Och lieverd, ik had al eens gedacht vandaag, waar zou ie zijn?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och lieverd, ik had al eens gedacht vandaag, waar zou ie zijn?
Beterschap
Geen gratis streampje om de wedstrijd te bekijken helaasquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
1-1 en Feyenoord met 10 man.
Ik geef je maar geen knuffel ivm besmetting, maar ik hoop dat je snel beter wordt! Kun je niet beter even mailen dat je ziek bent en je de opdracht later inlevert? Kruip lekker in bed joh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dank u!
![]()
De hele week voelde ik me al wat minder, maar vandaag was het echt een drama. Vanacht haast niet geslapen maar haf om 9.00 een verplicht college en moest iets inleveren. Dus toch maar gegaan. Vanmiddag maar even een tijdje bij geslapen. Vanavond ook maar vroeg op bed, want morgen ook nog een dikke opdracht inleveren (en nog bijna helemaal maken).
Heb trouwens nog een vraag aan jou als Nederlands-student, schijf je langzamerhand aan elkaar of niet?
Ideaal, die datum erbij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Flipper01 het volgende:
Armada @ Groningen
Tijd: 15:00 - 22:00
Prijs: gratis!
Line-up:
Armin van Buuren
ElSandro
Erick E
Joop!
Orchid
![]()
Onzin.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef MaxMark het volgende:
Samenvatting van laatste 4 pagina's?
Ik ben nog eens bij een wedstrijd van Cambuur geweest. Weet alleen niet meer tegen wie het was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Je mag bij mij in de logeerkamer wel naar Cambuur-DTD komen kijken
Freecell wilde graag een naamtopic, ontdekt een spelletje en bakt een taartquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef MaxMark het volgende:
Samenvatting van laatste 4 pagina's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |