Hou toch eens op over die scripts man. Als ze echt met scripts werken, was Sylvia nooit zo saai geweest.... ging Jaap nooit veel te ver en werd dus nooit teruggefloten en liepen de zaken nooit uit de hand. Dus echt... dat script gezeik mag je wel achterwege laten. De redactie maakt ze wel duidelijk dat er tv moet worden gemaakt en sturen sommige dingen zoals vanavond met die stemming.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De scripts van de redaktie zijn 9 van de 10 keer voorspelbaar, dus ik ga er gewoon vanuit dat Wifebeater en Lieke een relatie gaan krijgen
1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar moet je je aanmelden voor gratis streams?
wat schandalig van me he.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit gaat me echt te ver. DGK-REDACTIE wordt door jou beschuldigd van het prostitueren van een vrouw.![]()
Tja en dat noem ik dan ook een scriptje. Waar sommige niets van weten maar anderen wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch eens op over die scripts man. Als ze echt met scripts werken, was Sylvia nooit zo saai geweest.... ging Jaap nooit veel te ver en werd dus nooit teruggefloten en liepen de zaken nooit uit de hand. Dus echt... dat script gezeik mag je wel achterwege laten. De redactie maakt ze wel duidelijk dat er tv moet worden gemaakt en sturen sommige dingen zoals vanavond met die stemming.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
wil men stoppen met doodsverwensingen AUB
En ze denken niog écht dat het waar is ook nog. Ik blijf me verbazen hier op FOK, echt waar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit gaat me echt te ver. DGK-REDACTIE wordt door jou beschuldigd van het prostitueren van een vrouw.![]()
Tuurlijk als die systeembeheerder Lieke 's smoelwerk al 's middags live zet op de site zijn ze daar niet zo slimquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef easysatellite het volgende:
worden de streams gehackt dat je gewoon gratis kan kijke?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
De eerste 50 users voor 1 maand gratis streams hebben zich aangemeld. Ik laat de top 150 nu los, die hebben tijd genoeg gehad. Iedereen mag zich nu aanmelden en de regel is: wie het eerst komt, wie het maalt.
Oh en iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld staat op de lijst!![]()
amanda en liekequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Aan wie zijn laken heeft Jaap zijn reet afgeveegd?![]()
Ach, dan blijft het wel lekker vermakelijk..quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze denken niog écht dat het waar is ook nog. Ik blijf me verbazen hier op FOK, echt waar.![]()
Psies!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
wil men stoppen met doodsverwensingen AUB
Ik ook Huub mag een foutje maken, Jaap gaat toch pas na 1 juni uit de kooi.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:05 schreef Desii het volgende:
LiekeAls ik nuchter nadenk, kan ik het me niet voorstellen dat ze naar Brian overloopt.
Ze weet hoe labiel die is, dat tie Amanda heeft gespuugd en geslagen.... dat tie mega-jaloers is....
------
stemming BillieEn wat betreft de (vermoedelijk) doorgestoken kaart actie van de redactie... ik blijf Huub voor 100% steunen... ik ga zelfs voor de 50% v/d popo
Ik heb een vermoeden dat ze dit hebben gedaan, om Brian beter te profileren.. zeker nadat hij zo na het incident van vorige week zo zwaaaar de sjaak is bij iedereen (terecht trouwens)
beter lezen. Ik was de enige die dat schreef dus niet zequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze denken niog écht dat het waar is ook nog. Ik blijf me verbazen hier op FOK, echt waar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |