Rij jij?quote:
ook al is het aan de andere kant van het land, dus een dikke 2,5 uur rijdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
gaan er nog meer mensen naar pavo & zany birthday
de line up is er namelijk:
Pavo
Zany
Southstylers [LIVE]
The Viper
Jowan
Duro
Tony
Vince
Noisecontrollers
MC Villainzoiezo present
Ik ga iniedergeval ook...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik wil daar zeker wel heenalleen even kijken wat de rest doet
als ik Bas vanmiddag spreek op MSN, zal ik hem even vragenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:43 schreef LeonH het volgende:
tvpeee
en ik zou ook wel eens willen weten waarmee de noisecontrollers die muziek maken. Dacht dat het er uitzag als FruityLoops ofzo...
Ben nu met Ableton bezig maar op 1 of andere manier wilt ie bij mij nooit zo lekker lopen...
waar dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook al is het aan de andere kant van het land, dus een dikke 2,5 uur rijdenga ik misschien toch wel, nog ff kijken wie er allemaal meewillen
![]()
het zal er waarschijnlijk wel op uitdraaien, dat als we gaan, ik de BOB ben
nee ik blijf ergens bij een partymaatje pitten in hellevoetsluis.quote:
quote:
Die op VA_-_Hard_EP_(72728)-Vinyl-2007-NRG staat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:27 schreef Sodeju het volgende:
Die nieuwe track van Dark Oscillators viel me erg tegen
welke track bedoel je??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:35 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Die op VA_-_Hard_EP_(72728)-Vinyl-2007-NRG staat?
Dat is een klassieker manDie plaat is 3 jaar oud.
Op de fiets erheen en afterparty bij mij thuisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Sat 18 Aug Decibel· Outdoor festival 2007 Beekse Bergen
dit komt uti de agenda van de site van activator dus we kunne lekker geneiten op decibel van deze man
Scratch Express staat er ook op, haal hem vanmiddag wel even binnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:41 schreef -Blutonium- het volgende:
Hardstyle Hell, die is net weer uitgebracht op die Hard EP. Da's toch een vette plaat of ben ik nou gek
Blijf uit m'n postgeschiedenis nerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
waarom zou ik een volslagen onbekende volgen?quote:
Mooie meningquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef Yestuuur het volgende:
-blaaaaaaaat-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |