Daarom had ik het ook eerder moeten zeggenquote:
Nettyquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef Rotterdammert het volgende:
heerlijk die nicolaas, heeft scheit aan alles
niet zo een lafaard als huub die zich laat commanderen door achter!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
Was Eric nu op de hoogte vooraf dat Huubert Jaap er niet uit zou stemmen
Yepquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
Nee die rookt. Uit zijn orenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Liess het volgende:
NIcolaas achter?
Waar kan ik zien of ik erbij zit?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
De eerste 50 users voor 1 maand gratis streams hebben zich aangemeld. Ik laat de top 150 nu los, die hebben tijd genoeg gehad. Iedereen mag zich nu aanmelden en de regel is: wie het eerst komt, wie het maalt.
Oh en iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld staat op de lijst!![]()
Ja, Lieke ook vanmiddag in de tuin, dus die ruzie is gespeeld volgens mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
script....Nicolaas "maakt" nu even TVquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef Rotterdammert het volgende:
heerlijk die nicolaas, heeft scheit aan alles
niet zo een lafaard als huub die zich laat commanderen door achter!
Ik doe met je meequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik steek bij deze een peuk op.
Als een soort van statement..
En omdat ik er zin in heb.
Welke lijst ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
De eerste 50 users voor 1 maand gratis streams hebben zich aangemeld. Ik laat de top 150 nu los, die hebben tijd genoeg gehad. Iedereen mag zich nu aanmelden en de regel is: wie het eerst komt, wie het maalt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:36 schreef Rezuup het volgende:
Wie heeft Jaap ingehouden?
Was Brian de enige die tegenstemde, of stemde Hupert ook tegen?
Ikke ook lekker hoor mocht vandaag 4 uur niet roken vooraf een narcose Pure horror (zeker als nerveus bent)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, had huub hem verteld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
Het zal hem jeukenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef frank07 het volgende:
k krijg niet de indruk dat huub t ook maar iets interesseert straks als brian en lieke samen onder de dekens belanden..
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
Voor dit soort vragen hebben we een topic...quote:
Hij heeft er al rekening mee gehouden..hij zal dan wel ff door de villa gaan stampen..maar dat si alles..maar ik geloof niet dat ze dat gaat doen..ze was de hele dag erg klef met Huub..veel handengefriemel enzo..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef frank07 het volgende:
k krijg niet de indruk dat huub t ook maar iets interesseert straks als brian en lieke samen onder de dekens belanden..
Jij weet niet hoe je t schrijftquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Dogga het volgende:
oh god!
amanda weet niet wat makerlaardij inhoud! :S
Ik wil weten of ik op de lijst sta!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen hebben we een topic...
Of je bent gewoon niet lui en leest even 1 COS terug.
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
Wat een tyfus streams.
Roken is levensgevaarlijk, daar gaan mensen dood van. Maar vrouwenmishandeling is toch niet zo heel erg? Paar blauwe plekken, kapotte lip etc maar Amanda leeft nog steeds!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef kybe het volgende:
God wat een trieste bedoeling,ze hebben naar mijn idee nu het programma eigenhandig helemaal
om zeep geholpen.Lekker geloofwaardig,daar waar absoluut OW's of exits nodig waren laten ze het
afweten.Maar een of andere rooksanctie kan wel![]()
een bedankje voor al het werk wat je er aan hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
Ze ook te kijken alsof ik naar een film zit te kijken ofzo, niet met de spanning die ik eerder heb gevoelt. Erg jammer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef kybe het volgende:
God wat een trieste bedoeling,ze hebben naar mijn idee nu het programma eigenhandig helemaal
om zeep geholpen.Lekker geloofwaardig,daar waar absoluut OW's of exits nodig waren laten ze het
afweten.Maar een of andere rooksanctie kan wel![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:45 schreef bunnyma het volgende:
Gelukkig had Nicolaas nicotinepleisters besteld.
4 uur? Dat is onmenselijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke ook lekker hoor mocht vandaag 4 uur niet roken vooraf een narcose Pure horror (zeker als nerveus bent)![]()
als je een pm hebt gestuurd wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil weten of ik op de lijst sta!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boetseren van een Dijquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Dogga het volgende:
oh god!
amanda weet niet wat makerlaardij inhoud! :S
En ze doen het weer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
Wat een tyfus streams.
Zelfs 2 ik had blonT momentje vergat emailadres.quote:
Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met roken maar ik zou er bijna 1 opsteken nuquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
De scripts van de redaktie zijn 9 van de 10 keer voorspelbaar, dus ik ga er gewoon vanuit dat Wifebeater en Lieke een relatie gaan krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Katewalker het volgende:
Hij heeft er al rekening mee gehouden..hij zal dan wel ff door de villa gaan stampen..maar dat si alles..maar ik geloof niet dat ze dat gaat doen..ze was de hele dag erg klef met Huub..veel handengefriemel enzo..![]()
Ik neem een drankje is dat ook goed ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met roken maar ik zou er bijna 1 opsteken nu![]()
Ben he aan het inhalen incl 6 uur niet eten en 4 uur niet drinken (KOFFIE AAAAAAAH) Maar bedanktquote:
Ik krijg niet de indruk dat Lieke zo weinig werkende grijze celletjes heeft dat ze ooit zich laat penetreren door Kubatz.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef frank07 het volgende:
Nou dan. dan is het toch in orde blonte doosquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Zelfs 2 ik had blonT momentje vergat emailadres.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo alle linkjes doen het in de OP...
Ik ga ook lekker roken!
D'r nek is ook goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
Kunnen Taas haar stembanden doorgesneden worden aub?
ik heb wel een vermoeden.... want Brian liet Jaap los.... en dat is zo onlogisch, omdat tie nooit iemand los kon laten.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat lomp dat Huub Jaap erin houdt..zat achter weer te pushen?
Daar werd al op gespeculeerd de eerste dag dat ze kwamen, hij zei iets in de jacuzzi wat erg op een verspreking leek...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef maril het volgende:
Zou mijn niets verbazen als Mitch straks blijft en dus de 9 e bewoner is.
Waarom denk je dat de afspraak in die kliniek een week verschoven,ze zijn in overlegquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
Mag ze ook geen 4 uur roken en dat doet ze vanuit alle gaten ( of is dat stoom)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef getl0st het volgende:
[..]Tuurlijk! Dat mogen ze in de kooi ook niet
Ga je alweer op vakantie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ben blij dat ik op vakantie ga..hoe nep is die fokking gouden kooi!
IK LUST JULLIE RAUW KUT REDACTIE! HEBBEN JULLIE 2 KINDEREN UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN?
Deborah je bent POEP AAN MIJN SCHOEN! Conjo bo mama
Vanavond niemand niets nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef kissa het volgende:
[..]
mogen ze ook niet meer drinken? Drie pp per dag toch?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
IK LUST JULLIE RAUW KUT REDACTIE! HEBBEN JULLIE 2 KINDEREN UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN?
Ik ga zelfmoord plegen!
Ja Gran Canaria, 2 avondjes werken (moet er dansen) en de rest lekker relaxen.quote:
de enige in wie huub echt geinteresseerd is huub zelf, het is een keihard mannetjequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef frank07 het volgende:
Heb je gezien dat ze opeens 2 cupmaten gegroeid is sinds gisteren toen ze met blote tietjes onder de douche stond?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef Copycat het volgende:
Het verhaallijntje Brian Lieke heeft ook groen licht gekregen van achter.
dat dacht ik ook maar nu begin ik ook daar aan te twijfelen. Alles voor de media toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat Lieke zo weinig werkende grijze celletjes heeft dat ze ooit zich laat penetreren door Kubatz.
Staat die lijst ook ergens of alleen op jouw pc?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
Ow?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:54 schreef Wopper1 het volgende:
Je zag Eric naar Huub kijken toen ze op de bank gingen zitten..
Dit zit wel goed
zo moet het ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga zelfmoord plegen!
veel succes en genieten maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja Gran Canaria, 2 avondjes werken (moet er dansen) en de rest lekker relaxen.
Ja, precies. Ik begreep eerst niet wat Huub daarmee bedoelde maar nu wel. Huub ging er van uit dat Brian Jaap erin zou houden..dat dacht hij echt..hij is er inderdaad ingeluisd...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb wel een vermoeden.... want Brian liet Jaap los.... en dat is zo onlogisch, omdat tie nooit iemand los kon laten.....
Huub zei.... dit is een setup, dit is een setup..... en ik denk het ook
die lijst staat en in het bewuste sticky topic en in topic stats.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Staat die lijst ook ergens of alleen op jouw pc?
'sniet interessant, neequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
volgt iemand het gesprek tussen Brian en Lieke?
dat heb ik ook gehoord..... en ik hoop echt dat ze weer een stelletje worden (niet te klef)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:54 schreef Wopper1 het volgende:
En net voordat Huub en Lieke naar binnen gingen zei Lieke letterlijk, Je hebt mij ook na vanavond als Back Up al ben ik het er niet mee eens!
1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar moet je je aanmelden voor gratis streams?
Day een pm sturenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Even je emailadres waarmee je bij tien geregistreerd staat naar Day in een pm.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Pak een hotelletje!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga zelfmoord plegen!
over 8 dagen als brian haar baltquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
volgt iemand het gesprek tussen Brian en Lieke?
Kheb het over de eerste 50, niet over de 150 die zich 'mogen' aanmelden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
die lijst staat en in het bewuste sticky topic en in topic stats.
Een fijne vakantie gewenstquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga zelfmoord plegen!
En waar is die lijst!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers!
Ze waren tijdens het bezoekje van Allmusic al heel liefjes met elkaar hoor...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:56 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehoord..... en ik hoop echt dat ze weer een stelletje worden (niet te klef)
Tikken uit delenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Roken is levensgevaarlijk, daar gaan mensen dood van. Maar vrouwenmishandeling is toch niet zo heel erg? Paar blauwe plekken, kapotte lip etc maar Amanda leeft nog steeds!
(dit is uiteraard niet mijn gedachtegang, maar meer die van de redaktie natuurlijk)
Was me nog niet opgevallen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:54 schreef shmoopy het volgende:
Heb je gezien dat ze opeens 2 cupmaten gegroeid is sinds gisteren toen ze met blote tietjes onder de douche stond?
Een goed gevulde bh doet wonderen.
Oh nee he, is ook al zo'n zogenaamd "stoere" motor-chickquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Kinga het volgende:
Motor waar Lieke het net over had:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga zelfmoord plegen!
leuke scooterquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef Kinga het volgende:
Motor waar Lieke het net over had:
[afbeelding]
Inderdaad, het liefst allemaal trouwens...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Kaleddis het volgende:
Huub watje, steek een sigaret op !
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou dan. dan is het toch in orde blonte doos![]()
![]()
nee morgen om 12.00uurquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef shmoopy het volgende:
Zouden nou om 0:00 uur de gratis streams eruitknallen?
12.00u morgenmiddag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef shmoopy het volgende:
Morgen 12:00quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef shmoopy het volgende:
Morgen 12 uurquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef shmoopy het volgende:
Morgen om 12 uur wordt het betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef shmoopy het volgende:
Dit gaat me echt te ver. DGK-REDACTIE wordt door jou beschuldigd van het prostitueren van een vrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:54 schreef itsme het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar nu begin ik ook daar aan te twijfelen. Alles voor de media toch?
Ik zie de febo er voor aan dat ze een ultimatum hebben gesteld aan haar, je mag er in maar dan is dit je rol. Je gaat Huub een poepje doen ruiken en met Brian in bed rollebollen. Dat is jou script voor de eerste 2 weken.
En dan knalt fok eruitquote:
Not steeds is het alles voor brian bij de febo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Ik heb zonet brian wel gehioord tegen natasja dat dit een hele leuke dag voor hem was.
Rookverbod wat hij graag wilde. Kans dat amanda Jaap gaat slaan of schoppen omdat Jaap haar op de huid zit.
huub die jaap er inhoud.
Alles wat hij wilden en alles door de schuld van Huub. de Febo
En alles met dank aan de redactie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Ik heb zonet brian wel gehioord tegen natasja dat dit een hele leuke dag voor hem was.
Rookverbod wat hij graag wilde. Kans dat amanda Jaap gaat slaan of schoppen omdat Jaap haar op de huid zit.
huub die jaap er inhoud.
Alles wat hij wilden en alles door de schuld van Huub.
met die zelfmoord zou ik wel wachten tot de vakantie voorbij isquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga zelfmoord plegen!
Jullie zijn ook zo liev.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
4x op rij
Dát zouden ze inderdaad nooit durven. Kom, kom, dat zou toch ethisch onverantwoord zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit gaat me echt te ver. DGK-REDACTIE wordt door jou beschuldigd van het prostitueren van een vrouw.![]()
En dat dan openbaar maken op Fok! zonder dat Tien het door heeft?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef easysatellite het volgende:
worden de streams gehackt dat je gewoon gratis kan kijke?
1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef easysatellite het volgende:
dat zeg ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat dan openbaar maken op Fok! zonder dat Tien het door heeft?![]()
Hou toch eens op over die scripts man. Als ze echt met scripts werken, was Sylvia nooit zo saai geweest.... ging Jaap nooit veel te ver en werd dus nooit teruggefloten en liepen de zaken nooit uit de hand. Dus echt... dat script gezeik mag je wel achterwege laten. De redactie maakt ze wel duidelijk dat er tv moet worden gemaakt en sturen sommige dingen zoals vanavond met die stemming.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De scripts van de redaktie zijn 9 van de 10 keer voorspelbaar, dus ik ga er gewoon vanuit dat Wifebeater en Lieke een relatie gaan krijgen
1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef LoveProfusion het volgende:
wat schandalig van me he.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit gaat me echt te ver. DGK-REDACTIE wordt door jou beschuldigd van het prostitueren van een vrouw.![]()
Tja en dat noem ik dan ook een scriptje. Waar sommige niets van weten maar anderen wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch eens op over die scripts man. Als ze echt met scripts werken, was Sylvia nooit zo saai geweest.... ging Jaap nooit veel te ver en werd dus nooit teruggefloten en liepen de zaken nooit uit de hand. Dus echt... dat script gezeik mag je wel achterwege laten. De redactie maakt ze wel duidelijk dat er tv moet worden gemaakt en sturen sommige dingen zoals vanavond met die stemming.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
wil men stoppen met doodsverwensingen AUB
En ze denken niog écht dat het waar is ook nog. Ik blijf me verbazen hier op FOK, echt waar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk als die systeembeheerder Lieke 's smoelwerk al 's middags live zet op de site zijn ze daar niet zo slimquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef easysatellite het volgende:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
amanda en liekequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Aan wie zijn laken heeft Jaap zijn reet afgeveegd?![]()
Ach, dan blijft het wel lekker vermakelijk..quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze denken niog écht dat het waar is ook nog. Ik blijf me verbazen hier op FOK, echt waar.![]()
Psies!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
Ik ook Huub mag een foutje maken, Jaap gaat toch pas na 1 juni uit de kooi.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:05 schreef Desii het volgende:
LiekeAls ik nuchter nadenk, kan ik het me niet voorstellen dat ze naar Brian overloopt.
Ze weet hoe labiel die is, dat tie Amanda heeft gespuugd en geslagen.... dat tie mega-jaloers is....
------
stemming BillieEn wat betreft de (vermoedelijk) doorgestoken kaart actie van de redactie... ik blijf Huub voor 100% steunen... ik ga zelfs voor de 50% v/d popo
Ik heb een vermoeden dat ze dit hebben gedaan, om Brian beter te profileren.. zeker nadat hij zo na het incident van vorige week zo zwaaaar de sjaak is bij iedereen (terecht trouwens)
beter lezen. Ik was de enige die dat schreef dus niet zequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze denken niog écht dat het waar is ook nog. Ik blijf me verbazen hier op FOK, echt waar.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
met die zelfmoord zou ik wel wachten tot de vakantie voorbij is![]()
een grote brommertquote:
Huub is in kantoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
Huub in overleg met de FEBO ?
Juist wel. Da's tenminste humor!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Liess het volgende:
Mmm, misschien hoe fik die aanstekers ook niet meer op te sturen nu
Okee, ik draaf ook wel eens door. Die dingetjes die jij noemt gebeuren in "the heat of the moment". Maar het van te voren beramen dat er een meisje in moet om zich door de rat te laten neuken........quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef itsme het volgende:
[..]
wat schandalig van me he.![]()
Vrouwen slaan, schijt over al smeren, haren trekken, kopstoten mag allemaal wel, maar dat zouden ze niet doen?
Het is een soap. Misschien doen ze dan wel net alsof ook in bed.![]()
Koning Eënoogquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch eens op over die scripts man. Als ze echt met scripts werken, was Sylvia nooit zo saai geweest.... ging Jaap nooit veel te ver en werd dus nooit teruggefloten en liepen de zaken nooit uit de hand. Dus echt... dat script gezeik mag je wel achterwege laten. De redactie maakt ze wel duidelijk dat er tv moet worden gemaakt en sturen sommige dingen zoals vanavond met die stemming.
Laat peter6000 dan ook even zijn ondertitel aanpassenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
CP's op?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat iedereen zo dociel dat rookverbod volgt.![]()
Wat is het ergste dat kan gebeuren?
Juist wel is lache, hebben ze weer genoeg en kunnen ze er eerst nog niets mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Liess het volgende:
Mmm, misschien hoe fik die aanstekers ook niet meer op te sturen nu
Dat is toevallig Ik jou namelijk ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, ik draaf ook wel eens door. Die dingetjes die jij noemt gebeuren in "the heat of the moment". Maar het van te voren beramen dat er een meisje in moet om zich door de rat te laten neuken........
Zand erover, ik vind je wel lief.![]()
Ja, zo zie ik het ook. Geen scripts, dan hadden ze toneelspelers ingehuurd. Maar wel 'situaties laten ontstaan', 'manipuleren met informatie', en zeer waarschijnlijk worden er wel eens tips gegeven inde zin van 'je zou zus-of-zo' kunnen doen. Het bekende 'als ik jou was dan zou ik .....'.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze gaat vrij goed:quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef Stupidisco het volgende:
hoe kunnen jullie het nou volgen met deze kut streams van vanavond ?
Ik WIST het!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koning EënoogEr wordt duidelijk wel met een script gewerkt. Diz iz tievie men!
snel naar het bewuste draadje of stuur Day een pm.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef Rotterdammert het volgende:
mag ik ook een gratis abonnement?
En jij van Natasiaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik WIST het!
Jij bent een kloon van Leandra!![]()
![]()
PM met je email dat bij 10 geregistreerd staat opsturen naar Dayquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef Rotterdammert het volgende:
mag ik ook een gratis abonnement?
Ik heb jou trouwens allang niet gezien meer hiero!!! Ik weet totaal offtopic, maar toch moest het ff kwijtquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef itsme het volgende:
[..]
beter lezen. Ik was de enige die dat schreef dus niet ze
Ik schreef dat ik de redactie er nog voor aan zou zien dat te doen.
truste. ik ga ook maar moven want ik ben wat verhit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Nou, welterusten allen.
Ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
holy shit, ik heb die fear factor aflevering gezien!!!!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
holy shit, ik heb die fear factor aflevering gezien!!!!
Hai wijfie. mede blontjequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens allang niet gezien meer hiero!!! Ik weet totaal offtopic, maar toch moest het ff kwijt
Weet ie het niet, dan is ie toch dommer dan ik dachtquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
van huub zijn log
Het is wat het is
Vnvnd een ontslagronde gehad....
Ben nu degene geweest die Jaap erin heeft gehouden, slim niet slim... ik weet het, jullie ook?
grtz
Huub
Vrouwtje-Mannetje = instant liefdequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt dat het logisch was dat Bart verliefd zou worden. Ja hoor, Natasia. Ik datingsprogramma's doen ze vanalles om een goede match te vinden en lukt het bijna nooit. Maar het is logisch dat Bart verliefd werd op Lesley???
ja wij weten het ook huub.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
van huub zijn log
Het is wat het is
Ben nu degene geweest die Jaap erin heeft gehouden, slim niet slim... ik weet het, jullie ook?
grtz
Huub
Iedereen is volgens jou een kloon van mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik WIST het!
Jij bent een kloon van Leandra!![]()
![]()
Heeft ze vieze dingen gegeten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Lieke heeft meegedaan aan Fear Factor, wist ik nog niet.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrouwtje-Mannetje = instant liefde
Bij Natasia dan...
Verhit waarvan ???quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef itsme het volgende:
[..]
truste. ik ga ook maar moven want ik ben wat verhit.![]()
Hij geeft toch toe dat het niet slim wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet ie het niet, dan is ie toch dommer dan ik dacht![]()
wat deed ze daar?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Lieke heeft meegedaan aan Fear Factor, wist ik nog niet.
ik heb nog nooit een kloon aangemaakt. Off topic wie heeft er hier allemaal kloontjes? niet allemaal tegelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen is volgens jou een kloon van mij![]()
Ze bedoelt eigenlijk ''chemie''quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrouwtje-Mannetje = instant liefde
Bij Natasia dan...
Truste.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef itsme het volgende:
[..]
truste. ik ga ook maar moven want ik ben wat verhit.![]()
Ik zou het liefste zeggen dat dat komt door een heerlijke man in mijn huiskamerquote:
Duidelijk een hint naar de lezers dat hij hoopt dat ze ook doorhebben wat er vanavond is gebeurd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
van huub zijn log
Het is wat het is
grtz
Huub
Ik weet alleen maar zeker dat ik een kloon van jou ben...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen is volgens jou een kloon van mij![]()
Ze heeft vast ook met Lingo meegedaan...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft ze Fear Factor gewonnen? Want dan vind ik het wel een tof wijf![]()
Ik vond het al cool hoe die meid in 1 keer naar 10 meter diepte kon duiken, maar dat was zij dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft ze Fear Factor gewonnen? Want dan vind ik het wel een tof wijf![]()
hahaha Nou truste dan maar enne handjes boven de dekensquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zou het liefste zeggen dat dat komt door een heerlijke man in mijn huiskamermaar helaas,
verhit door het toneelstukje van vanavond.
![]()
Neuken ? Oh shit dat mag Jaap over een tijdjequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
Verboden te roken, verboden te drinken, verboden te vloeken, verboden laat naar bed te gaan.
Nog even en de EO kan dit programma overnemen
Cool, de EO heeft best leuke programma's die ik WEL op tv ziequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
Verboden te roken, verboden te drinken, verboden te vloeken, verboden laat naar bed te gaan.
Het schijnt dat The Bible Network bijna een bod had gedaan, maar het toch nog íets te braaf voor de doelgroep vond.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
Verboden te Hummieën, daar zijn wij dan weer goed mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
Factor 10 zonnebrandquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij mij zitten Eric en Brian overigens nog steeds aan tafel te wachten of Jaap naar huis gaat op stream 1![]()
Vertel ze het slechte nieuwsquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij mij zitten Eric en Brian overigens nog steeds aan tafel te wachten of Jaap naar huis gaat op stream 1![]()
Een kloon van mij gaat niet zo off-topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet alleen maar zeker dat ik een kloon van jou ben...
mark again mika25 zijn woorden scanman, wordt eens wakker!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Lieke is dat een PANONI!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:17 schreef blomst het volgende:
Brian kijkt naar Lieke haar punami? onder het sporten.
Maar fysiek geweld, vrouwen bespugen en vrouwen begluren/stalken, dat magquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
Datte.... Huub is nu het speelballetje van de snackbarquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk een hint naar de lezers dat hij hoopt dat ze ook doorhebben wat er vanavond is gebeurd.
Jij begrijpt het blijkbaar! Leg het me aub uit...?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk een hint naar de lezers dat hij hoopt dat ze ook doorhebben wat er vanavond is gebeurd.
Was dat die aflevering dat ze van die boot af moesten duiken? En heeft ze eigenlijk gewonnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vond het al cool hoe die meid in 1 keer naar 10 meter diepte kon duiken, maar dat was zij dus![]()
Wannabemod!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een kloon van mij gaat niet zo off-topic![]()
Naar de SC met deze topicvervuiling![]()
Ik denk dat het ook iets word. Ze hebben zeker dingen gemeen. En Lieke vond Brian volgens mij sowieso leuker dan Huub.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef Marelle het volgende:
Dat gaat wel wat worden met Brian en Lieke, of ben ik nu naief??
Viel me gisteren ook al op, volgens mij geven ze haar uppers of Wellbutrine, ofzo...Mens draait compleet door.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Natasia drugs gehad ofzo?
Dan spoort ze niet, ze weet dat hij Amanda gespuugd en geslagen heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook iets word. Ze hebben zeker dingen gemeen. En Lieke vond Brian volgens mij sowieso leuker dan Huub.
Dat wou ik net typenquote:
geen idee, ze moesten rauwe kippenpoten uit maden vissen met hun mond, en in een tank zo ver mogelijk duiken... en ze had gewonnen jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Was dat die aflevering dat ze van die boot af moesten duiken? En heeft ze eigenlijk gewonnen
Had IK nog niet gezien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:20 schreef maril het volgende:
Is deze hier al langs gekomen,exuse als het zo is
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
Yep, maar daar was Scan het gisteren niet zo met me eens..... en ik hoop dat ie gelijk heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook iets word. Ze hebben zeker dingen gemeen. En Lieke vond Brian volgens mij sowieso leuker dan Huub.
Go Amanda, volgens de laatste regels mag dat nou net wel !quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
Amanda wil Jaap op zijn bek rossen als ie aan d'r zit, you go girl, dat mag![]()
Ik heb hem van kingjaap.nl, ik dacht eerst dat het een grap was maar ze is het echt.quote:
Gatverdamme.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef FuTilE het volgende:
Het is toch een beetje een vorm van visuele soixante-neuf zo, deze pose van Brian en Lieke...
Exact. Hij weet dat hij het niet letterlijk mag zeggen, maar dat laatste stukje zegt genoeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte.... Huub is nu het speelballetje van de snackbar
Ik vind ze wel leuk samenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef FuTilE het volgende:
Het is toch een beetje een vorm van visuele soixante-neuf zo, deze pose van Brian en Lieke...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:20 schreef maril het volgende:
Is deze hier al langs gekomen,exuse als het zo is
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
De reacties worden hier met de dag stompzinniger. Echt ongelooflijk. Lieke staat te sporten en praten met iemand en meteen vindt ze die leuker dan Huub. Het is echt vermakelijker hier dan op de streams op het momentquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, maar daar was Scan het gisteren niet zo met me eens..... en ik hoop dat ie gelijk heeft
dat monotone gezemel hequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef easysatellite het volgende:
haha die mitch is echt droog
Neeheee, verdorie Scan, ze vond Brian al leuker toen ze het huishouden daar deed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De reacties worden hier met de dag stompzinniger. Echt ongelooflijk. Lieke staat te sporten en praten met iemand en meteen vindt ze die leuker dan Huub. Het is echt vermakelijker hier dan op de streams op het moment![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |