Het kost 200 cp voor elke peuk, en ja een vrouw slaan of begluren mag allemaal in DGKquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En wat is de sanctie als ze toch gewoon roken?
Dan wel het huis uit en bij slaan van een vrouw niet?
gelukkig.....quote:
Duh...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:31 schreef easysatellite het volgende:
amanda heeft problemen..
Die zit klaar voor Mittsszzquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef Copycat het volgende:
Mijn streams knalden eruit. Wat was er met Amanda?
Dit is Huub niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij is veel te bang dat hij uit het huis moet. het is een schijterd geworden
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanf maandag regent het. Dan mogen ze een vuurkorf brandend houden als het met bakken uit de hemel valt.
ja idd..... hoe krom is het daar wel niet.... ik heb voor het eerst de neiging een email naar de DGK te sturen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het kost 200 cp voor elke peuk, en ja een vrouw slaan of begluren mag allemaal in DGK![]()
Hij zei in gesprek met Lieke dat hij Brian dan het hele huis door stampt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Desii het volgende:
[..]
gelukkig.....(want om met Huub zijn eigen woorden te spreken: "dat trekt tie echt niet.... en dat geloof ik)
ze wille om 12 uur gewoon scene hebbe dat iedereen gaat betale om veder te kijkequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is de redactie in godsnaam mee bezig. Willen ze vanavond nog de stekker eruit trekken ofzo. Complete oorlog met alle bewoners ???![]()
Ik vind dit soort reacties echt een beetje tragisch. Ze zit met Brian in 1 villa. Ze gaat even met hem om in de sportruimte en meteen roepen een aantal mensen dat die twee gaan neuken. FOK wordt echt steeds triesterquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is ze bij jou nog steeds zo geliefd als ze vanavond met Brian neukt?
Het zou hem 80 cp's kosten. Ze kwamen nu met een "straf" van 160 cp's. Da's dus 80 extra dan berekend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap is ook genaaid!?
En wat als de punten op zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het kost 200 cp voor elke peuk, en ja een vrouw slaan of begluren mag allemaal in DGK![]()
Ik vind het wel verdacht dat ze het al 3 of 4 keer heeft ontweken als er naar gevraagd werd. Ze zegt niet: tuurlijk doe ik dat niet ! dus ik twijfel er erg aan of ze het niet zou doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort reacties echt een beetje tragisch. Ze zit met Brian in 1 villa. Ze gaat even met hem om in de sportruimte en meteen roepen een aantal mensen dat die twee gaan neuken. FOK wordt echt steeds triester
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutstreams. Krijg ze niet meer aan de praat.
Edit: Dát had ik eerder moeten zeggen!
Haal die roze bril eens van je neusquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort reacties echt een beetje tragisch. Ze zit met Brian in 1 villa. Ze gaat even met hem om in de sportruimte en meteen roepen een aantal mensen dat die twee gaan neuken. FOK wordt echt steeds triester
Nep ruziequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eric pleurt al huub zn spullen naar zn kop???????????????
Als je met die edit bedoelt dat ze nu wel werken:quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutstreams. Krijg ze niet meer aan de praat.
Edit: Dát had ik eerder moeten zeggen!
Is het nu ook al verboden om vragen te stellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |