denk dat je daar ook het meest aan hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:07 schreef Etcetera het volgende:
nou, mijn speurtocht naar minoren verloopt ehm.... apart denk ik
heb iig een rijtje wat me enigszins interessant lijkt(en dat is gebaseerd op de titel van de minor
)
Grootste kanshebber: Doelgroep Gerichte Communicatie![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:05 schreef Mikkie het volgende:
Neerlansche Sterke Arm
Bij mij in de stad, gisteren nog langsgefietst. Een vriendin van me werd vandaag staande gehouden..
.
.
Misschien een stille hintquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Mikkie het volgende:
Oeh, ff iets anders: er komt me hier ineens toch ff een donkere wolk boven drijven... 't lijkt ineens wel nacht!
Ik weet niet waar jij die zon vandaan haalt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is het donkere weer alweer voorbij, net hagelde en onweerde het, nu schijnt de zon
Hihihi, plaatselijke opklaringenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die zon vandaan haalt.Andere kant van de stad denk ik
Ik fietste natuurlijk net door die hagel- en onweersbui.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Waar ik me trouwens wél heel druk om kan maken is dat je tegenwoordig bekeurd kunt worden als je je lampjes niet op je fiets hebt bevestigd!!!!
Ja, belachelijk. Volgens mij is het duidelijk genoeg als je zo'n lichtje op je rug hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt worden bekeurd als je je click-ons op je tas/jas/watdanook hebt bevestigd ipv op de goede plek op je fiets. Dat is namelijk verwarrend voor automobilisten zeggen ze.
Ik denk dan: als je als automobilist een lichtje ziet, let je goed op...... dus wat is het probleem nou?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
Wel snotverdorie. Zit ik een half uurtje geleden lekker te eten, belt er ineens iemand op.. Wel tof dat diegene fijne vakantie wilde wensen, maar nu is wel m'n eten koud
.
Of vrienden die juist niks zeggen, waardoor je eerst een hele tijd met zo'n rode lamp op je rug rond blijt lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Volgens mij is het duidelijk genoeg als je zo'n lichtje op je rug hebt.
Trouwens meerdere keren gehad dat je de kroeg instapt en iemand je op je rug tikt, omdat je nog met lampjes op loopt.![]()
Magnetronquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
Wel snotverdorie. Zit ik een half uurtje geleden lekker te eten, belt er ineens iemand op.. Wel tof dat diegene fijne vakantie wilde wensen, maar nu is wel m'n eten koud
.
Bij mij zijn het ook altijd vreemden die met een grote glimlach op m'n rug tikken. Vrienden nooitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of vrienden die juist niks zeggen, waardoor je eerst een hele tijd met zo'n rode lamp op je rug rond blijt lopen
Ik heb trouwens sinds koninginnedag geen achterrem meer op mn fiets omdat een supertof iemand m'n fiets omgetrapt/-geworpen/-geblazen had waardoor mn hamdvatremdinggeval afgebroken isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook altijd vreemden die met een grote glimlach op m'n rug tikken. Vrienden nooit![]()
Oppassen dat je niet over de kop slaat. Heb ik een keer gehad toen ik heuvel af fietste en alleen m'n rem voor heel hard indrukte.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens sinds koninginnedag geen achterrem meer op mn fiets omdat een supertof iemand m'n fiets omgetrapt/-geworpen/-geblazen had waardoor mn hamdvatremdinggeval afgebroken is![]()
edit: ik wet niet waarom ik dit qoute en dan dit verhaal erbij typ, heeft weinig met elkaar te maken
Een student zonder magnetronquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neh, dan is het niet meer lekker.
Ik hoop wel gewoon dat ik geen honger meer krijg vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |