Weinig heuvels/bergen hier gelukkig. Behalve als je dijken ook meetelt, maar daar fiets ik zelden opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet over de kop slaat. Heb ik een keer gehad toen ik heuvel af fietste en alleen m'n rem voor heel hard indrukte.![]()
Dit is het eerste wat aan deze fiets gesloopt is, en ik heb hem al anderhalf jaar ofzo, dus valt erg mee gelukkigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Nesle het volgende:
Dat is altijd kut he, met uitgaan wordt op de een of andere manier altijd wel iets aan mijn fiets gemold.B
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Nesle het volgende:
Dat is altijd kut he, met uitgaan wordt op de een of andere manier altijd wel iets aan mijn fiets gemold.B
Met een afkeer van danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zei hij niet.![]()
Ik heb trouwens nog steeds geen magnetron. Wil er wel een voor broodjes Bapao![]()
hehe, ik rijd ondertussen met een slag in mijn beide wielen, als ook maar even een aardig tempo neem zit ik te hobbelen op mijn fietsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat aan deze fiets gesloopt is, en ik heb hem al anderhalf jaar ofzo, dus valt erg mee gelukkigal zal het nu wel hard gaan, iets met een schaap en een dam enzo
Ideaal, voor chocomel danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Oh..... magnetron is ideaal!!!
Geen gezeik meer met aankokende melk in een pannetje op het vuur, maar gewoon je kopje in de magnetron, beetje schuimen, koffie erbij en in een handomdraai heerlijke cappuccino![]()
M'n brik ook. Hij maakt nu alleen wel veel herrie, maar ik heb geen idee hoe het komt.quote:
ongevalletje op het werk? met zo'n enorm slagersmes?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef B.ertha het volgende:
Typen met een enorme pleister werkt trouwens niet, bij vooribaat sorry voor de typo's L
GROSS!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Nou er was iemand bezig op de visafslag met het 'ontvellen' van de vis. Dat gaat heel snel in zo'n machine. Maar z'n 't shirt bleef hangen en vervolgens werd z'n arm ontveld.![]()
niet echt.quote:
Het is niet echt goor, maar voor de zekerheidquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Soempie het volgende:
Als het een goor verhaal is over afgesneden vingertopjes, dan tussen spoilertags svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieuwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Nou er was iemand bezig op de visafslag met het 'ontvellen' van de vis. Dat gaat heel snel in zo'n machine. Maar z'n 't shirt bleef hangen en vervolgens werd z'n arm ontveld.![]()
Ik heb hem gezien vlak nadat het gebeurd was.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
En heb jij dat gezien???
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is niet echt goor, maar voor de zekerheidEn dat deed geen pijn???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, mn nagel hield het grootstje deel tegen. Maar weet uit ervargin dat het nog wel pijn gaat doenquote:
uhuhquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, mn nagel hield het grootstje deel tegen. Maar weet uit ervargin dat het nog wel pijn gaat doen
Dat klinkt alsof hij het expres deed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een keer een collega z'n hand in een staande ventilator zien steken, dat was ook niet echt prettig
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef Soempie het volgende:
Ik had een heel scherp, goed groenten mes. Was pepers aan het snijden en vervolgens sneed ik dus heel diep in m'n vinger. Heel veel bloed. Dus ik m'n vriend roepen. Hij compleet in paniekIpv dat hij nou actie ondernam...Echt met z'n handen wapperen, rondjes lopen en maar blijven zeggen: 'oh God, onee, o Keet.. etc.'
Todat ik zei: misschien is het handig als je even de verbandtrommel pakt![]()
Nee, dat nog net niet, maar het was niet echt arbo-verantwoord, aangezien de beschermkap op dat ding ontbrak. En het was een lekkere grote, met stalen bladenquote:
Heb trouwens wel ooit een heel klein topje van mn vinger gehad, ook op een snijmachine. Leek een klein wondje, uiteindelijk zat ik een kwartier lang druk uit te oefenen om het bloeden tegen te gaanquote:
geen idee, maar in het echt ga je dus stuk van een ventilatorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef Soempie het volgende:
Maar eigenlijk weet ik niet meer hoe dat experiment ging en wat de uitkomst was.
Ik geloof dat ze zo'n pop van gelatine ofzo in dat ding staken.Iemand?
Net zolang doorgaan tot het experiment wel gelukt is.quote:
Precies jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net zolang doorgaan tot het experiment wel gelukt is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |