bedankt voor het delenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
Hap!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
ik had het nog even nagevraagd bij Bas voor je... je hoort Noisecontrollers - Feel It en Kasparov - Notorious, de rest van de nummers heeft nog geen naam!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:43 schreef LeonH het volgende:
tvpeee
en ik zou ook wel eens willen weten waarmee de noisecontrollers die muziek maken. Dacht dat het er uitzag als FruityLoops ofzo...
Ben nu met Ableton bezig maar op 1 of andere manier wilt ie bij mij nooit zo lekker lopen...
Terug naar bed jij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
Sukkel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
Dankjewelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had het nog even nagevraagd bij Bas voor je... je hoort Noisecontrollers - Feel It en Kasparov - Notorious, de rest van de nummers heeft nog geen naam!
Misschien presentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef mstx het volgende:
Gaat er morgen nog iemand naar Hardhouse Generation?Ik niet
, maar ik moet er ooit nog wel een keer naartoe gaan
![]()
Ik ben vorig jaar in de mei-editie geweest dat was echt vet. Maar nu heb ik gekozen voor dit feestje:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef mstx het volgende:
Gaat er morgen nog iemand naar Hardhouse Generation?Ik niet
, maar ik moet er ooit nog wel een keer naartoe gaan
![]()
wie wat waar wanneerquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:13 schreef Nashje het volgende:
Houniet ook present bij Dance Inferno? Gvd ik moet D-Block & S-te-Fan zien. Heb eigenlijk helemaal geen zin in Time-Out, maarja wie weet pak ik m'n fiets alsnog morgenavond.
Kloptquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
wie wat waar wanneeren je bent nog wakker gast
hehe nee. Maar gaan jullie beide morgen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef Houniet het volgende:
is DJ Seth niet gevraagd om te draaien dan [afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:32 schreef Nashje het volgende:
Ik kijk ook nog effe. D-Block is wel aantrekkelijk
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:35 schreef Sethje het volgende:
En deepack! Laatste keer was echt masterlijk..Marcel sprong het publiek in etcetera prachtig
Tijdens Watt Zatquote:
THX!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en het programma waar ze mee produceren heet Logic (Pro) en is van Apple, zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Apple_Logic
En Magix Music Maker?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
THX!![]()
Maar laat ik nou net weer dat geluk hebben dat ik geen Mac heb...![]()
Fruityloops is me te ingewikkeld, Cubase geprobeerd maar kreeg ik niet fatsoenlijk aan de gang en Ableton doet dingen die ik niet wil (ik doel op tempoverwisselingen als ik vocals in een track wil zetten.
Moet gewoon een programma hebben waar ik direct de sporen etc kan zien. Dit kan ik helaas niet bij FL.
dus toch.... dan zal het wel aan mij liggen... Moet ik er toch maar eens een paar uur voor uit gaan trekkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
FL te ingewikkeld? Als je ergens simpel een track mee kunt bouwen is dat het wel
ik vind het ook wel meevallen, ik heb gisteren de demo gedownload (quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
dus toch.... dan zal het wel aan mij liggen... Moet ik er toch maar eens een paar uur voor uit gaan trekken![]()
je hebt PMquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik vind het ook wel meevallen, ik heb gisteren de demo gedownload () en khad al vrij snel wat leuks gemaakt.
Ben d'r niet echt kapot van...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel nette vinyl: Dutch_Master_-_Slammin_The_Bazz__We_Go_Party-Vinyl-2007-QMI
Het staat erin (voor het volgende topic).quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat Tjuuuw niet tussen de nummers staat waar filmquotes in zitten. Vanaf 03:20 hoor je een stuk uit the Fifth Element gesproken door Ian Holm.
Dat de topicstarter het even weet...
Ik ben het via fresh fm aan het luisteren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef renz0r het volgende:
Ga vanavond naar Outland Rotterdam, Hardhouse generation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |