Dan zie ik niet in waarom je je zou moeten schamen. Ik dacht dat je een grote fan was en het niet wistquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ik weet niets van de MP
mijn muziekkennis is niet echt uitgebreid, is niet mijn straatje
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zie ik niet in waarom je je zou moeten schamen. Ik dacht dat je een grote fan was en het niet wist
Als je een ? wil en een = krijgt, dan staat je toetsenbord op NL, maar heb je een amerikaans toetsenbord (zoals de meesten)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef Etcetera het volgende:
geen icoontjes, en zit al te graven in de langue options maar daar staat volgens mij alles NL
Nesle grijp in;quote:
Zover waren we alquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Als je een ? wil en een = krijgt, dan staat je toetsenbord op NL, maar heb je een amerikaans toetsenbord (zoals de meesten)![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nesle grijp in;
het is 'nach hause' en als je er ben ben je 'zu hause'.
Dat ik je dat nog moet vertellen.![]()
en dit klopt dan ook weer niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
Butler heten vaak zo...en het is NIET Jeeves
Niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en dit klopt dan ook weer niet helemaal.![]()
begon al met de topictitel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
Zo WTF is hier aan de hand?
Ik ben er echt niet bij
quote:Nou goed. Het punt gaat naar Soempie. Het was "Otara Millionairs Club"
VonHinten +1
Mja...mijn edit-quota is op dus dat ga ik niet nog een keer aanpassenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
Dit ziet er ook vrij bizar uit als je terugleest:
[..]
![]()
je niet favo huisnoot?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
oeh trouwens, m'n huisgenootje vertelde net dat ze per 1 juni weg is
Dat is al bijna
quote:
jullie snapten toch wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nesle grijp in;
het is 'nach hause' en als je er ben ben je 'zu hause'.
Dat ik je dat nog moet vertellen.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
Dit ziet er ook vrij bizar uit als je terugleest:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
oeh trouwens, m'n huisgenootje vertelde net dat ze per 1 juni weg is
Dat is al bijna
Ik ook. Ik weet 0,0 van kunst en deze weet ik..ben ik te laatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef Soempie het volgende:zit ik de halve middag te F5-en in de AKQ. Ben ik nét even m'n neus snuiten komt er een vraag die ik wel weet.
hmpf
Ik zag het.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet 0,0 van kunst en deze weet ik..ben ik te laat
Ik ga kokenquote:
Pan's Labyrinth?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga koken
Vanavond naar de sneak preview. En zaterdag naar Pan's Labyrinth
Hij kan nogal bazig zijn inderdaad. Hij heeft al meerdere keren in de clinch gelegen met studenten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn scriptiebegeleider was zo mak als een lammetje net!!!
Hij vroeg zelfs nog op het eind, toen ie mn opzet had lopen verbeteren: "niet te bazig?"
Ja, dat had ik dus ook gehoord, dat ze in Berlijn op excursie een lied voor m hebben gezongen met daarin al zijn 'misdaden'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij kan nogal bazig zijn inderdaad. Hij heeft al meerdere keren in de clinch gelegen met studenten.![]()
![]()
Kan me er iets bij voorstellen. Heb hem een keer meegemaakt bij een presentatie. Degene die de presentatie gaf werd achteraf compleet afgemaakt door hem. Helemaal overstuur was ze de dagen erna.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook gehoord, dat ze in Berlijn op excursie een lied voor m hebben gezongen met daarin al zijn 'misdaden'
Overigens zijn mijn studiegenoten en ik het er over eens dat hij wel in therapie geweest moet zijn. Want de verandering sindsdien is groot.....
En toch ben ik altijd weer bang als ik er heen moet
Madame M. heeft het in het eerste halfjaar helemaal verbruikt bij me. Wat een secreet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Jaa..... ik ken dat verhaal. Het zal echt wel een beroerde timing geweest zijn, want die man is eigenlijk hartstikke aardig. Net zoals madame M. trouwens, maar die kan iedereen soms ook wel schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |