Ik vind gedroogde pasta met saus uit pot al smerigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb je die potjes wel es gehad? echt heel smerig!
Dat is ook heel smerig!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind gedroogde pasta met saus uit pot al smerig.
berichten die ik van je in culinair lees, laten me ook watertandenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is ook heel smerig!
Heerlijke verse lasagna met een tomaten-basilicum saus a la bolognese die uren heeft staan pruttelen.
Of verse tortelini's gevuld met tartaar/ricotta/rozemarijn............
Offe een goede risoto met een salade van gegrilde groentes en rucola..........
argh. Krijg weer honger en had straks al te veel gegeten!
Nog iets interessants, want ik verveel me........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
Hey! Tezzzzz, nee ik was andere topics aan het lezen!
Nee, maar ga nu wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
Nou slapen jullie zeker.
Het ging over snelle gerechten, niet echt interressant voor je denk ik..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog iets interessants, want ik verveel me........
heb je anders gezien HOE VAAK ik heb gepost in dat topic?? Hilarisch gewoon, zeker een stuk of vier gerechten hihi (nu val ik door de mand)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het ging over snelle gerechten, niet echt interressant voor je denk ik..![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
heb je anders gezien HOE VAAK ik heb gepost in dat topic?? Hilarisch gewoon, zeker een stuk of vier gerechten hihi (nu val ik door de mand)
nee joh, ik doe wekelijks mee met dit soort acties en win toch nooit wat. Ik ben lekker oude songfestival liedjes aan het luisteren in ESF..........heerlijk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
Wil je es proberen? misschien lukt het bij jou wel.
En de snelle pasta met knof en champignons en hamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik zag dat de omelet van je was, en de soep? Soep kan ik trouwens wel overheerlijk maken! hahaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |