quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
met die zelfmoord zou ik wel wachten tot de vakantie voorbij is![]()
een grote brommertquote:
Huub is in kantoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
Huub in overleg met de FEBO ?
Juist wel. Da's tenminste humor!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Liess het volgende:
Mmm, misschien hoe fik die aanstekers ook niet meer op te sturen nu
Okee, ik draaf ook wel eens door. Die dingetjes die jij noemt gebeuren in "the heat of the moment". Maar het van te voren beramen dat er een meisje in moet om zich door de rat te laten neuken........quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef itsme het volgende:
[..]
wat schandalig van me he.![]()
Vrouwen slaan, schijt over al smeren, haren trekken, kopstoten mag allemaal wel, maar dat zouden ze niet doen?
Het is een soap. Misschien doen ze dan wel net alsof ook in bed.![]()
Koning Eënoogquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch eens op over die scripts man. Als ze echt met scripts werken, was Sylvia nooit zo saai geweest.... ging Jaap nooit veel te ver en werd dus nooit teruggefloten en liepen de zaken nooit uit de hand. Dus echt... dat script gezeik mag je wel achterwege laten. De redactie maakt ze wel duidelijk dat er tv moet worden gemaakt en sturen sommige dingen zoals vanavond met die stemming.
Laat peter6000 dan ook even zijn ondertitel aanpassenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
wil men stoppen met doodsverwensingen AUB
CP's op?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat iedereen zo dociel dat rookverbod volgt.![]()
Wat is het ergste dat kan gebeuren?
Juist wel is lache, hebben ze weer genoeg en kunnen ze er eerst nog niets mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Liess het volgende:
Mmm, misschien hoe fik die aanstekers ook niet meer op te sturen nu
Dat is toevallig Ik jou namelijk ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, ik draaf ook wel eens door. Die dingetjes die jij noemt gebeuren in "the heat of the moment". Maar het van te voren beramen dat er een meisje in moet om zich door de rat te laten neuken........
Zand erover, ik vind je wel lief.![]()
Ja, zo zie ik het ook. Geen scripts, dan hadden ze toneelspelers ingehuurd. Maar wel 'situaties laten ontstaan', 'manipuleren met informatie', en zeer waarschijnlijk worden er wel eens tips gegeven inde zin van 'je zou zus-of-zo' kunnen doen. Het bekende 'als ik jou was dan zou ik .....'.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch eens op over die scripts man. Als ze echt met scripts werken, was Sylvia nooit zo saai geweest.... ging Jaap nooit veel te ver en werd dus nooit teruggefloten en liepen de zaken nooit uit de hand. Dus echt... dat script gezeik mag je wel achterwege laten. De redactie maakt ze wel duidelijk dat er tv moet worden gemaakt en sturen sommige dingen zoals vanavond met die stemming.
Deze gaat vrij goed:quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef Stupidisco het volgende:
hoe kunnen jullie het nou volgen met deze kut streams van vanavond ?
Ik WIST het!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koning EënoogEr wordt duidelijk wel met een script gewerkt. Diz iz tievie men!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |