Ik zal die lijst binnenkort eens gaan updaten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:06 schreef Silaz het volgende:
Mis ik Josh & Wesh niet in die lijst van bekende Dj's
Headhunterz is maar 1 iemand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:31 schreef Houniet het volgende:
volgende week verjaardag, HeadHunterz komen![]()
Bruce Campbellquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:21 schreef mstx het volgende:
Ik kom er net achter dat de vocals uit Mindstompers vs The Quakers - Screwheadz komen uit de film Army of Darkness (1992), die heb ik dus ook even toegevoegd aan de OP.![]()
geeft niks uit !quote:
http://partyflock.nl/artist/750:Lady_Tom.htmlquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:58 schreef Topmaat het volgende:
Ik hoor nooit meer wat van Lady Tom.. draait zij nooit meer op feesten in Nederland?
De B1 daarvan is schaamteloos gejat van Keep it Comingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:15 schreef mstx het volgende:
Express_Viviana_-_Oh_My_God_EP-Vinyl-2007-QMI
Nu je het zegt... die bass is gewoon hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
De B1 daarvan is schaamteloos gejat van Keep it Coming![]()
had het volgens mij op pagina 5 van vorige deel al een keer gepost, maar zal het voor jou nog even een keertje doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:48 schreef LeonH het volgende:
Damn... Ben dus al 2 dagen achter elkaar HardBass 7 aan het luisteren in de auto. Wat blijft Scope DJ - Lockdown een lekker plaatje zeg! Weet iemand wanneer ie uitkomt?
Ohja en We be kickin' bass van DB &STF is uber!!!
quote:Newsflash! Scope DJ will bring you melody & bass with the upcoming release on Next Chapter!
Next Chapter 004 will be the Scope DJ - Protocol E.P., featuring:
A1. Protocol
B1. Lockdown
In stores in may!!
Tja shit happens. Volgende keer beterquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:32 schreef Silaz het volgende:
Hmm fock man. kom ik er net achter dat DJ Zany & The Prophet hier in de disco komen..
heb ik net andere dingen geregeld enzo -_- fock man. baal echt knetterjetering hard ..
bij mij is alleen Jones een favorietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:11 schreef mstx het volgende:
http://partyflock.nl/party/91572:Restart.html
Eindelijk eens een interessant feestje hier in Ede... is ook voor het eerst geloof ik.
Bij mij ook, maar A-Drive schijnt ook wel goed te zijn.quote:
Dat zal wel Rush The RMX zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:16 schreef Houniet het volgende:ik heb een vraag over een nummer van Hardbase 7
op ongeveer de helft van cd 1, minuut 41
is het dit nummer, Smashing Guys - Pump & loud (Zatox mix), of dit nummer, Brennan Heart - Rush the Rmx
lekker met dat stemmetje, beetje happy hardcore![]()
Brennan Heartquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:07 schreef Houniet het volgende:
Brennanwaarom verbaast het mij niets. bedankt gast [afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=N2mlVQiBf64quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:07 schreef Houniet het volgende:
Brennanwaarom verbaast het mij niets. bedankt gast [afbeelding]
wat vind jij de beste Brennan Heart track?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:10 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=N2mlVQiBf64
![]()
Die is vanavond in de Hoeve, maar heb toch gekozen om naar de matrixx te gaanquote:
One blade is gewoon een knallerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat vind jij de beste Brennan Heart track?
dus niet Brennan & Heart, maar Brennan Heart
One Blade. Revival X en Evolution of Style zijn toch wat minder.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat vind jij de beste Brennan Heart track?
dus niet Brennan & Heart, maar Brennan Heart
"Minimum leeftijd is 20 jaar!"quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die is vanavond in de Hoeve, maar heb toch gekozen om naar de matrixx te gaan
[afbeelding]
mja..in principe gaat het met elke style zo;quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:30 schreef LeonH het volgende:
hopen dat de hardstyle niet commercieel gaat. Maja ook dat zie ik nog gebeuren met Rammulluh en eerder met Stampuh (al is die gelukkig nooit doorgedrongen tot het top 40 volk).
Kan ook zijn dat het nooit zal gebeuren aangezien de hardstyle niet zo'n josti-dansje heeft wat mensen zo leuk vinden
Leeftijd letten ze niet zo nauw op, zeker als het zo rustig was al vanavondquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:46 schreef mstx het volgende:
[..]
One Blade. Revival X en Evolution of Style zijn toch wat minder.
[..]
"Minimum leeftijd is 20 jaar!"
Heb Brian M & MC Bunn een tijdje terug ook gezien in duitsland.. vond het niet echt geweldig :Squote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die is vanavond in de Hoeve, maar heb toch gekozen om naar de matrixx te gaan
[afbeelding]
Line up is helemaal top, maar helaas geen geld, dus het wordt toch Emporiumquote:Op maandag 7 mei 2007 00:31 schreef Aufruhr het volgende:
Mensen hier die naar Bassleader gaan?
Wilde Gullie Bass?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
knullenbinkiesWanne gek zeg
*boenk boenk boenk boenk*
sorry voor deze schaamteloze tvp
1 uur lang Livequote:Op maandag 7 mei 2007 11:21 schreef Silaz het volgende:
Ik ben ook van de partij!
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:54 schreef Carston het volgende:
ihardstyle!
heb het voor het eerst tehoren gekregen rond 2003.
sinds toen al een diehard!.
Same here....quote:Op maandag 7 mei 2007 11:54 schreef Carston het volgende:
ihardstyle!
heb het voor het eerst tehoren gekregen rond 2003.
sinds toen al een diehard!.
D block & s-tfan zijn wel lekkere af en toe!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat zijn je favo tracks?? en je favo artiesten??
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:02 schreef Silaz het volgende:
hmm een vraaagje he.. weet iemand mss een gratis download baar programma waar je zelf tracks mee kan maken? ik verveel me namelijk best vaak en huiswerk heb ik meestal wel af.. entjah..![]()
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Mopske!!
Zaterdag naar NY?? Wat is er dan te doen daaro??
Ik ga alleen maar naar NY wanneer The Prophet daar moet draaien (vooruit; afgelopen zaterdag was ik er eens niet bij!)
Euhm....denk dat het Index gaat worden zaterdag, of verderop het land in!![]()
Ohw...klinkt interessant!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zaterdag komen Noisecontrollers weer bij NY, 1 uur lang Live!!!![]()
ze komen eerder dan de vorige keer, toen begonnen ze om 03.45, dus denk nu vanaf 3 uur of ietsje later, omdat het nu ook 1 uur lang isquote:Op maandag 7 mei 2007 19:08 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ohw...klinkt interessant!
Weet je ook hoelaat die luitjes komen??
Denk toch niet dat het NY gaat worden, want die tent zuigt me te hard!
TIP voor de luitjes welke ook een beetje van house, club, techno etc houden: Quality Time
oee, alleen jammer van die stadquote:Op maandag 7 mei 2007 19:08 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ohw...klinkt interessant!
Weet je ook hoelaat die luitjes komen??
Denk toch niet dat het NY gaat worden, want die tent zuigt me te hard!
TIP voor de luitjes welke ook een beetje van house, club, techno etc houden: Quality Time
Och jeetje, praat me er niet van!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Het volk dat daar rondloopt begint me steeds meer te irriteren...
In dat opzicht is het erg zuur jah... Het enigste betere is dan wel dat er veel dj's komen, maar daar is het meeste dan ook wel weer mee gezegt!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:40 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Och jeetje, praat me er niet van!
Ben het hele weekend in Delft geweest...zou eerst zondag terug naar huis gaan...heb dit een daggie uit kunnen stellen!!
Zure Overijssel....![]()
Iemand deze set geluisterd en enig id welk nummer dat isquote:
daarvoor ga ik ook naar NY, voor de muziek, puur voor de muziek...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Afgelopen zaterdag na Hengelo geweest... Eerst mooi zitten zuipen in zon kroegje (good fellows). Toen naar ny geweest prophet en luna... Opperbest vermaakt, maar dat kwam vooral door de muziek en de drank... Het volk dat daar rondloopt begint me steeds meer te irriteren...
Wtf, ik zat er laatst nog aan te denken om hier zelf een nummer van te makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:08 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Iemand deze set geluisterd en enig id welk nummer dat is
@ 40:52 (Nummer van Queen - Dont stop me now)
Dankje Janquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:28 schreef dj.castor het volgende:
Heey nrsix
dit zijn de nummers die je zoekt
Busted - Tricky Tricky
Busted vs Zombie Nation - Tticky nation
zijn heel goed![]()
iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lekker setje van Blutonium boy vs dj nero Live@infection.nl... Oudere platen, nieuwere platen maar continue een goede bass die lekker doorgaat... Jammer van de zaad kwaliteit alleen!
Klopt, dat wil niet zeggen dat ze veel uitbrengenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Sodeju het volgende:
Kamui had toch ook al een remix van Cheers gemaakt?
quote:
hij is dikquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:13 schreef -Blutonium- het volgende:
Trouwens, Headhunterz - Rock Civilization is erg lekker, en de vocals vallen me nog mee, lang niet zo kut als in z'n andere nummers. Ik heb een nieuwe favoriete track erbij
ja, gister ook ff op mn werk geluisterd. erg lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lekker setje van Blutonium boy vs dj nero Live@infection.nl... Oudere platen, nieuwere platen maar continue een goede bass die lekker doorgaat... Jammer van de zaad kwaliteit alleen!
zondag eerste pinksterdagquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:26 schreef dj.castor het volgende:
zondag eerste pinksterdag
E-Fect on tour @ ZAK DLD
met onderandere
Noisecontrollers
Tatanka
Zatox
word vast een geweldig feest![]()
Ohw, dat wordt weer een hard feestje @ Zak!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:26 schreef dj.castor het volgende:
zondag eerste pinksterdag
E-Fect on tour @ ZAK DLD
met onderandere
Noisecontrollers
Tatanka
Zatox
word vast een geweldig feest![]()
ja zekerquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:43 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ohw, dat wordt weer een hard feestje @ Zak!!![]()
nope, ben vandaag jarigquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
CHECK:
Niemand vanuit FOK dus aanwezig @HemelRave donderdag!?!?
Gefeliciflapperd!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, ben vandaag jarigdus vanavond komt de visite, met de kado's
![]()
![]()
heb gisteravond al vlaai gehaald, dus taart hoef ik niet meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:57 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Gefeliciflapperd!!
==>Wanneer er straks op de deur gebeld wordt, weet je dat ik voor de deur sta....in de taart!!![]()
Maar euhm....Hemelvaart is next week!...remember?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was dat ff verkapt dom doen!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
![]()
![]()
weet je wel precies waar ik woon dan??quote:
idd een lekkertjequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef miss.cutie4you het volgende:
Zit ik relaxt naar een filmpje van Fuckerste kijken, zie ik daar op 2:00 een lekkertje voorbij komen!!!!!!
http://partyflock.nl/video/1.html
Oordeel zelf!![]()
Tuurlijk, die taart is al besteld; dus adres is doorgegeven!quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet je wel precies waar ik woon dan??waar in Haaksbergen
mooie line-upquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
gaan er nog meer mensen naar pavo & zany birthday
de line up is er namelijk:
Pavo
Zany
Southstylers [LIVE]
The Viper
Jowan
Duro
Tony
Vince
Noisecontrollers
MC Villainzoiezo present
wat voor taart heb je besteld??quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:15 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Tuurlijk, die taart is al besteld; dus adres is doorgegeven!![]()
Hoe bedoel je tekst kleiner??quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:23 schreef miss.cutie4you het volgende:
Thanx Koepert![]()
Kon de tekst nog kleiner....moest kats een vergrootglas erbij pakken!!![]()
Enkel Methadon Attackquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wie heeft der PrednisonAttack (of hoe schrijf je dat?) voor me!?!?
haha de zuipschuiten zijn de noisecontrollersquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pavo
Zany
Southstylers [LIVE]
The Viper
Jowan
Duro
Tony
Vince
Noisecontrollers
MC Villainzoiezo present
Oh haha.... dat komt dan denk ik omdat mijn resolutie op 1280x1024 staatquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:49 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik kreeg de tekst vet klein binnen; kon het amper lezen!Hahaha...
Das trouwens hardcore hequote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wie heeft der PrednisonAttack (of hoe schrijf je dat?) voor me!?!?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Das trouwens hardcore he![]()
Maar dat is nou hardcore waar ik zeker op los kan gaan....![]()
volgens mij gaan we samen heen of nie??quote:
dudequote:
Heb ' m al gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja de 3 anderen van die avond zijn ook lekker, kayem, zatox en brainkicker
Zany is btw vandaag 33 geworden las ik net op Partyflock![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb maar een liedje voor hem gezongen, onder het mom van dan zijn de rollen een keer omgedraaid en maak ik muziek voor jou
ik krijg hem niet te pakkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en we hebben alweer een heerlijk setje!!
Tatanka @ Dj's United 002 - (20-04-2007)![]()
Jammer dattie maar half uur is!
Ben er ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pavo
Zany
Southstylers [LIVE]
The Viper
Jowan
Duro
Tony
Vince
Noisecontrollers
MC Villainzoiezo present
Vet filmpje , maar denk dat remco wel weet welke nummer dat zijn. En volgens mij staan er ook een paar nummers bij het commentaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:16 schreef Silaz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PtBsPq2kS8Q
Kan iemand mij de nummers die ze maken zeggen?
dankuwel
Kan iemand me zeggen welke software ze gebruiken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:16 schreef Silaz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PtBsPq2kS8Q
Kan iemand mij de nummers die ze maken zeggen?
dankuwel
Ik zie in iedergeval Adobe Audition draaien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:03 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Kan iemand me zeggen welke software ze gebruiken?
Koop voor mij een kaartje dan ga ik wel meequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:16 schreef TilburgCasual het volgende:
vanavond mooi hardstyle feestje!
Euphoria
Feel It heb je iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vet filmpje , maar denk dat remco wel weet welke nummer dat zijn. En volgens mij staan er ook een paar nummers bij het commentaar
als ik toch aan het vragen ben, vraag ik dit ook wel evenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:03 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
zowizo, weer los danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:46 schreef dj.castor het volgende:
[..]
volgens mij gaan we samen heen of nie??
lekker feestje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Volgens mij trouwens ook Cubasequote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:03 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Ahh jij was er ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:47 schreef miss.cutie4you het volgende:
Vanaamd Index gaat door!
![]()
-Jowan
-DonkeyRollers
-Zany
Jaaaaah, ik was er ook!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:52 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ahh jij was er ook
Het was echt weer super!
Jij wil liever meer in die R&B zaal hangen?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:19 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaaaah, ik was er ook!!!
....vond het niet zo super om eerlijk te zijn....Hardstyle is gewoon niet zo mijn ding!![]()
Zaten vannacht extreem te chillen in de euhm, hoe noem je dat....zaaltje boven de R&B, waar je op de dansvloer kan kijken; Super gevecht mogen aanschouwen!!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij wil liever meer in die R&B zaal hangen?
Of dat Electro zaaltje?
Vind de nieuwe Mondello maar matig om eerlijk te wezen.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef mstx het volgende:
Daniele_Mondello_-_The_Show_Must_Go_On_EP-Vinyl-2007-QMI![]()
Chocolate_-_Da_Club__CHR607_-Vinyl-2007-NRG <- ook wel leuk, ookal is die inspector gadget theme redelijk lame
Da's niet 't themanummer hoor, een vriend van me heeft zich daar ook al in vergist.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef mstx het volgende:
Chocolate_-_Da_Club__CHR607_-Vinyl-2007-NRG <- ook wel leuk, ookal is die inspector gadget theme redelijk lame
Nu je het zegt... http://www.youtube.com/watch?v=iKeE3saeguYquote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Da's niet 't themanummer hoor, een vriend van me heeft zich daar ook al in vergist.
Ik kom alleen niet op de naam van 't origineel :|
Ik wil daar zeker wel heenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pavo
Zany
Southstylers [LIVE]
The Viper
Jowan
Duro
Tony
Vince
Noisecontrollers
MC Villainzoiezo present
Ik ga ookquote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik wil daar zeker wel heenalleen even kijken wat de rest doet
Rij jij?quote:
ook al is het aan de andere kant van het land, dus een dikke 2,5 uur rijdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pavo
Zany
Southstylers [LIVE]
The Viper
Jowan
Duro
Tony
Vince
Noisecontrollers
MC Villainzoiezo present
Ik ga iniedergeval ook...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik wil daar zeker wel heenalleen even kijken wat de rest doet
als ik Bas vanmiddag spreek op MSN, zal ik hem even vragenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:43 schreef LeonH het volgende:
tvpeee
en ik zou ook wel eens willen weten waarmee de noisecontrollers die muziek maken. Dacht dat het er uitzag als FruityLoops ofzo...
Ben nu met Ableton bezig maar op 1 of andere manier wilt ie bij mij nooit zo lekker lopen...
waar dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook al is het aan de andere kant van het land, dus een dikke 2,5 uur rijdenga ik misschien toch wel, nog ff kijken wie er allemaal meewillen
![]()
het zal er waarschijnlijk wel op uitdraaien, dat als we gaan, ik de BOB ben
nee ik blijf ergens bij een partymaatje pitten in hellevoetsluis.quote:
quote:
Die op VA_-_Hard_EP_(72728)-Vinyl-2007-NRG staat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:27 schreef Sodeju het volgende:
Die nieuwe track van Dark Oscillators viel me erg tegen
welke track bedoel je??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:35 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Die op VA_-_Hard_EP_(72728)-Vinyl-2007-NRG staat?
Dat is een klassieker manDie plaat is 3 jaar oud.
Op de fiets erheen en afterparty bij mij thuisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Sat 18 Aug Decibel· Outdoor festival 2007 Beekse Bergen
dit komt uti de agenda van de site van activator dus we kunne lekker geneiten op decibel van deze man
Scratch Express staat er ook op, haal hem vanmiddag wel even binnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:41 schreef -Blutonium- het volgende:
Hardstyle Hell, die is net weer uitgebracht op die Hard EP. Da's toch een vette plaat of ben ik nou gek
Blijf uit m'n postgeschiedenis nerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
waarom zou ik een volslagen onbekende volgen?quote:
Mooie meningquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
bedankt voor het delenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
Hap!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
ik had het nog even nagevraagd bij Bas voor je... je hoort Noisecontrollers - Feel It en Kasparov - Notorious, de rest van de nummers heeft nog geen naam!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:43 schreef LeonH het volgende:
tvpeee
en ik zou ook wel eens willen weten waarmee de noisecontrollers die muziek maken. Dacht dat het er uitzag als FruityLoops ofzo...
Ben nu met Ableton bezig maar op 1 of andere manier wilt ie bij mij nooit zo lekker lopen...
Terug naar bed jij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
Sukkel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
Dankjewelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had het nog even nagevraagd bij Bas voor je... je hoort Noisecontrollers - Feel It en Kasparov - Notorious, de rest van de nummers heeft nog geen naam!
Misschien presentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef mstx het volgende:
Gaat er morgen nog iemand naar Hardhouse Generation?Ik niet
, maar ik moet er ooit nog wel een keer naartoe gaan
![]()
Ik ben vorig jaar in de mei-editie geweest dat was echt vet. Maar nu heb ik gekozen voor dit feestje:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef mstx het volgende:
Gaat er morgen nog iemand naar Hardhouse Generation?Ik niet
, maar ik moet er ooit nog wel een keer naartoe gaan
![]()
wie wat waar wanneerquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:13 schreef Nashje het volgende:
Houniet ook present bij Dance Inferno? Gvd ik moet D-Block & S-te-Fan zien. Heb eigenlijk helemaal geen zin in Time-Out, maarja wie weet pak ik m'n fiets alsnog morgenavond.
Kloptquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
wie wat waar wanneeren je bent nog wakker gast
hehe nee. Maar gaan jullie beide morgen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef Houniet het volgende:
is DJ Seth niet gevraagd om te draaien dan [afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:32 schreef Nashje het volgende:
Ik kijk ook nog effe. D-Block is wel aantrekkelijk
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:35 schreef Sethje het volgende:
En deepack! Laatste keer was echt masterlijk..Marcel sprong het publiek in etcetera prachtig
Tijdens Watt Zatquote:
THX!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en het programma waar ze mee produceren heet Logic (Pro) en is van Apple, zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Apple_Logic
En Magix Music Maker?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
THX!![]()
Maar laat ik nou net weer dat geluk hebben dat ik geen Mac heb...![]()
Fruityloops is me te ingewikkeld, Cubase geprobeerd maar kreeg ik niet fatsoenlijk aan de gang en Ableton doet dingen die ik niet wil (ik doel op tempoverwisselingen als ik vocals in een track wil zetten.
Moet gewoon een programma hebben waar ik direct de sporen etc kan zien. Dit kan ik helaas niet bij FL.
dus toch.... dan zal het wel aan mij liggen... Moet ik er toch maar eens een paar uur voor uit gaan trekkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
FL te ingewikkeld? Als je ergens simpel een track mee kunt bouwen is dat het wel
ik vind het ook wel meevallen, ik heb gisteren de demo gedownload (quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
dus toch.... dan zal het wel aan mij liggen... Moet ik er toch maar eens een paar uur voor uit gaan trekken![]()
je hebt PMquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik vind het ook wel meevallen, ik heb gisteren de demo gedownload () en khad al vrij snel wat leuks gemaakt.
Ben d'r niet echt kapot van...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel nette vinyl: Dutch_Master_-_Slammin_The_Bazz__We_Go_Party-Vinyl-2007-QMI
Het staat erin (voor het volgende topic).quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat Tjuuuw niet tussen de nummers staat waar filmquotes in zitten. Vanaf 03:20 hoor je een stuk uit the Fifth Element gesproken door Ian Holm.
Dat de topicstarter het even weet...
Ik ben het via fresh fm aan het luisteren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef renz0r het volgende:
Ga vanavond naar Outland Rotterdam, Hardhouse generation
Bass-Dquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wie komt er vanavond dan?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat de hardste muziek die ik vanavond ga horen, Jeckyll & Hide / Cascada / DJ Porny gaat worden
1,70 bij de timeout hoor....was goed te doenquote:
Ach, ik ben het ondertussen wel gewend.quote:
Dat weet ik, maar ik kom ook wel eens in Outland.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:22 schreef Houniet het volgende:
ik had het over renz0r1.70 is idd te doen, maar 2.20
Eurotek (CA)quote:Ik heb van remcore nu een site gekregen en heb er zelf ook al 1... maar waar halen jullie je troep vandaan nu soundbase offline is.!?
Als we zo samen ff een rijtje met goede site's hebben...
Vele handen maken licht werk.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb van remcore nu een site gekregen
Waar was dat dan? Ik ben naar Bassleader in Gent geweest. Daar draaide Deepack om 1 uur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:48 schreef Sethje het volgende:
Dance Inferno was echt superheerlijk..
DEEPACK (L)
haha ja dat was hij bij ons ook. Hij draaide van 4.15 tot 06.00 in de Time Out in Gemert....echt lekker feestje!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:46 schreef Topmaat het volgende:
Deepack had ook wel een goeie set, met natuurlijk de show er rondom van die gast van Deepack. Hij was weer ouderwets op dreef![]()
![]()
als ze voor 9juni maar beter zijn! dan komen ze hier draaienquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
hoorde net van kameraad, en die had het van Showtek gehoord, dat Alpha Twins ongeluk hebben gehad... ze zijn met 160 Km/h uit de bocht gevlogen en liggen nu in het ziekenhuis. niet in levengevaar, maar hun kop en armen wel aardig kapot![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=97YtD3UfXzo&NR=1
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:38 schreef -Blutonium- het volgende:
Patrick_Jumpen_-_Holiday-CDS-2007-HB
The_Highstreet_Allstars_-_Rock_that_Beat-CDS-2007-HB
Is die stomme reclame ding echt op cd uitgebrachtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:42 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bijna net zo sad als Dennis_Van_Oranje-Wilhelmus_Jumpstyle-(CDS)-2007-MTD
Best leuk plaatje. Al ben ik als liefhebber/vriend van Flamman & Abraxas niet helemaal objectiefquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:38 schreef -Blutonium- het volgende:
Patrick_Jumpen_-_Holiday-CDS-2007-HB
Outsider - Maneater (Alpha Twins Remix) is echt dikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog een leuk filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=wfdiDT2NtcY
hij klonk echt goed bij NYquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=97YtD3UfXzo&NR=1
Alleen die oude nummers (Precious Dreamer, Kick This One), Frozen Flame en die Noise Provider remix zijn wel leuk. De rest is een variatie op Frozen Flame en dan zelfs meer richting trance.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Album van Jeckyll & Hyde is ook uit. Lekker vrolijk cdtje, alleen zijn het vrijwel allemaal net wat andere versies van Frozen Flame
The Flipside vind ik ook nog wel redelijk trackquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen die oude nummers (Precious Dreamer, Kick This One), Frozen Flame en die Noise Provider remix zijn wel leuk. De rest is een variatie op Frozen Flame en dan zelfs meer richting trance.
Die ook ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Flipside vind ik ook nog wel redelijk track![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Die ook ja.Ik bedoelde de Frozen Flame / Flipside vinyl
![]()
alleen de Josh & Wesz Remix van Frozen Flame is mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vind Frozen Flame geen fuck meer aan, die heb ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vaak gehoord![]()
Die nieuwe Highstreet Allstars is trouwens ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Josh & Wesz remix?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen de Josh & Wesz Remix van Frozen Flame is mooi![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |