snel naar het bewuste draadje of stuur Day een pm.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef Rotterdammert het volgende:
mag ik ook een gratis abonnement?
En jij van Natasiaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik WIST het!
Jij bent een kloon van Leandra!![]()
![]()
PM met je email dat bij 10 geregistreerd staat opsturen naar Dayquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef Rotterdammert het volgende:
mag ik ook een gratis abonnement?
Ik heb jou trouwens allang niet gezien meer hiero!!! Ik weet totaal offtopic, maar toch moest het ff kwijtquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef itsme het volgende:
[..]
beter lezen. Ik was de enige die dat schreef dus niet ze
Ik schreef dat ik de redactie er nog voor aan zou zien dat te doen.
truste. ik ga ook maar moven want ik ben wat verhit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Nou, welterusten allen.
Ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
holy shit, ik heb die fear factor aflevering gezien!!!!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
holy shit, ik heb die fear factor aflevering gezien!!!!
Hai wijfie. mede blontjequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens allang niet gezien meer hiero!!! Ik weet totaal offtopic, maar toch moest het ff kwijt
Weet ie het niet, dan is ie toch dommer dan ik dachtquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
van huub zijn log
Het is wat het is
Vnvnd een ontslagronde gehad....
Ben nu degene geweest die Jaap erin heeft gehouden, slim niet slim... ik weet het, jullie ook?
grtz
Huub
Vrouwtje-Mannetje = instant liefdequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt dat het logisch was dat Bart verliefd zou worden. Ja hoor, Natasia. Ik datingsprogramma's doen ze vanalles om een goede match te vinden en lukt het bijna nooit. Maar het is logisch dat Bart verliefd werd op Lesley???
ja wij weten het ook huub.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
van huub zijn log
Het is wat het is
Vnvnd een ontslagronde gehad....
Ben nu degene geweest die Jaap erin heeft gehouden, slim niet slim... ik weet het, jullie ook?
grtz
Huub
Iedereen is volgens jou een kloon van mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik WIST het!
Jij bent een kloon van Leandra!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |