eens per maand.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:16 schreef cyberstalker het volgende:
Er heeft hier iemand topicdiarree.
shel?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:16 schreef ondeugend het volgende:
Sterker nog... we hebben gewipt bij de shel
Nee, serieus?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:16 schreef ondeugend het volgende:
Shellquote:
Hoi schat!quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:16 schreef ondeugend het volgende:
quote:
Ja.quote:
*Proest*quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
doe eens niet P-L, dit is een serieus topic.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:16 schreef cyberstalker het volgende:
Er heeft hier iemand topicdiarree.
Maar ik nam hem !quote:
Ik ga zo slapen. Beetje gewerkt vanavond. Morgenvroeg moet ik er weer staan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet?
Wat is er met je aan de hand?
HJquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Beetje gewerkt vanavond. Morgenvroeg moet ik er weer staan.
En ik heb net een HJ op
Nee, nog kinky-er.quote:
Ik begin morgen weer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:22 schreef Mauro het volgende:
Zit met 1 hand te typen. de andere hand heeft een peuk vast
Neem me niet sorry...quote:
Je bent jaloers !quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu is er iemand anders aan de beurt eh..
Huh?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:27 schreef sig000 het volgende:
Wel tof voor die jongen dat je ook zijn topic komt spammen.
Nee, want ik ben nog maagd, en omdat ik nooit seks heb gehad, heb ik er ook geen behoefte aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wie spraakt jij nou danquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok dan maar hier ipv MSN.![]()
Je hebt hem op MSN of zo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok dan maar hier ipv MSN.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, want ik ben nog maagd, en omdat ik nooit seks heb gehad, heb ik er ook geen behoefte aan.
HAHA< *PROEST*Aai over bolletje geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koestert! koestert met een tquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:29 schreef Sebasser het volgende:
Elke vrouw die mij ziet koesterd seksuele gevoels voor mij.
Juist ja, maar ik let niet op mijn spelling, ik ben nu te druk bezig met vrouwen van mij afslaan!quote:
Touchéquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mooi dan was 't nog ergens goed voor,![]()
Auw !quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Juist ja, maar ik let niet op mijn spelling, ik ben nu te druk bezig met vrouwen van mij afslaan!
Hoe vordert je krassen inmiddels ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had het over vrouwen lieverd.
Zo gaat dat natuurlijk nooit wet worden met je...quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had het over vrouwen lieverd.
Ik ben ongeveer op 35 %.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe vordert je krassen inmiddels ?
Lekker en ondeugend.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zo gaat dat natuurlijk nooit wet worden met je...
ondeugend is een lekker ding
Moet ie wet dan ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zo gaat dat natuurlijk nooit wet worden met je...
ondeugend is een lekker ding
Schiet niet op met jequote:
Zitten slechts 2 letters verschil in tussen de eerste letter van de voornaam.quote:
Ah nu wordt het interessant.quote:
Trusten Mauro, ik vond het gezellig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:38 schreef Mauro het volgende:
Maaruh..
Lieve mensen en in het bijzonder ondeugend,
Ik ga naar bedje toe
Dank je. Ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Trusten Mauro, ik vond het gezellig.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |