Ik een keer, ook tegen DTD, mara ben na de eerste helft naar huis gegaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben nog eens bij een wedstrijd van Cambuur geweest. Weet alleen niet meer tegen wie het was.
Klinkt als een topper.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
De Trije Doarpen, de voetbalvereniging van Jelsum, Cornjum en ritsum, voorla bekend van de tradiotionele seizoensopening tegen Cambuur. En ik woon dus tegenover het hoofdveld
Wat zei ik? 2-1? Das een grapje hoor! Nee joh, 2-1, dat geloof je toch helemaal niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef S-Two het volgende:
Op zich wou ik de tussenstand neit weten en het pas zien bij de samenvatting zometeen, maar goed dat konden jullie natuurlijk ook niet weten..
DTD bivakkeert ergens in de kelder van het amateurvoetbal, dus niet echtquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zei ik? 2-1? Das een grapje hoor! Nee joh, 2-1, dat geloof je toch helemaal niet?
Peterselieman, Sarcasme. Sarcasme, Peterselieman.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DTD bivakkeert ergens in de kelder van het amateurvoetbal, dus niet echt
Geen punt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Vergat ik weer die punt in mijn bericht.![]()
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Peterselieman, Sarcasme. Sarcasme, Peterselieman.
Het zal nog wel even duren, voordat ik dezelfde toon als jou aan ga slaanquote:
Ik heb het verdomme tegen DaDquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zal nog wel even duren, voordat ik dezelfde toon als jou aan ga slaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |