Dat doe ik al jaren, jongen. Ik doe niet aan hypes. Trust me.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kuthype met die !!!!!!!!! in bold?

Wat is dat voor kuthype als je dingen niet op komt halen als je hebt gezegd van wel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kuthype met die !!!!!!!!! in bold?

Ja, wat is dat voor kuthype als het slecht weer is en het volgens eigen zeggen van de eigenaar van de borden en zo niet erg is als ik ze later zou ophalen, en en en wat is dat voor een kuthype dat ik heul geen zin heb om dingen te ondernemen en zulks, en jij niet eens thuisbent enzo en dan zegt zo van ja huisgenoten, en dan dewnk ik zo van ja, huisgenoten, maar ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is dat voor kuthype als je dingen niet op komt halen als je hebt gezegd van wel?![]()

nee, ik dan, ik krijg PMs van baggerusersquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Sebasser het volgende:
Ohja, let niet op mij, ik ben erg pissed op niks.

Ik plaagde je alleen maar een beetje hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wat is dat voor kuthype als het slecht weer is en het volgens eigen zeggen van de eigenaar van de borden en zo niet erg is als ik ze later zou ophalen, en en en wat is dat voor een kuthype dat ik heul geen zin heb om dingen te ondernemen en zulks, en jij niet eens thuisbent enzo en dan zegt zo van ja huisgenoten, en dan dewnk ik zo van ja, huisgenoten, maar ja.
Zoiets do2? het is nu zo onduidelijk dat het wel goed moet zijn.

Ik zie een modje met een naam strooien en vervolgens er niets mee doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik dan, ik krijg PMs van baggerusers

Ik wou hoi tegen je zegge, maar een collega schiep hem dichtquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie een modje met een naam strooien en vervolgens er niets mee doen.
Dat is veel erger, en als je ze dan een PM stuurt met precies hetzelfde, dan krijg je enkel "" als PM terug.
Ja, hoi.

Geeft niet hoor, ik ben heul erg pissed omdat ik niet weet waarom ik eigelijk pissed om niks ben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik plaagde je alleen maar een beetje hoor.. Ik deed MaxMarkerig.

Sorry.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het lijkt me een goed idee dat jullie het gewoon nog eens proberen.
En ditmaal zonder excuses. Van beiden.

Modjes kunnen na een slotje posten, smoesjes, kutmod van niets.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wou hoi tegen je zegge, maar een collega schiep hem dicht
hierbij dan
hoi

ok, doe ik ffquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Modjes kunnen na een slotje posten, smoesjes, kutmod van niets.

Ik plaag nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik plaagde je alleen maar een beetje hoor.. Ik deed MaxMarkerig.

Breda mag ook gewoon naar het noorden komen hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind nog steeds dat ze de stad Groningen simpelweg naar Brabant moeten verhuizen.

Oh, als je het opvatte dat ik iets van jou opvatte als iets vijandigs ofzo, of zoietz eg maar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sebasser, lieverd, kom maar langs wanneer jij wilt, ok? En ik bedoel nooit iets slecht, want ik hou van mensen (de meesten dan). Vriendjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |