je komt niet vaak genoeg kijken danquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef travelman het volgende:
het gaat snel vandaag...
Bedankt voor je foto FMquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef veldmuis het volgende:
Zoeen spekkietopique
Mits je het deze keer niet over de tafel heen gooitquote:
Ik ben geen PMS'erquote:
Zie vorig topiquequote:Op zondag 13 mei 2007 22:03 schreef Clauw het volgende:
dit vraagt dus om een verklaring rizzo
ja zoiets of een andere afleiding.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga naar de stad, zoek een wijf en neuk je frustraties eruit!
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga naar de stad, zoek een wijf en neuk je frustraties eruit!
Joh, om je frustraties eruit te neuken hoeft ze niet leuk te zijn. Desnoods zoek je zoeen sloerie op Fok! uit?quote:
Bel 'm dan gewoon.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh, om je frustraties eruit te neuken hoeft ze niet leuk te zijn. Desnoods zoek je zoeen sloerie op Fok! uit?
Ik was 'm al voor.quote:
Jij mag niet meer raden.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:39 schreef veldmuis het volgende:
Last van hele zware hardnekkige frustraties?
1 januari stylow!!!11!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:44 schreef veldmuis het volgende:
Okay, dan niet.
Nog een paar nachtjes en dan komt er zoeen minimeet!
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik moet vandaag, morgen vrij, woensdag werken en dan .....tatadata .... donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag, dinsdag vrij!!! en dat allemaal na 1 week werken (daarvoor had ik weekje meivakantie)
Ligt niet aan mij hoor, dat ik vrij ben ... is t werk wat ik doe (verplicht vrij zeg maar) Ben er niet altijd even blij mee .... *in portomonnee kijktquote:
Wat doe je dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij hoor, dat ik vrij ben ... is t werk wat ik doe (verplicht vrij zeg maar) Ben er niet altijd even blij mee .... *in portomonnee kijkt
Nouja, op een vergadering op dinsdagochtend na dan. Maar verder; heul de week + de maandag erna.quote:
Na, ja je kan beter vrij zijn dan ziekquote:Op maandag 14 mei 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, op een vergadering op dinsdagochtend na dan. Maar verder; heul de week + de maandag erna.
ambtenaren bedoel je?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:35 schreef Ritchie het volgende:
mag wel hoor..
het zijn wmb gewoon allemaal lamballen.
wat ben je dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ambtenaren bedoel je?
blij dat ik geen ambtenaar ben dan![]()
Deze is wel beter hé?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef bassieVL het volgende:
Van je huidige avatar word ik een beetje hyper.
Dat ik mijn hele leven in Breda gewoond heb, en er nog steeds elke dag kom... Alleen woon ik er sinds een maand of 3 niet meerquote:Op maandag 14 mei 2007 16:25 schreef Ritchie het volgende:
maar wat bedoel je met soort van?
Dan snap ik nu je avatar ook beterquote:Op maandag 14 mei 2007 16:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Dat ik mijn hele leven in Breda gewoond heb, en er nog steeds elke dag kom... Alleen woon ik er sinds een maand of 3 niet meerRijsbergen...Jweet
![]()
Respect voor het bier uit de Achterhoek!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef ghizzer het volgende:
Respect uit de Achterhoek voor de sfeer tijdens de carnaval in Breda!
De Graafschap groet NAC!
Tot in Breda tijdens NAC - De Graafschap!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:29 schreef ghizzer het volgende:
Respect uit de Achterhoek voor de sfeer tijdens de carnaval in Breda!
De Graafschap groet NAC!
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef fransbreda het volgende:
en ritchie , ik ken george de krullenbol nog wel idd, uhm van ons gesprek tijdens UWD weet ik helaas niets meer![]()
Ik, als origineel Bredaasch vrouwtjequote:Op maandag 14 mei 2007 17:54 schreef ghizzer het volgende:
Is het als student of net afgestudeerde student er goed toeven?
Ik kan me haast niet voorstellen dat je dat niet tof gaat vindenquote:Hoe is het om (als buitenstaander cq niet originele Bredanaar) in Breda te wonen?
Tsja, veiligheid. Euh: ik ben altijd wel blij dat ik een grote vent naast me heb lopen 's avonds laat. Maar dat geldt in iedere stad. En euh, Tuinzigt enzo is niet echt bijster populair in Breda.quote:Hoe zit het met de veiligheid en in welke wijken kun je beter niet gaan wonen? Ik heb wel eens gehoord over Tuinzigt en Breda-Noord. Is dat echt zo slecht?
Hartelijk graag gedaan, en als je hier komt wonen moet je wel deelnemen aan een meet. Maar dat snap je wel hehquote:Alvast heel hartelijk bedankt voor reacties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |