Ah, je gaat ervandoor?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Mauro het volgende:
Goed dat de vorige vol was.
Hoef ik hier tenminste niet meer te posten.
Had iets anders in gedachten, maar dat kwam er niet lekker uit en ja dan gaat de TT de mist inquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dan typ je maar een TT vol met fouten?
Wat denk je wel niet van mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
Even de history van kutvent bekijken, was een goeie vent.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef freecell het volgende:
Ik wil wel eens een naam TT vor TARA en mij
Kan iemand dat niet regelen?
Er mogen best een paar lidwoorden teveel in hoor
Ik heb een taart gemaakt vanmiddag
Hoi Goed topic.quote:
Wie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
Even de history van kutvent bekijken, was een goeie vent.
Wiequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
Maar dat gaat allemaal offtopic en heeft niks met jullie te maken, enkel met de eigenaar van de kloon kutvent, en de personen die er onder hebben gepost.
Groetjes jasper.
OMGquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi Goed topic.
Hier = http://forum.fok.nl/user/history/126409
Die topics
GODVERDOMME
Hier is een topic waar blijkt dat Mauro geen maagd meer is en dat ie een modje genaait heeft bij de shell. Mauro!
Mensen die zichzelf afkraken en dan zwelgen in zelf medelijdenquote:
Ditoquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga shoarma eten, dag kinders. :w
Ik zwelg niet in zelfmedelijden, hoe kom je daarbij? Ik ga nog steeds gewoon de deur uit hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf afkraken en dan zwelgen in zelf medelijden
Briljant topic..quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:47 schreef Sebasser het volgende:
Laatstegenoemde topic is trouwens nog open.
Nou, een wilde gok lijkt me dat er iemand overleden is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef teigan het volgende:
Jeetje, ik mis gewoon een heel topic zo..
Iemand die weet wat er in de schildersbuurt gebeurt is? Stuk afgezet met linten, politie erbij en een lijkwagen...
Oke, dat valt dan nog enigszins meequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zwelg niet in zelfmedelijden, hoe kom je daarbij? Ik ga nog steeds gewoon de deur uit hoor.
maar de vraag is dan wat er aan de hand was/is, politie komt niet als er een omatje dood is gegaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, een wilde gok lijkt me dat er iemand overleden is.
ik vermoed dat er iemand is overleden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef teigan het volgende:
Iemand die weet wat er in de schildersbuurt gebeurt is? Stuk afgezet met linten, politie erbij en een lijkwagen...
Ik denk dat ze een feestje geven daarna, vandaar de linten en politie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef teigan het volgende:
Daar heb ik ook nog een paar jaar gewoont, op de achtste verdieping..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, Saffier, maar dat is vlak bij. Oosterparkwijk zit ik nu. Aan de rand dan iig.
Wel als de zoon bij de politie werkt, lijkt me niet dat je je dan gaat omkleden en een andere auto pakt als je toch al in der buurt bent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef maok het volgende:
[..]
maar de vraag is dan wat er aan de hand was/is, politie komt niet als er een omatje dood is gegaan
Ik ga zelfs nog naar meets!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke, dat valt dan nog enigszins mee![]()
Waarom denken jullie altijd meteen het ergste?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Grulez zover was ik ook, maar ik was benieuwd of het een moord was of niet..
of het is vervroegd carneval en was het helemaal geen politie, die linten waren versiering en die lijkwagen is gewoon handig om veel bier in te vervoerenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een feestje geven daarna, vandaar de linten en politie.
Die lijkwagen zal wel een verkeerde weg hebben ingeslagen zijn en was waarschijnlijk even de weg aan het vragen aan die politie mannentjes.
okquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Grulez zover was ik ook, maar ik was benieuwd of het een moord was of niet..
quote:Man dood na val door raam
Gepubliceerd op 10 mei 2007, 14:27
Laatst bijgewerkt op 10 mei 2007, 16:21
groningen -
Een man van nog onbekende leeftijd is donderdagmiddag in Groningen om het leven gekomen, door een val vanuit zijn raam. De man viel van de derde verdieping van zijn woning in de Herman Colleniusstraat naar beneden. De politie onderzoekt de zaak.
Hoeraquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
Aantal posts: 49906
Ah damned, nog maar een paar posts tot ik met dit account ga stoppen.
Dan zit je account aan z'n limiet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
Jep..quote:
Ik heb nog wel een kutkloon in de aanbiedingquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
Kutventquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kutkloon in de aanbieding
PM eens de naam und pass?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kutkloon in de aanbieding
Tsja, dat weten ze nog niet. Eerst het onderzoek maar eens afwachtenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat verklaart de lijkwagen. Maar is het een moord ofniet..?
Hé..quote:
het was ook niet bepaald een serieuze vraag, maar we kunnen wel een poll houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja, dat weten ze nog niet. Eerst het onderzoek maar eens afwachten
Je hebt netjes die permban uitgezeten ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hé..
Daar heb ik heel netjes al de bans mee uitgezeten die ik ermee heb gehad.
De langste een week, de kortste misschien 30 seconden. Toen kwam Yvonne erachter dat ik het was (via msn)
Slimquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hé..
De langste een week, de kortste misschien 30 seconden. Toen kwam Yvonne erachter dat ik het was (via msn)
het was een feestje, ik zeg het je!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
het was ook niet bepaald een serieuze vraag, maar we kunnen wel een poll houden.
Maak er wat moois van zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
het was ook niet bepaald een serieuze vraag, maar we kunnen wel een poll houden.
ik ben niet zo goed met polls.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maak er wat moois van zou ik zeggen
Modjes neuken ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Inlikken heeft wel zo zijn voordelen ja.
Ik zie niets over een spermabanquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hé..
Sorry.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn hoop in bange dagen, wat doe je?
Daar komt het volgens mij wel dicht in de buurt ja. Het niveau daalt en de topics gaan snellerquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik in ONZ zit.
We moeten inderdaad ff rehabitaliseren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik in ONZ zit.
Ja tochquote:
Starting when?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Grulez het volgende:
Ik stel een periode ter bezinning voor van 24 uur.
Ik geef de voorkeur aan een tijdstip ergens morgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:34 schreef Renesite het volgende:
Starting NOW? aaaah! Please!!! Or morgen om 22:00
Daarmee kan ik niets horen.quote:
Nee, tot een kwartier geleden wel, maar ik heb de wc net grondig uitgesoptquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Staat mijn berichtje er nog op freecell?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is ook precies hoeveel er in een blik zit.
Dat is 340 gram! Maar het sap heb ik ook nodig.quote:
Aha!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is 340 gram! Maar het sap heb ik ook nodig.
- Mag je nog op andere plekken in huis op de muur schrijven?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:45 schreef freecell het volgende:
Slecht! Helpen jullie me even met aanvullingen voor mij FAQ op de wc deur? (crosspost met ander topic)
-knip-
Hmmmquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:16 schreef maok het volgende:
[..]
- Mag je nog op andere plekken in huis op de muur schrijven?
- Mag je bij de onderburen ook op de wc muren schrijven?
- Mag ook ook met mijn zelf meegebrachte merkstift op de muren schrijven?
Deze vind ik ook wel leuk, en dan jullie vaste nummer erbij (ook handig als je opgesloten raakt omdat de deur niet meer open wilquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef Renesite het volgende:
bel eventueel eventjes naar onze klantenservice *nummer*
Check! Staat er in!quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:26 schreef maok het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel leuk, en dan jullie vaste nummer erbij (ook handig als je opgesloten raakt omdat de deur niet meer open wil)
Heb je zoveel gemaaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb avondeten genoeg voor een weeshuis.
* freecell hongerquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja. Ik kan nu driekwart weggooien.
Het was zo'n wereldgerecht maar dan anders... Had er expres minder kip en saus en zo bij gedaan, maar nog steeds veel te veel. Het hele topic had kunnen komen eten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
Een 4 persoonsmaaltijd voor 1 persoon klaargemaakt?
Dan ga je toch iets lekkers koken?quote:
Checkquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:57 schreef teigan het volgende:
o ja, je bent morgen jarig toch?
wat wil je ook al weer hebben (ik had het geloof ik al gevraagdquote:
ga je het groots vieren?quote:
Een trekker/stripper (hoe heet zo'n ding bij jullie?) voor in de douche!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:02 schreef maok het volgende:
[..]
wat wil je ook al weer hebben (ik had het geloof ik al gevraagd)
Zo te horen mag er dan nog wel een extra taart komen... of twee... of drie..quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:07 schreef teigan het volgende:
ze kan niet anders, met haar familie... Dat is al een huis vol schat ik zo in..
Nou, dat dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:07 schreef teigan het volgende:
ze kan niet anders, met haar familie... Dat is al een huis vol schat ik zo in..
Feestje 's avonds is na half 9, dus hoezo koffie en taart?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:09 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Zo te horen mag er dan nog wel een extra taart komen... of twee... of drie..![]()
taart+ alcohol is soms ook best leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Feestje 's avonds is na half 9, hoezo koffie en taart?
Voor overdag heb ik genoeg aan één taart.
Vreemd spelletje hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef freecell het volgende:
Voor degenen met een vaste hand: http://www.onemorelevel.com/games.php?game=310
Ik haal level 1 en dan is het afgelopen
lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:55 schreef freecell het volgende:
en mijn taart is voor morgen
Hm, ik heb zaterdag afzetlint als decoratie, en als mn ex een slecht humeur heeft, komt er ook politie... Nu hebben veel van mn vrienden bizarre wagens, en heb ik vage kennissen en achterneven met lijkwagens, maar die komen niet, dus het is geen pre-huiswarmfeest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een feestje geven daarna, vandaar de linten en politie.
Die lijkwagen zal wel een verkeerde weg hebben ingeslagen zijn en was waarschijnlijk even de weg aan het vragen aan die politie mannentjes.
Ja, sowieso die site...quote:
Ik was niet snel genoeg met m'n touchpad....quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:34 schreef freecell het volgende:
Deze: http://www.onemorelevel.com/games.php?game=474 Was écht moeilijk. Wel uitgespeeld uiteindelijk, maar wel met veel gekraak.
Huh? je hoeft niet snel te zijn hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:40 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik was niet snel genoeg met m'n touchpad....
Ik moest snel op een groene knop drukken, maar ik was ondertussen bezig om een paaseitje uit te pakken en dus was ik te laat.. Ik had geen om nog een keer op al die knoppen en vormen te gaan drukkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Huh? je hoeft niet snel te zijn hoor
De enige keer dat "je snel moet zijn, moet je snel NIET op de button duwen
Pass onthoudenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik moest snel op een groene knop drukken, maar ik was ondertussen bezig om een paaseitje uit te pakken en dus was ik te laat.. Ik had geen om nog een keer op al die knoppen en vormen te gaan drukken
Aan welke kant sta je dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt? Waar dan? Maar weer eens een wedstrijd in een stadion lijkt me tof. En dan ook nog Groningen tegen Feyenoord, kan niet beter.
Ja, das lastig hè. Maar ik kom toch uit een Feyenoordnest, en hoewel ik met de stad Groningen veel heb, toch minder met de club.quote:
Och lieverd, ik had al eens gedacht vandaag, waar zou ie zijn?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och lieverd, ik had al eens gedacht vandaag, waar zou ie zijn?
Beterschap
Geen gratis streampje om de wedstrijd te bekijken helaasquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
1-1 en Feyenoord met 10 man.
Ik geef je maar geen knuffel ivm besmetting, maar ik hoop dat je snel beter wordt! Kun je niet beter even mailen dat je ziek bent en je de opdracht later inlevert? Kruip lekker in bed joh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dank u!
![]()
De hele week voelde ik me al wat minder, maar vandaag was het echt een drama. Vanacht haast niet geslapen maar haf om 9.00 een verplicht college en moest iets inleveren. Dus toch maar gegaan. Vanmiddag maar even een tijdje bij geslapen. Vanavond ook maar vroeg op bed, want morgen ook nog een dikke opdracht inleveren (en nog bijna helemaal maken).
Heb trouwens nog een vraag aan jou als Nederlands-student, schijf je langzamerhand aan elkaar of niet?
Ideaal, die datum erbij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Flipper01 het volgende:
Armada @ Groningen
Tijd: 15:00 - 22:00
Prijs: gratis!
Line-up:
Armin van Buuren
ElSandro
Erick E
Joop!
Orchid
![]()
Onzin.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef MaxMark het volgende:
Samenvatting van laatste 4 pagina's?
Ik ben nog eens bij een wedstrijd van Cambuur geweest. Weet alleen niet meer tegen wie het was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Je mag bij mij in de logeerkamer wel naar Cambuur-DTD komen kijken
Freecell wilde graag een naamtopic, ontdekt een spelletje en bakt een taartquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef MaxMark het volgende:
Samenvatting van laatste 4 pagina's?
Ik een keer, ook tegen DTD, mara ben na de eerste helft naar huis gegaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben nog eens bij een wedstrijd van Cambuur geweest. Weet alleen niet meer tegen wie het was.
Klinkt als een topper.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
De Trije Doarpen, de voetbalvereniging van Jelsum, Cornjum en ritsum, voorla bekend van de tradiotionele seizoensopening tegen Cambuur. En ik woon dus tegenover het hoofdveld
Wat zei ik? 2-1? Das een grapje hoor! Nee joh, 2-1, dat geloof je toch helemaal niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef S-Two het volgende:
Op zich wou ik de tussenstand neit weten en het pas zien bij de samenvatting zometeen, maar goed dat konden jullie natuurlijk ook niet weten..
DTD bivakkeert ergens in de kelder van het amateurvoetbal, dus niet echtquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zei ik? 2-1? Das een grapje hoor! Nee joh, 2-1, dat geloof je toch helemaal niet?
Peterselieman, Sarcasme. Sarcasme, Peterselieman.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DTD bivakkeert ergens in de kelder van het amateurvoetbal, dus niet echt
Geen punt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Vergat ik weer die punt in mijn bericht.![]()
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Peterselieman, Sarcasme. Sarcasme, Peterselieman.
Het zal nog wel even duren, voordat ik dezelfde toon als jou aan ga slaanquote:
Ik heb het verdomme tegen DaDquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zal nog wel even duren, voordat ik dezelfde toon als jou aan ga slaan![]()
Niet zulke taal uitslaan hier he, jongemanquote:
Omdat ik om 12 uur ga slapen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom moet het dicht voor middernacht?
Kusje erop?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou ja!
Midden op de Grote Marktquote:
Beide!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Midden op de Grote Markt. Welke, dat mag jij bedenken.
quote:
Okeuj.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eigenlijk moet dit topic nog even vol vandaag.
Doe daar ook maar een kusje dan. Ik bedoel, als we er dan toch zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Tussendoor wel stoppen midden op Utrecht Centraal weer hè?.
Kan je dit ook posten met in elke bericht 1 woord?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Doe daar ook maar een kusje dan. Ik bedoel, als we er dan toch zijn.
Weet je niet meer, afscheid daar boven bij die trappen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Doe daar ook maar een kusje dan. Ik bedoel, als we er dan toch zijn.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef Renesite het volgende:
Buh... ik moet naar de wc, maar ik heb gee zin
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan je dit ook posten met in elke bericht 1 woord?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Weet je niet meer, afscheid daar boven bij die trappen?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan je dit ook posten met in elke bericht 1 woord?
Dat is best weinig moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
2 topics per dag is wel wat veel hoor![]()
Nee hoor, je vergist je.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ho! Wacht! Ik zat even in het andere topic, he!
Je weet het gewoon niet meer. Ons hartstochelijke afscheid op Utrecht Centraal.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ho! Wacht! Ik zat even in het andere topic, he!
Jij ging toch mee naar Breda? Toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je dat niet meer, Do2?
Als het echt te veel bagger wordt, dan haak ik af en ik denk toch wel enkelen met mij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is best weinig moet ik eerlijk zeggen.
Eerste date.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jij ging toch mee naar Breda? Toch?
Af en toe iets zinnigs tussendoor zeggen mag nog best hoor!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het echt te veel bagger wordt, dan haak ik af en ik denk toch wel enkelen met mij.
Ja, daarom snap ik dat stomme voorstel van DaD ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het echt te veel bagger wordt, dan haak ik af en ik denk toch wel enkelen met mij.
Vooral als het helemaal nergens over gaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
2 topics per dag is wel wat veel hoor![]()
Red je je daar goed uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik dat stomme voorstel van DaD ook niet.
Die reeks van ons heeft kwaliteit, die stomme breda reeks enkel kwantiteit.
kwaliteit boven kwantiteit
Jouw eerste kwaliteitspost hier moet nog komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik dat stomme voorstel van DaD ook niet.
Die reeks van ons heeft kwaliteit, die stomme breda reeks enkel kwantiteit.
kwaliteit boven kwantiteit
Hebben die friezen geen eigen topic ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier kommen toffe mensen. En Friezen. Maar dat zijn vaka dezelfden.
Agreedquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier kommen toffe mensen. En Friezen. Maar dat zijn vaka dezelfden.
Die waar we naast stonden. Ik geef toe, je had iets beters te doen, maar heb je helemaal die trappen niet gezien?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke trappen, trouwens?
Jawelquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hebben die friezen geen eigen topic ofzo.
jawel. en iedereen die daar een beetje post, post hier ook. maar we hoduen wel van wat leuk gezleschap. en ja daar hoorjijook bijquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hebben die friezen geen eigen topic ofzo.
Ik weet niets meer van trappen, lieverd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die waar we naast stonden. Ik geef toe, je had iets beters te doen, maar heb je helemaal die trappen niet gezien?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. en iedereen die daar een beetje post, post hier ook. maar we hoduen wel van wat leuk gezleschap. en ja daar hoorjijook bij
Ik ben de enige Fries hier die niet in Groningen woontquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..].
Dat is fijn maar waar met z'n allen in een topic over een plaats waar je neit eens woont?
Je weet nog dat we in Utrecht waren? En dat we toen op een gegeven moment elk een andere kant op moesten met de laatste trein? En dat we toen midden op Utrecht CS hebben staan zoenen? Om daarna die trap af te gaan naar mijn perron? Om daar nog meer te gaan zoenen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik weet niets meer van trappen, lieverd.
Och, hij is het zoenen helemaal vergeten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet nog dat we in Utrecht waren? En dat we toen op een gegeven moment elk een andere kant op moesten met de laatste trein? En dat we toen midden op Utrecht CS hebben staan zoenen? Om daarna die trap af te gaan naar mijn perron? Om daar nog meer te gaan zoenen?
Zegt het je iets?
Nee Sebasser, hij is de trappen vergeten. Door het zoenen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Och, hij is het zoenen helemaal vergeten.
Wat erg Do2
Wat is dat voor een kuthype met die !!!!!!!!! in bold?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
!
Er begint nu iets te dagen, ja.!
Ja, daar heb je dan ook weer een punt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar waar hebben we eigenlijk niet gezoend, lieverd?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee Sebasser, hij is de trappen vergeten. Door het zoenen.
Dat doe ik al jaren, jongen. Ik doe niet aan hypes. Trust me.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kuthype met die !!!!!!!!! in bold?
Wat is dat voor kuthype als je dingen niet op komt halen als je hebt gezegd van wel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kuthype met die !!!!!!!!! in bold?
Ja, wat is dat voor kuthype als het slecht weer is en het volgens eigen zeggen van de eigenaar van de borden en zo niet erg is als ik ze later zou ophalen, en en en wat is dat voor een kuthype dat ik heul geen zin heb om dingen te ondernemen en zulks, en jij niet eens thuisbent enzo en dan zegt zo van ja huisgenoten, en dan dewnk ik zo van ja, huisgenoten, maar ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is dat voor kuthype als je dingen niet op komt halen als je hebt gezegd van wel?![]()
nee, ik dan, ik krijg PMs van baggerusersquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Sebasser het volgende:
Ohja, let niet op mij, ik ben erg pissed op niks.
Ik plaagde je alleen maar een beetje hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wat is dat voor kuthype als het slecht weer is en het volgens eigen zeggen van de eigenaar van de borden en zo niet erg is als ik ze later zou ophalen, en en en wat is dat voor een kuthype dat ik heul geen zin heb om dingen te ondernemen en zulks, en jij niet eens thuisbent enzo en dan zegt zo van ja huisgenoten, en dan dewnk ik zo van ja, huisgenoten, maar ja.
Zoiets do2? het is nu zo onduidelijk dat het wel goed moet zijn.
Ik zie een modje met een naam strooien en vervolgens er niets mee doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik dan, ik krijg PMs van baggerusers
Ik wou hoi tegen je zegge, maar een collega schiep hem dichtquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie een modje met een naam strooien en vervolgens er niets mee doen.
Dat is veel erger, en als je ze dan een PM stuurt met precies hetzelfde, dan krijg je enkel "" als PM terug.
Ja, hoi.
Geeft niet hoor, ik ben heul erg pissed omdat ik niet weet waarom ik eigelijk pissed om niks ben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik plaagde je alleen maar een beetje hoor.. Ik deed MaxMarkerig.
Sorry.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het lijkt me een goed idee dat jullie het gewoon nog eens proberen.
En ditmaal zonder excuses. Van beiden.
Modjes kunnen na een slotje posten, smoesjes, kutmod van niets.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wou hoi tegen je zegge, maar een collega schiep hem dicht
hierbij dan
hoi
ok, doe ik ffquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Modjes kunnen na een slotje posten, smoesjes, kutmod van niets.
Ik plaag nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik plaagde je alleen maar een beetje hoor.. Ik deed MaxMarkerig.
Breda mag ook gewoon naar het noorden komen hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind nog steeds dat ze de stad Groningen simpelweg naar Brabant moeten verhuizen.
Oh, als je het opvatte dat ik iets van jou opvatte als iets vijandigs ofzo, of zoietz eg maar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sebasser, lieverd, kom maar langs wanneer jij wilt, ok? En ik bedoel nooit iets slecht, want ik hou van mensen (de meesten dan). Vriendjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |