okquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Grulez zover was ik ook, maar ik was benieuwd of het een moord was of niet..
quote:Man dood na val door raam
Gepubliceerd op 10 mei 2007, 14:27
Laatst bijgewerkt op 10 mei 2007, 16:21
groningen -
Een man van nog onbekende leeftijd is donderdagmiddag in Groningen om het leven gekomen, door een val vanuit zijn raam. De man viel van de derde verdieping van zijn woning in de Herman Colleniusstraat naar beneden. De politie onderzoekt de zaak.
Hoeraquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
Aantal posts: 49906
Ah damned, nog maar een paar posts tot ik met dit account ga stoppen.
Dan zit je account aan z'n limiet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
Jep..quote:
Ik heb nog wel een kutkloon in de aanbiedingquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
Kutventquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kutkloon in de aanbieding
PM eens de naam und pass?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kutkloon in de aanbieding
Tsja, dat weten ze nog niet. Eerst het onderzoek maar eens afwachtenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat verklaart de lijkwagen. Maar is het een moord ofniet..?
Hé..quote:
het was ook niet bepaald een serieuze vraag, maar we kunnen wel een poll houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja, dat weten ze nog niet. Eerst het onderzoek maar eens afwachten
Je hebt netjes die permban uitgezeten ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hé..
Daar heb ik heel netjes al de bans mee uitgezeten die ik ermee heb gehad.
De langste een week, de kortste misschien 30 seconden. Toen kwam Yvonne erachter dat ik het was (via msn)
Slimquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hé..
De langste een week, de kortste misschien 30 seconden. Toen kwam Yvonne erachter dat ik het was (via msn)
het was een feestje, ik zeg het je!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
het was ook niet bepaald een serieuze vraag, maar we kunnen wel een poll houden.
Maak er wat moois van zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
het was ook niet bepaald een serieuze vraag, maar we kunnen wel een poll houden.
ik ben niet zo goed met polls.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maak er wat moois van zou ik zeggen
Modjes neuken ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Inlikken heeft wel zo zijn voordelen ja.
Ik zie niets over een spermabanquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hé..
Sorry.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn hoop in bange dagen, wat doe je?
Daar komt het volgens mij wel dicht in de buurt ja. Het niveau daalt en de topics gaan snellerquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik in ONZ zit.
We moeten inderdaad ff rehabitaliseren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik in ONZ zit.
Ja tochquote:
Starting when?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Grulez het volgende:
Ik stel een periode ter bezinning voor van 24 uur.
Ik geef de voorkeur aan een tijdstip ergens morgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:34 schreef Renesite het volgende:
Starting NOW? aaaah! Please!!! Or morgen om 22:00
Daarmee kan ik niets horen.quote:
Nee, tot een kwartier geleden wel, maar ik heb de wc net grondig uitgesoptquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Staat mijn berichtje er nog op freecell?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |