Moraalridder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:15 schreef Jumparound het volgende:
klachten? een lintje!
Dat lijkt me een rare conclusie aangezien er op die foto's niet staat dat het een éénrichtingsweg betreft. Die mensen fietsen op een stoep waar een fietspad naast ligt dat aan de rechterkant van de weg ligt. Op de foto staat een bord éénrichtingsweg voor de kruisende straat waar de opgebroken straat eindigd en over gaat in die straat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:16 schreef Thrilled het volgende:
en wat nou als er duidelijk aangegeven stond dat fietsers een alternatieve route moesten fietsen, en er een bord stond met een verbod voor alle voertuigen? Dan is het nog steeds een lage actie maar wel terecht
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OP even wat aangepast. Kan het topic openblijven
rustig, stapvoets, doorgaande weg, geen voetgangers, geen ruimte voor kutkoters om te spelen,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef teamlead het volgende:
tsja.. fietsen op het troitoir mag nu eenmaal niet he.. Welkom in het land van "regels zijn regels"
wat lul je nou over een éénrichtingsweg?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Dat lijkt me een rare conclusie aangezien er op die foto's niet staat dat het een éénrichtingsweg betreft. Die mensen fietsen op een stoep waar een fietspad naast ligt dat aan de rechterkant van de weg ligt. Op de foto staat een bord éénrichtingsweg voor de kruisende straat waar de opgebroken straat eindigd en over gaat in die straat.
Gewoon stelletje kansloze lijers die op de meest lage wijze hun bonnenboekje proberen vol te schrijven. Ze zien toch dat die straat is opengebroken en mensen liever op de stoep gaan fietsen dan misschien 30 cm in een opengebroken straat vallen. Ook eindigd het fietspad en moeten ze wel over de stoep.
In zo'n situatie zou ik me waarschijnlijk echt behoorlijk pissig kunnen maken. Zo wil je geen respect hebben voor de politie
Nog een moraalridder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef teamlead het volgende:
tsja.. fietsen op het troitoir mag nu eenmaal niet he.. Welkom in het land van "regels zijn regels"
Mwah, zo laag is die afgraving daar niet hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:44 schreef Rnnz het volgende:
Dit is zó enorm laag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |