter investeren in de belcrum, dat gaat samen met stationsgebied volledig op de schop en zal wel een aanzienlijke waardevermeerdering opleveren op den duur.
i hope![]()
Ga eens een paar dagen door en om de stad lopen..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef ghizzer het volgende:
Allereerst wil ik de mensen die op mijn posts hebben van harte bedanken. Erg leuk van de reacties die mij meer een beeld geven van Breda! Nu had ik nog een vraag.. is er (ondanks dat er in Breda geen universiteit is) sprake van een studentenleven? En o ja.. hoe zijn de groenvoorzieningen? Zelf woon ik in Deventer en buiten het centrum om is het eigenlijk alleen maar beton. Ik vind groen- maar ook watervoorzieningen in een stad erg belangrijk. Hoe is het in Breda daarmee gesteld?
Er is zeker een studentenleven, er zijn vele kroegenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef ghizzer het volgende:
Allereerst wil ik de mensen die op mijn posts hebben van harte bedanken. Erg leuk van de reacties die mij meer een beeld geven van Breda! Nu had ik nog een vraag.. is er (ondanks dat er in Breda geen universiteit is) sprake van een studentenleven? En o ja.. hoe zijn de groenvoorzieningen? Zelf woon ik in Deventer en buiten het centrum om is het eigenlijk alleen maar beton. Ik vind groen- maar ook watervoorzieningen in een stad erg belangrijk. Hoe is het in Breda daarmee gesteld?
ohja, daar ben ik afgelopen zaterdag eens langs gelopenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef fransbreda het volgende:
kom maar op 30 juni naar de haven
Ik heb er nog éénquote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef _krizip_ het volgende:
Iemand een peugeot 205 kopen?
misschien, meer info graag ....quote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef _krizip_ het volgende:
Iemand een peugeot 205 kopen?
En herken je ook dezequote:Op maandag 14 mei 2007 17:54 schreef ghizzer het volgende:
Eej eej. Ik ben een keer of 5 naar wedstrijden van NAC geweest, maar van sfeer hebben ze in Breda genoeg kaas gegeten. Met name die enorme vlag over de B-side.
Zie:quote:Op maandag 14 mei 2007 20:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
misschien, meer info graag ....![]()
Leuk ding, echter heb ik een oudere versie (1985) waar minder aan is vervangen (in mijn bezit niks eigenlijk) voor een lagere prijs gekocht.quote:
Nu al?!quote:
Die pookknop doet 't 'm! De waardevermeerdering van de Belcrum is er niets bij.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Bij nader inzien, ik heb er trouwens wel net nieuwe remschijven voor erop zitten en een nieuwe pookknop ( van een 206)
Idd! Er komt namelijk meteen een versnelling bijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Die pookknop doet 't 'm! De waardevermeerdering van de Belcrum is er niets bij.
Die versnelling is echter niet te gebruikenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:19 schreef Ritchie het volgende:
wow..instant upgrade
Ohja.. goeiemorgen enzo.
HA! mijn fiets heeft er meer!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Wow zelfs mijn Clio heeft meer versnellingen Rizz.
Dat geeft problemen als je je auto ooit een keertje uitleentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die versnelling is echter niet te gebruiken
Op de pook staan er namelijk 5 versnellingen en ik heb een 4-bak
jazeker wel! En natuurlijk die met Ernie erop! en in t verleden die braziliaanse vlag toen christiana en die andere braziliaan (ben ff zn naam kwijt) in de aanval speelden.quote:
Ik heb gewoon heel m'n 205 vervangen door een 206. Heeft iets meer effect dan alleen de pookknop...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Bij nader inzien, ik heb er trouwens wel net nieuwe remschijven voor erop zitten en een nieuwe pookknop ( van een 206)
Jouw Kliko komt uit 1998?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Wow zelfs mijn Clio heeft meer versnellingen Rizz.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:04 schreef Frazz het volgende:
Ik heb een avatar!
Na al die jaren wordt hij alsnog geaccepteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
frazz@@@!! een avatar?? wat doe je?? je imago!!!
nee hoor, proficiat ... je hoort er nu ook bij hé
Onder SanCoTec had ik jaren een avatarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Na al die jaren wordt hij alsnog geaccepteerd
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
nee hoor, proficiat ... je hoort er nu ook bij hé
Hoe kan hij anders op het locatieplaatje in de OP staan?quote:
Met zijn naamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Hoe kan hij anders op het locatieplaatje in de OP staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |