Dan staat je keyboard layout niet goed..dat is simpel te fixenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:02 schreef Etcetera het volgende:
ben ik weer![]()
toetsenbord is stuk
± is dubbele punt
= is vraagteken
ctrl shift werkt niet![]()
zagt Nem![]()
Oh, je zit op school?quote:
Als je verkouden bent is dat idd het geval en is je oordeel niet goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef Soempie het volgende:
Op http://www.fabchannel.com/ zit ik een concert van VDH te luisteren, maar daar zingt hij helemaal niet vals. Of mijn oren zitten verstopt
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef Etcetera het volgende:
ah gevonden Nem
Ach, ik zit dan waarschijnlijk toch naast de kerk op het gras met wat mensen. Paar jaar terug ook gedaan. Toen stond 'De Kast' er en dat was erg leuk. Mooi sfeertje. En later Rowwen Heze, maar toen stonden we wel mee te hossen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
Kwam natuurlijk ook deels omdat het alleen maar nieuwe nummers waren die ik niet kende maar er is 0,0 interactie met het publiek. Hij kijkt angstvallig OVER het publiek heen
Hij zongquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:09 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Als je verkouden bent is dat idd het geval en is je oordeel niet goed.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Vooral die uithaal, zonder band .....'zo stiiiillll.......in may....'![]()
![]()
Nee, het heeft niets te maken met jouw muzieksmaak natuurlijk, in mijn genre zitten ook bands waarvan anderen zeggen, gadver, hoe kom je erop.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik kan het ook niet helpen dat ik zo'n beroerde smaak heb.![]()
Guus Meeuwis was ook tof.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat duurt ook maar 5 minuten voodar ze weer naar weg zijn![]()
En waar waren de dames 5 minuten laterquote:
ik had pauzequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
En waar waren de dames 5 minuten later![]()
concentratieboog van niks..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef Yurithemaster het volgende:
En waar waren de dames 5 minuten later![]()
sssssstquote:
quote:
wtf moet je met een 'herkansing' als je een 6 hebtquote:
zo hoog mogelijk scorenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
wtf moet je met een 'herkansing' als je een 6 hebtSnap ik het nog?
en een 6 op de woordjes vond ik echt niet kunnenquote:
heb ik niet zoveel moeite meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
en een 6 op de woordjes vond ik echt niet kunnen
Oh, voor woordjes had ik een 6 ook herkanst. Voor iets anders had ik tevreden geweestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:22 schreef Nesle het volgende:
Het was een toets in twee delen. Leer en tekst. Tekst had ik grandioos verneukten de woordjes had ik dus een 6. Maar ik kon alleen de woordjes herkansen dus heb ik dat gedaan en nu is mijn totaalcijfer dus een goeie voldoende
.
tsss....de uitvoerenden staan er nog bij ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera gaat zich schamen vanwege de AKQ
Ga je schamen en bedankt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera gaat zich schamen vanwege de AKQ
maar ik weet niets van de MSPquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
tsss....de uitvoerenden staan er nog bij ook.![]()
dat doe ik tochquote:
Dan zie ik niet in waarom je je zou moeten schamen. Ik dacht dat je een grote fan was en het niet wistquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ik weet niets van de MP
mijn muziekkennis is niet echt uitgebreid, is niet mijn straatje
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zie ik niet in waarom je je zou moeten schamen. Ik dacht dat je een grote fan was en het niet wist
Als je een ? wil en een = krijgt, dan staat je toetsenbord op NL, maar heb je een amerikaans toetsenbord (zoals de meesten)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef Etcetera het volgende:
geen icoontjes, en zit al te graven in de langue options maar daar staat volgens mij alles NL
Nesle grijp in;quote:
Zover waren we alquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Als je een ? wil en een = krijgt, dan staat je toetsenbord op NL, maar heb je een amerikaans toetsenbord (zoals de meesten)![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nesle grijp in;
het is 'nach hause' en als je er ben ben je 'zu hause'.
Dat ik je dat nog moet vertellen.![]()
en dit klopt dan ook weer niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
Butler heten vaak zo...en het is NIET Jeeves
Niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en dit klopt dan ook weer niet helemaal.![]()
begon al met de topictitel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Zo WTF is hier aan de hand?
Ik ben er echt niet bij
quote:Nou goed. Het punt gaat naar Soempie. Het was "Otara Millionairs Club"
VonHinten +1
Mja...mijn edit-quota is op dus dat ga ik niet nog een keer aanpassenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
Dit ziet er ook vrij bizar uit als je terugleest:
[..]
![]()
je niet favo huisnoot?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
oeh trouwens, m'n huisgenootje vertelde net dat ze per 1 juni weg is
Dat is al bijna
quote:
jullie snapten toch wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nesle grijp in;
het is 'nach hause' en als je er ben ben je 'zu hause'.
Dat ik je dat nog moet vertellen.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
Dit ziet er ook vrij bizar uit als je terugleest:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
oeh trouwens, m'n huisgenootje vertelde net dat ze per 1 juni weg is
Dat is al bijna
Ik ook. Ik weet 0,0 van kunst en deze weet ik..ben ik te laatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef Soempie het volgende:zit ik de halve middag te F5-en in de AKQ. Ben ik nét even m'n neus snuiten komt er een vraag die ik wel weet.
hmpf
Ik zag het.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet 0,0 van kunst en deze weet ik..ben ik te laat
Ik ga kokenquote:
Pan's Labyrinth?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga koken
Vanavond naar de sneak preview. En zaterdag naar Pan's Labyrinth
Hij kan nogal bazig zijn inderdaad. Hij heeft al meerdere keren in de clinch gelegen met studenten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn scriptiebegeleider was zo mak als een lammetje net!!!
Hij vroeg zelfs nog op het eind, toen ie mn opzet had lopen verbeteren: "niet te bazig?"
Ja, dat had ik dus ook gehoord, dat ze in Berlijn op excursie een lied voor m hebben gezongen met daarin al zijn 'misdaden'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij kan nogal bazig zijn inderdaad. Hij heeft al meerdere keren in de clinch gelegen met studenten.![]()
![]()
Kan me er iets bij voorstellen. Heb hem een keer meegemaakt bij een presentatie. Degene die de presentatie gaf werd achteraf compleet afgemaakt door hem. Helemaal overstuur was ze de dagen erna.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook gehoord, dat ze in Berlijn op excursie een lied voor m hebben gezongen met daarin al zijn 'misdaden'
Overigens zijn mijn studiegenoten en ik het er over eens dat hij wel in therapie geweest moet zijn. Want de verandering sindsdien is groot.....
En toch ben ik altijd weer bang als ik er heen moet
Madame M. heeft het in het eerste halfjaar helemaal verbruikt bij me. Wat een secreet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Jaa..... ik ken dat verhaal. Het zal echt wel een beroerde timing geweest zijn, want die man is eigenlijk hartstikke aardig. Net zoals madame M. trouwens, maar die kan iedereen soms ook wel schieten
denk dat je daar ook het meest aan hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:07 schreef Etcetera het volgende:
nou, mijn speurtocht naar minoren verloopt ehm.... apart denk ik
heb iig een rijtje wat me enigszins interessant lijkt(en dat is gebaseerd op de titel van de minor
)
Grootste kanshebber: Doelgroep Gerichte Communicatie![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:05 schreef Mikkie het volgende:
Neerlansche Sterke Arm
Bij mij in de stad, gisteren nog langsgefietst. Een vriendin van me werd vandaag staande gehouden..
.
.
Misschien een stille hintquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Mikkie het volgende:
Oeh, ff iets anders: er komt me hier ineens toch ff een donkere wolk boven drijven... 't lijkt ineens wel nacht!
Ik weet niet waar jij die zon vandaan haalt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is het donkere weer alweer voorbij, net hagelde en onweerde het, nu schijnt de zon
Hihihi, plaatselijke opklaringenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die zon vandaan haalt.Andere kant van de stad denk ik
Ik fietste natuurlijk net door die hagel- en onweersbui.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Waar ik me trouwens wél heel druk om kan maken is dat je tegenwoordig bekeurd kunt worden als je je lampjes niet op je fiets hebt bevestigd!!!!
Ja, belachelijk. Volgens mij is het duidelijk genoeg als je zo'n lichtje op je rug hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt worden bekeurd als je je click-ons op je tas/jas/watdanook hebt bevestigd ipv op de goede plek op je fiets. Dat is namelijk verwarrend voor automobilisten zeggen ze.
Ik denk dan: als je als automobilist een lichtje ziet, let je goed op...... dus wat is het probleem nou?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
Wel snotverdorie. Zit ik een half uurtje geleden lekker te eten, belt er ineens iemand op.. Wel tof dat diegene fijne vakantie wilde wensen, maar nu is wel m'n eten koud
.
Of vrienden die juist niks zeggen, waardoor je eerst een hele tijd met zo'n rode lamp op je rug rond blijt lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Volgens mij is het duidelijk genoeg als je zo'n lichtje op je rug hebt.
Trouwens meerdere keren gehad dat je de kroeg instapt en iemand je op je rug tikt, omdat je nog met lampjes op loopt.![]()
Magnetronquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
Wel snotverdorie. Zit ik een half uurtje geleden lekker te eten, belt er ineens iemand op.. Wel tof dat diegene fijne vakantie wilde wensen, maar nu is wel m'n eten koud
.
Bij mij zijn het ook altijd vreemden die met een grote glimlach op m'n rug tikken. Vrienden nooitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of vrienden die juist niks zeggen, waardoor je eerst een hele tijd met zo'n rode lamp op je rug rond blijt lopen
Ik heb trouwens sinds koninginnedag geen achterrem meer op mn fiets omdat een supertof iemand m'n fiets omgetrapt/-geworpen/-geblazen had waardoor mn hamdvatremdinggeval afgebroken isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook altijd vreemden die met een grote glimlach op m'n rug tikken. Vrienden nooit![]()
Oppassen dat je niet over de kop slaat. Heb ik een keer gehad toen ik heuvel af fietste en alleen m'n rem voor heel hard indrukte.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens sinds koninginnedag geen achterrem meer op mn fiets omdat een supertof iemand m'n fiets omgetrapt/-geworpen/-geblazen had waardoor mn hamdvatremdinggeval afgebroken is![]()
edit: ik wet niet waarom ik dit qoute en dan dit verhaal erbij typ, heeft weinig met elkaar te maken
Een student zonder magnetronquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neh, dan is het niet meer lekker.
Ik hoop wel gewoon dat ik geen honger meer krijg vanavond
Dat zei hij niet.quote:
Weinig heuvels/bergen hier gelukkig. Behalve als je dijken ook meetelt, maar daar fiets ik zelden opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet over de kop slaat. Heb ik een keer gehad toen ik heuvel af fietste en alleen m'n rem voor heel hard indrukte.![]()
Dit is het eerste wat aan deze fiets gesloopt is, en ik heb hem al anderhalf jaar ofzo, dus valt erg mee gelukkigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Nesle het volgende:
Dat is altijd kut he, met uitgaan wordt op de een of andere manier altijd wel iets aan mijn fiets gemold.B
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Nesle het volgende:
Dat is altijd kut he, met uitgaan wordt op de een of andere manier altijd wel iets aan mijn fiets gemold.B
Met een afkeer van danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zei hij niet.![]()
Ik heb trouwens nog steeds geen magnetron. Wil er wel een voor broodjes Bapao![]()
hehe, ik rijd ondertussen met een slag in mijn beide wielen, als ook maar even een aardig tempo neem zit ik te hobbelen op mijn fietsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat aan deze fiets gesloopt is, en ik heb hem al anderhalf jaar ofzo, dus valt erg mee gelukkigal zal het nu wel hard gaan, iets met een schaap en een dam enzo
Ideaal, voor chocomel danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Oh..... magnetron is ideaal!!!
Geen gezeik meer met aankokende melk in een pannetje op het vuur, maar gewoon je kopje in de magnetron, beetje schuimen, koffie erbij en in een handomdraai heerlijke cappuccino![]()
M'n brik ook. Hij maakt nu alleen wel veel herrie, maar ik heb geen idee hoe het komt.quote:
ongevalletje op het werk? met zo'n enorm slagersmes?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef B.ertha het volgende:
Typen met een enorme pleister werkt trouwens niet, bij vooribaat sorry voor de typo's L
GROSS!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Nou er was iemand bezig op de visafslag met het 'ontvellen' van de vis. Dat gaat heel snel in zo'n machine. Maar z'n 't shirt bleef hangen en vervolgens werd z'n arm ontveld.![]()
niet echt.quote:
Het is niet echt goor, maar voor de zekerheidquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Soempie het volgende:
Als het een goor verhaal is over afgesneden vingertopjes, dan tussen spoilertags svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieuwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Nou er was iemand bezig op de visafslag met het 'ontvellen' van de vis. Dat gaat heel snel in zo'n machine. Maar z'n 't shirt bleef hangen en vervolgens werd z'n arm ontveld.![]()
Ik heb hem gezien vlak nadat het gebeurd was.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
En heb jij dat gezien???
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is niet echt goor, maar voor de zekerheidEn dat deed geen pijn???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, mn nagel hield het grootstje deel tegen. Maar weet uit ervargin dat het nog wel pijn gaat doenquote:
uhuhquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, mn nagel hield het grootstje deel tegen. Maar weet uit ervargin dat het nog wel pijn gaat doen
Dat klinkt alsof hij het expres deed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een keer een collega z'n hand in een staande ventilator zien steken, dat was ook niet echt prettig
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef Soempie het volgende:
Ik had een heel scherp, goed groenten mes. Was pepers aan het snijden en vervolgens sneed ik dus heel diep in m'n vinger. Heel veel bloed. Dus ik m'n vriend roepen. Hij compleet in paniekIpv dat hij nou actie ondernam...Echt met z'n handen wapperen, rondjes lopen en maar blijven zeggen: 'oh God, onee, o Keet.. etc.'
Todat ik zei: misschien is het handig als je even de verbandtrommel pakt![]()
Nee, dat nog net niet, maar het was niet echt arbo-verantwoord, aangezien de beschermkap op dat ding ontbrak. En het was een lekkere grote, met stalen bladenquote:
Heb trouwens wel ooit een heel klein topje van mn vinger gehad, ook op een snijmachine. Leek een klein wondje, uiteindelijk zat ik een kwartier lang druk uit te oefenen om het bloeden tegen te gaanquote:
geen idee, maar in het echt ga je dus stuk van een ventilatorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Soempie het volgende:
Maar eigenlijk weet ik niet meer hoe dat experiment ging en wat de uitkomst was.
Ik geloof dat ze zo'n pop van gelatine ofzo in dat ding staken.Iemand?
Net zolang doorgaan tot het experiment wel gelukt is.quote:
Precies jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net zolang doorgaan tot het experiment wel gelukt is.![]()
Bij mij maakt het juist niks uit als ik zelf iets heb. Maar bij anderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga altijd trillen van de adrenaline (eigen bloed), ander bloed doet me helemaal niks, mensen- of dierenbloed.
Naar mannetje ben jijquote:
Mn eigen bloed doet me ook niks, alleen van de schrik tril ik. denk altijd: oh, bloed, pleister, verder, klaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij maakt het juist niks uit als ik zelf iets heb. Maar bij anderen![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon wel wat gewend en benieuwd hoe dat eruit ziet. Is toch interessant om te zien?
En de volgende dag heb je dan pas pijn, dat is het vervelendstequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mn eigen bloed doet me ook niks, alleen van de schrik tril ik. denk altijd: oh, bloed, pleister, verder, klaar
Als ik op google zoek krijg ik vooral ontvelde tomaten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gewoon wel wat gewend en benieuwd hoe dat eruit ziet. Is toch interessant om te zien?
Ja, wakker worden met een knalrode, klooppende vingerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En de volgende dag heb je dan pas pijn, dat is het vervelendste
't zag er wel anders uit. En ik kan wel tegen bloed. Ik kan er alleen niet tegen als ze operaties uitzenden waarbij ze in ogen snijden of botten doorzagen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:55 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, niet klikken!
Zo ziet het er dus uit. En nu?
Ieuwwww!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
't zag er wel anders uit. En ik kan wel tegen bloed. Ik kan er alleen niet tegen als ze operaties uitzenden waarbij ze in ogen snijden of botten doorzagen.
bij volleybal was er iemand die verkeerd terecht kwam na een aanval. Been brak en het bot kwam door het vel heen. Dįįr kan ik dus niet tegen. Oh, nachtmerries. Dat is echt het engste wat ik ooit heb gezien.
![]()
![]()
![]()
Zodra ze gaan zagen. In dat voorstukje in die film waar Nem ook net mee aankwamquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef B.ertha het volgende:
Of van die films waarin gemarteld wordt. Bij Saw vind ik al het bloed prima, maar zodra vingers afgehakt worden ofzo...
Ik wil het wel altijd zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef B.ertha het volgende:
Weet niet welk je bedoelt, maar dan ga ik ook niet klikken!
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga slapen, voordat ik straks allemaal enge dromen krijg door jullie
Ik zou ergens anders gaan werken, dat lijkt me stressen als je gaat slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:04 schreef B.ertha het volgende:
Die dromen heb ik trouwens toch wel nouOf er flitst een mes langs, vlak voordat ik in slaap val. Ben niet bang voor mensen, maar sinds ik in de slagerij werk, heb ik dat soort dingen
Ik vind het heerlijk werk en heb ook geen nachtmerries, alleen komt er soms een mes voorbij, heel raar. Geen bloed, geen wonden, alleen een mes. Heel raarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou ergens anders gaan werken, dat lijkt me stressen als je gaat slapen
Ik heb gelukkig nog nooit iets gebroken en dat ga ikl zo houden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doet het altijd goed ja
Je had mij moeten zien, toen ik pinnen in m'n pols had. Dwars door m'n huid in de botten geschroefd. Zag er leuk uit
Toen ik dat verhaal hoorde inderdaad..brrr.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doet het altijd goed ja
Je had mij moeten zien, toen ik pinnen in m'n pols had. Dwars door m'n huid in de botten geschroefd. Zag er leuk uit
Dit kan ik dan weer wel hebben, niks gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef Soempie het volgende:
Ik kijk net die trailer nog een keer. Er is gewoon niks te zien. Maar die suggestie alleen al.
Wat had je gedaan dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot zo'n anderhalf jaar geleden
Ik denk dat ik het idee enger vind dan de foto's.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het goed is liggen er bij m'n ouders nog wel foto's
Opendoen, je krijgt een serenadequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:16 schreef Soempie het volgende:
er gooit iemand dingetjes tegen m'n ruit'hee buuv!!'
![]()
![]()
Vind ik ook, Mik heeft nog nooit foto's geplaatst. Anders ga ik linkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het idee enger vind dan de foto's.
Doe trouwens eerst maar eens foto's van een schattige kleine Mikkie.![]()
zou het..quote:
Goed plan. Slaap lekker. Veel plezier komende week.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe het komt, maar ik ben inmiddels al aardig moe. Denk dat ik m'n tas morgen maar inpak ofzo... ga ik zo lekker slapen. Laatste nacht goed slapen voorlopig
het thema van de avond.quote:
???quote:
Ze hebben een feestje hiernaast/ beneden.quote:
Fracture..en al die gore verhalen waar we het net over hadden. Gebroken botten, ed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
???
-edit- je benedenbuur is net uit een relatie en had gewoon iemand nodig om over te praten?
Ik zou gaan voor optie 2 of 3. Ik denk dat het sowieso niet 2 wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik twijfel. Ik wil morgen rustig m'n tas inpakken en tijd hebben voor de laatste boodschappen.
Ik heb één werkgroep, waarvan het niet handig is als ik het mis.
Ga ik naar m'n eigen werkgroep, midden op de dag, waardoor ik van alles in de war schop?
Ga ik 's ochtends om 8.45 (), zodat ik de rest van de dag vrij ben?
Of ga ik gewoon niet?
Wie? Ik bedacht me dat op donderdag m'n ov niet geldig is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn wellicht nog 2 mensen voor het concert
Ah zo..dat had ik gemistquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fracture..en al die gore verhalen waar we het net over hadden. Gebroken botten, ed.![]()
Een vriend en een vriendin van me.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wie? Ik bedacht me dat op donderdag m'n ov niet geldig is.![]()
volgens mij moet je aan een nieuwe agenda, dit is nou al de tweede keer dat je je vergist.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:46 schreef Etcetera het volgende:
de te vroege ochtendploeg meldt
ik dacht dat ik om half 11 moest beginnen, dus ik braaf eruit om 8u voor de bus van 9u
kijk ik in m'n rooster welke vakken ik heb, blijkt dat ik pas om half 1 moet beginnen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, veel mensen komen niet verder dan douchen, ontbijt, koffie of een combinatie van die drie
Goed dat je het zegt, tanden poetsen lukt vaak ook wel 's ochtendsquote:
Zit je nu niet in Leeuwarden? Of is dat volgende week?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, veel mensen komen niet verder dan douchen, ontbijt, koffie of een combinatie van die drie
ja WoW spelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Mikkie het volgende:
Je bent in elk geval wel productief als je zo vroeg op bent
Zover kom ik niet eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee joh, is pas over twee weken. Want dan zijn de eindexamens bezig en kan ik redelijk rustig op zoek naar een kamerquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zit je nu niet in Leeuwarden? Of is dat volgende week?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |