Wilde Gullie Bass?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
knullenbinkiesWanne gek zeg
*boenk boenk boenk boenk*
sorry voor deze schaamteloze tvp
1 uur lang Livequote:Op maandag 7 mei 2007 11:21 schreef Silaz het volgende:
Ik ben ook van de partij!
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:54 schreef Carston het volgende:
ihardstyle!
heb het voor het eerst tehoren gekregen rond 2003.
sinds toen al een diehard!.
Same here....quote:Op maandag 7 mei 2007 11:54 schreef Carston het volgende:
ihardstyle!
heb het voor het eerst tehoren gekregen rond 2003.
sinds toen al een diehard!.
D block & s-tfan zijn wel lekkere af en toe!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat zijn je favo tracks?? en je favo artiesten??
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:02 schreef Silaz het volgende:
hmm een vraaagje he.. weet iemand mss een gratis download baar programma waar je zelf tracks mee kan maken? ik verveel me namelijk best vaak en huiswerk heb ik meestal wel af.. entjah..![]()
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Mopske!!
Zaterdag naar NY?? Wat is er dan te doen daaro??
Ik ga alleen maar naar NY wanneer The Prophet daar moet draaien (vooruit; afgelopen zaterdag was ik er eens niet bij!)
Euhm....denk dat het Index gaat worden zaterdag, of verderop het land in!![]()
Ohw...klinkt interessant!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zaterdag komen Noisecontrollers weer bij NY, 1 uur lang Live!!!![]()
ze komen eerder dan de vorige keer, toen begonnen ze om 03.45, dus denk nu vanaf 3 uur of ietsje later, omdat het nu ook 1 uur lang isquote:Op maandag 7 mei 2007 19:08 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ohw...klinkt interessant!
Weet je ook hoelaat die luitjes komen??
Denk toch niet dat het NY gaat worden, want die tent zuigt me te hard!
TIP voor de luitjes welke ook een beetje van house, club, techno etc houden: Quality Time
oee, alleen jammer van die stadquote:Op maandag 7 mei 2007 19:08 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ohw...klinkt interessant!
Weet je ook hoelaat die luitjes komen??
Denk toch niet dat het NY gaat worden, want die tent zuigt me te hard!
TIP voor de luitjes welke ook een beetje van house, club, techno etc houden: Quality Time
Och jeetje, praat me er niet van!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Het volk dat daar rondloopt begint me steeds meer te irriteren...
In dat opzicht is het erg zuur jah... Het enigste betere is dan wel dat er veel dj's komen, maar daar is het meeste dan ook wel weer mee gezegt!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:40 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Och jeetje, praat me er niet van!
Ben het hele weekend in Delft geweest...zou eerst zondag terug naar huis gaan...heb dit een daggie uit kunnen stellen!!
Zure Overijssel....![]()
Iemand deze set geluisterd en enig id welk nummer dat isquote:
daarvoor ga ik ook naar NY, voor de muziek, puur voor de muziek...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Afgelopen zaterdag na Hengelo geweest... Eerst mooi zitten zuipen in zon kroegje (good fellows). Toen naar ny geweest prophet en luna... Opperbest vermaakt, maar dat kwam vooral door de muziek en de drank... Het volk dat daar rondloopt begint me steeds meer te irriteren...
Wtf, ik zat er laatst nog aan te denken om hier zelf een nummer van te makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:08 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Iemand deze set geluisterd en enig id welk nummer dat is
@ 40:52 (Nummer van Queen - Dont stop me now)
Dankje Janquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:28 schreef dj.castor het volgende:
Heey nrsix
dit zijn de nummers die je zoekt
Busted - Tricky Tricky
Busted vs Zombie Nation - Tticky nation
zijn heel goed![]()
iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lekker setje van Blutonium boy vs dj nero Live@infection.nl... Oudere platen, nieuwere platen maar continue een goede bass die lekker doorgaat... Jammer van de zaad kwaliteit alleen!
Klopt, dat wil niet zeggen dat ze veel uitbrengenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef Sodeju het volgende:
Kamui had toch ook al een remix van Cheers gemaakt?
quote:
hij is dikquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:13 schreef -Blutonium- het volgende:
Trouwens, Headhunterz - Rock Civilization is erg lekker, en de vocals vallen me nog mee, lang niet zo kut als in z'n andere nummers. Ik heb een nieuwe favoriete track erbij
ja, gister ook ff op mn werk geluisterd. erg lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lekker setje van Blutonium boy vs dj nero Live@infection.nl... Oudere platen, nieuwere platen maar continue een goede bass die lekker doorgaat... Jammer van de zaad kwaliteit alleen!
zondag eerste pinksterdagquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:26 schreef dj.castor het volgende:
zondag eerste pinksterdag
E-Fect on tour @ ZAK DLD
met onderandere
Noisecontrollers
Tatanka
Zatox
word vast een geweldig feest![]()
Ohw, dat wordt weer een hard feestje @ Zak!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:26 schreef dj.castor het volgende:
zondag eerste pinksterdag
E-Fect on tour @ ZAK DLD
met onderandere
Noisecontrollers
Tatanka
Zatox
word vast een geweldig feest![]()
ja zekerquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:43 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ohw, dat wordt weer een hard feestje @ Zak!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |