Goed plan. Slaap lekker. Veel plezier komende week.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe het komt, maar ik ben inmiddels al aardig moe. Denk dat ik m'n tas morgen maar inpak ofzo... ga ik zo lekker slapen. Laatste nacht goed slapen voorlopig
het thema van de avond.quote:
???quote:
Ze hebben een feestje hiernaast/ beneden.quote:
Fracture..en al die gore verhalen waar we het net over hadden. Gebroken botten, ed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
???
-edit- je benedenbuur is net uit een relatie en had gewoon iemand nodig om over te praten?
Ik zou gaan voor optie 2 of 3. Ik denk dat het sowieso niet 2 wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik twijfel. Ik wil morgen rustig m'n tas inpakken en tijd hebben voor de laatste boodschappen.
Ik heb één werkgroep, waarvan het niet handig is als ik het mis.
Ga ik naar m'n eigen werkgroep, midden op de dag, waardoor ik van alles in de war schop?
Ga ik 's ochtends om 8.45 (), zodat ik de rest van de dag vrij ben?
Of ga ik gewoon niet?
Wie? Ik bedacht me dat op donderdag m'n ov niet geldig is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn wellicht nog 2 mensen voor het concert
Ah zo..dat had ik gemistquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fracture..en al die gore verhalen waar we het net over hadden. Gebroken botten, ed.![]()
Een vriend en een vriendin van me.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wie? Ik bedacht me dat op donderdag m'n ov niet geldig is.![]()
volgens mij moet je aan een nieuwe agenda, dit is nou al de tweede keer dat je je vergist.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:46 schreef Etcetera het volgende:
de te vroege ochtendploeg meldt
ik dacht dat ik om half 11 moest beginnen, dus ik braaf eruit om 8u voor de bus van 9u
kijk ik in m'n rooster welke vakken ik heb, blijkt dat ik pas om half 1 moet beginnen![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, veel mensen komen niet verder dan douchen, ontbijt, koffie of een combinatie van die drie
Goed dat je het zegt, tanden poetsen lukt vaak ook wel 's ochtendsquote:
Zit je nu niet in Leeuwarden? Of is dat volgende week?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, veel mensen komen niet verder dan douchen, ontbijt, koffie of een combinatie van die drie
ja WoW spelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Mikkie het volgende:
Je bent in elk geval wel productief als je zo vroeg op bent
Zover kom ik niet eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee joh, is pas over twee weken. Want dan zijn de eindexamens bezig en kan ik redelijk rustig op zoek naar een kamerquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zit je nu niet in Leeuwarden? Of is dat volgende week?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |