Ja, daarom snap ik dat stomme voorstel van DaD ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het echt te veel bagger wordt, dan haak ik af en ik denk toch wel enkelen met mij.
Vooral als het helemaal nergens over gaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
2 topics per dag is wel wat veel hoor![]()
Red je je daar goed uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik dat stomme voorstel van DaD ook niet.
Die reeks van ons heeft kwaliteit, die stomme breda reeks enkel kwantiteit.
kwaliteit boven kwantiteit
Jouw eerste kwaliteitspost hier moet nog komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik dat stomme voorstel van DaD ook niet.
Die reeks van ons heeft kwaliteit, die stomme breda reeks enkel kwantiteit.
kwaliteit boven kwantiteit
Hebben die friezen geen eigen topic ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier kommen toffe mensen. En Friezen. Maar dat zijn vaka dezelfden.
Agreedquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier kommen toffe mensen. En Friezen. Maar dat zijn vaka dezelfden.
Die waar we naast stonden. Ik geef toe, je had iets beters te doen, maar heb je helemaal die trappen niet gezien?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke trappen, trouwens?
Jawelquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hebben die friezen geen eigen topic ofzo.
jawel. en iedereen die daar een beetje post, post hier ook. maar we hoduen wel van wat leuk gezleschap. en ja daar hoorjijook bijquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hebben die friezen geen eigen topic ofzo.
Ik weet niets meer van trappen, lieverd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die waar we naast stonden. Ik geef toe, je had iets beters te doen, maar heb je helemaal die trappen niet gezien?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. en iedereen die daar een beetje post, post hier ook. maar we hoduen wel van wat leuk gezleschap. en ja daar hoorjijook bij
Ik ben de enige Fries hier die niet in Groningen woontquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..].
Dat is fijn maar waar met z'n allen in een topic over een plaats waar je neit eens woont?
Je weet nog dat we in Utrecht waren? En dat we toen op een gegeven moment elk een andere kant op moesten met de laatste trein? En dat we toen midden op Utrecht CS hebben staan zoenen? Om daarna die trap af te gaan naar mijn perron? Om daar nog meer te gaan zoenen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik weet niets meer van trappen, lieverd.
Och, hij is het zoenen helemaal vergeten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet nog dat we in Utrecht waren? En dat we toen op een gegeven moment elk een andere kant op moesten met de laatste trein? En dat we toen midden op Utrecht CS hebben staan zoenen? Om daarna die trap af te gaan naar mijn perron? Om daar nog meer te gaan zoenen?
Zegt het je iets?
Nee Sebasser, hij is de trappen vergeten. Door het zoenen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Och, hij is het zoenen helemaal vergeten.
Wat erg Do2
Wat is dat voor een kuthype met die !!!!!!!!! in bold?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
!
Er begint nu iets te dagen, ja.!
Ja, daar heb je dan ook weer een punt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar waar hebben we eigenlijk niet gezoend, lieverd?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee Sebasser, hij is de trappen vergeten. Door het zoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |