Dan kan. Ik heb het hier enkele malen gepost en het staat al een paar dagen in mijn signaturequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Oei, ik ben misschien de enige, maar die naam komt me echt maar heel vaagjes bekend voor
Ik was aan het typen en ik had staan "tickets" en toen bedacht ik me dat dat best verwarrend zou kunnen zijn en had ik JUIST "vlieg" ervoor gezetquote:
De 28e of 29e ga ik weg(ben nu dus aan het kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef Soempie het volgende:
Nem, je vertrekt de 29e hè, maar wanneer ben je weer terug?
Ik dacht al, hoe kan ik daar dan overheen gelezen hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was aan het typen en ik had staan "tickets" en toen bedacht ik me dat dat best verwarrend zou kunnen zijn en had ik JUIST "vlieg" ervoor gezet
Ja, Canada is echt heel relaxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow, cool! Waar in Canada? En wat voor tv-uitzending?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:21 schreef Soempie het volgende:
Of wacht, je bedoelt dat je niet hebt geedit.gaat lekker hier
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Deze is geweldig!
http://www.youtube.com/watch?v=MH6CAjBCPgE&mode=related&search=
Ik ben ENORM blij om te horen dat haar stem écht zo goed is...en dat ze niet aan elkaar gemixed isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Deze is geweldig!
Nou, en anders die van dat tweede meisje welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ENORM blij om te horen dat haar stem écht zo goed is...en dat ze niet aan elkaar gemixed is
Ga je mee dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, en anders die van dat tweede meisje wel
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ENORM blij om te horen dat haar stem écht zo goed is...en dat ze niet aan elkaar gemixed is
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..Soemp. Volgens mij is dat andere vrouwtje dus Nina Kinert, en die is er dus ook bij. Dat worden mooie duetjes
Ja hoor, dat lukt welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Kun jij trouwens nog thuiskomen vanuit Utrecht na een concert? Ik ga even uitzoeken hoe laat mijn trein dan gaat.
Ik had laatst met alles rekening gehouden toen ik naar een concert in 013 ging, was het om half 11 al afgelopen!!! Moest ik helemaal met de auto weer terugrijden, terwijl ik makkelijk nog met de trein had gekundquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Kun jij trouwens nog thuiskomen vanuit Utrecht na een concert? Ik ga even uitzoeken hoe laat mijn trein dan gaat.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je mee dan?
Wij gaan in Juni erheen
wiewatwaar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je mee dan?
Wij gaan in Juni erheen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Op www.fabchannel.com kun je trouwens een heel concert van Ane Brun zien
Fabchannel heeft altijd goed materiaal
quote:
21 Juni in Tivoliquote:
Die had ik nog niet eens gehoordquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Deze is geweldig!
22 Juni, schat.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ramp
We hadden 17 punten op het einde en we hebben echt veel vragen waarbij we 2 antwoorden hadden bedacht en het foute hadden opgeschreven hoewel we eigenlijk beter wisten
En tijdens de laatste ronde kwamen Asmo en Iamredleader nog binnenlopen die zo'n beetje alles wisten(natuurlijk). Dus volgende keer beter.
Ook geen bonusprijzen deze keer
Nuh-uh lieverdquote:
Ga je ook mee?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gehoord
Wel ongeveer een jaartje geleden deze (en deel 2 of direct via 3voor12) voor het eerst gezien en een aantal keer terug geluisterd. Ook erg mooi
Oh, excuses...dit was met de SM alhoewel volgens mij alleen MaJo en Tuniviel "oer-Monkeys" warenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En de sneaky monkeys waren er ook niet of nauwelijks?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nuh-uh lieverd
Volgens mij hebben ze de datum verandert. Want er stond inderdaad echt de 22e voorheen
Ik ziet het ook pas netquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Goed dat je het even zegt, want dan moet ik vrij vragen.![]()
er waren verder helemaal geen ondode biertjes? Wat een verschraling..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, excuses...dit was met de SM alhoewel volgens mij alleen MaJo en Tuniviel "oer-Monkeys" waren
Sterkte bij B.R.quote:
Neen, just me.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
er waren verder helemaal geen ondode biertjes? Wat een verschraling..
Ik geef niet meer over, maar er zit ook niks meer in.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef Supersheep het volgende:
Hoe ziek is Soempie momenteel trouwens nog?
Ik wist helemaal niet dat je ziek wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geef niet meer over, maar er zit ook niks meer in.![]()
Gaat wel redelijk. Beetje snotterig nog en misselijk. Maar m'n hoofdpijn is in elk geval weg.![]()
Jaquote:
Wat kan die Martin Buitenhuis valszingen zeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je ziek was
Trouwens..VDH viel me live vies tegen
nouja, jamaar, jamaar...laat het los, alles of niet, stil in mij..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je ziek was
Trouwens..VDH viel me live vies tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |