Wie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
Even de history van kutvent bekijken, was een goeie vent.
Wiequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
Maar dat gaat allemaal offtopic en heeft niks met jullie te maken, enkel met de eigenaar van de kloon kutvent, en de personen die er onder hebben gepost.
Groetjes jasper.
OMGquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi Goed topic.
Hier = http://forum.fok.nl/user/history/126409
Die topics
GODVERDOMME
Hier is een topic waar blijkt dat Mauro geen maagd meer is en dat ie een modje genaait heeft bij de shell. Mauro!
Mensen die zichzelf afkraken en dan zwelgen in zelf medelijdenquote:
Ditoquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga shoarma eten, dag kinders. :w
Ik zwelg niet in zelfmedelijden, hoe kom je daarbij? Ik ga nog steeds gewoon de deur uit hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf afkraken en dan zwelgen in zelf medelijden
Briljant topic..quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:47 schreef Sebasser het volgende:
Laatstegenoemde topic is trouwens nog open.
Nou, een wilde gok lijkt me dat er iemand overleden is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef teigan het volgende:
Jeetje, ik mis gewoon een heel topic zo..
Iemand die weet wat er in de schildersbuurt gebeurt is? Stuk afgezet met linten, politie erbij en een lijkwagen...
Oke, dat valt dan nog enigszins meequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zwelg niet in zelfmedelijden, hoe kom je daarbij? Ik ga nog steeds gewoon de deur uit hoor.
maar de vraag is dan wat er aan de hand was/is, politie komt niet als er een omatje dood is gegaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, een wilde gok lijkt me dat er iemand overleden is.
ik vermoed dat er iemand is overleden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef teigan het volgende:
Iemand die weet wat er in de schildersbuurt gebeurt is? Stuk afgezet met linten, politie erbij en een lijkwagen...
Ik denk dat ze een feestje geven daarna, vandaar de linten en politie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef teigan het volgende:
Daar heb ik ook nog een paar jaar gewoont, op de achtste verdieping..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, Saffier, maar dat is vlak bij. Oosterparkwijk zit ik nu. Aan de rand dan iig.
Wel als de zoon bij de politie werkt, lijkt me niet dat je je dan gaat omkleden en een andere auto pakt als je toch al in der buurt bent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef maok het volgende:
[..]
maar de vraag is dan wat er aan de hand was/is, politie komt niet als er een omatje dood is gegaan
Ik ga zelfs nog naar meets!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke, dat valt dan nog enigszins mee![]()
Waarom denken jullie altijd meteen het ergste?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Grulez zover was ik ook, maar ik was benieuwd of het een moord was of niet..
of het is vervroegd carneval en was het helemaal geen politie, die linten waren versiering en die lijkwagen is gewoon handig om veel bier in te vervoerenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een feestje geven daarna, vandaar de linten en politie.
Die lijkwagen zal wel een verkeerde weg hebben ingeslagen zijn en was waarschijnlijk even de weg aan het vragen aan die politie mannentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |