Daarom had ik het ook eerder moeten zeggenquote:
Nettyquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef Rotterdammert het volgende:
heerlijk die nicolaas, heeft scheit aan alles
niet zo een lafaard als huub die zich laat commanderen door achter!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
Was Eric nu op de hoogte vooraf dat Huubert Jaap er niet uit zou stemmen
Yepquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
Nee die rookt. Uit zijn orenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Liess het volgende:
NIcolaas achter?
Waar kan ik zien of ik erbij zit?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
De eerste 50 users voor 1 maand gratis streams hebben zich aangemeld. Ik laat de top 150 nu los, die hebben tijd genoeg gehad. Iedereen mag zich nu aanmelden en de regel is: wie het eerst komt, wie het maalt.
Oh en iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld staat op de lijst!![]()
Ja, Lieke ook vanmiddag in de tuin, dus die ruzie is gespeeld volgens mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
script....Nicolaas "maakt" nu even TVquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:40 schreef Rotterdammert het volgende:
heerlijk die nicolaas, heeft scheit aan alles
niet zo een lafaard als huub die zich laat commanderen door achter!
Ik doe met je meequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik steek bij deze een peuk op.
Als een soort van statement..
En omdat ik er zin in heb.
Welke lijst ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
De eerste 50 users voor 1 maand gratis streams hebben zich aangemeld. Ik laat de top 150 nu los, die hebben tijd genoeg gehad. Iedereen mag zich nu aanmelden en de regel is: wie het eerst komt, wie het maalt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:36 schreef Rezuup het volgende:
Wie heeft Jaap ingehouden?
Was Brian de enige die tegenstemde, of stemde Hupert ook tegen?
Ikke ook lekker hoor mocht vandaag 4 uur niet roken vooraf een narcose Pure horror (zeker als nerveus bent)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik steek bij deze een peuk op.
Als een soort van statement..
En omdat ik er zin in heb.
Ja, had huub hem verteld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef the_undertaker het volgende:
Het zal hem jeukenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef frank07 het volgende:
k krijg niet de indruk dat huub t ook maar iets interesseert straks als brian en lieke samen onder de dekens belanden..
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
Voor dit soort vragen hebben we een topic...quote:
Hij heeft er al rekening mee gehouden..hij zal dan wel ff door de villa gaan stampen..maar dat si alles..maar ik geloof niet dat ze dat gaat doen..ze was de hele dag erg klef met Huub..veel handengefriemel enzo..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef frank07 het volgende:
k krijg niet de indruk dat huub t ook maar iets interesseert straks als brian en lieke samen onder de dekens belanden..
Jij weet niet hoe je t schrijftquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Dogga het volgende:
oh god!
amanda weet niet wat makerlaardij inhoud! :S
Ik wil weten of ik op de lijst sta!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen hebben we een topic...
Of je bent gewoon niet lui en leest even 1 COS terug.
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
Wat een tyfus streams.
Roken is levensgevaarlijk, daar gaan mensen dood van. Maar vrouwenmishandeling is toch niet zo heel erg? Paar blauwe plekken, kapotte lip etc maar Amanda leeft nog steeds!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef kybe het volgende:
God wat een trieste bedoeling,ze hebben naar mijn idee nu het programma eigenhandig helemaal
om zeep geholpen.Lekker geloofwaardig,daar waar absoluut OW's of exits nodig waren laten ze het
afweten.Maar een of andere rooksanctie kan wel![]()
een bedankje voor al het werk wat je er aan hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
Ze ook te kijken alsof ik naar een film zit te kijken ofzo, niet met de spanning die ik eerder heb gevoelt. Erg jammer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef kybe het volgende:
God wat een trieste bedoeling,ze hebben naar mijn idee nu het programma eigenhandig helemaal
om zeep geholpen.Lekker geloofwaardig,daar waar absoluut OW's of exits nodig waren laten ze het
afweten.Maar een of andere rooksanctie kan wel![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:45 schreef bunnyma het volgende:
Gelukkig had Nicolaas nicotinepleisters besteld.
4 uur? Dat is onmenselijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke ook lekker hoor mocht vandaag 4 uur niet roken vooraf een narcose Pure horror (zeker als nerveus bent)![]()
als je een pm hebt gestuurd wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil weten of ik op de lijst sta!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boetseren van een Dijquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Dogga het volgende:
oh god!
amanda weet niet wat makerlaardij inhoud! :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |