Is ze bij jou nog steeds zo geliefd als ze vanavond met Brian neukt?quote:
Omdat ze dan Brian er ook uit hadden moeten laten gaan en dat kan niet want Natasia mag er niet uit. Dan had Huub weer bij RTL Boulevard gezeten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Ning het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Huub er dan verleden week ingehouden? Was een heel mooi excuus geweest als ze hem wilde lozen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:28 schreef Marelle het volgende:
Goed zo Nicolaas, ga gewoon door met roken![]()
is het rookverbod ingegaan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:28 schreef Marelle het volgende:
Goed zo Nicolaas, ga gewoon door met roken![]()
Haha, Lieke en afhaken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef Soury het volgende:
Huub gaat zo sjaggerijnig worden zonder drank en peuken Lieke compleet afhaakt![]()
Of ze worden gewoon het huis uit gehaaldquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
door roken kunnen ze niet zo lang, als de sigaretten op zijn worden ze niet meer aangeleverd.
Dan wordt ze door alle fans onterfdquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is ze bij jou nog steeds zo geliefd als ze vanavond met Brian neukt?
Ik denk van niet. Hij zit in het spel en moet doen wat hij doen moet. Echte Huub fans zien dat ook wel. Ik vind het vreselijk dat Jaap er nog in zit..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef marky het volgende:
Bijkomend voordeel van deze aktie van de redaktie is dat Huub waarschijnlijk zal moeten inleveren op zijn populariteit.
script script en nog eens script.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef Prosac het volgende:
SCHITTEREND dat Brian nu baalt van Jaap
Het is niet slim om tegen de redactie in te gaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Kulsancties zou ik ook niet serieus nemen. Wat wil DGK doen als je doorrookt, je sue-en voor cp's die in de buitenwereld irrelevant zijn?
Alleen zijn ooit natuurlijk de peuken op.
Wees blij.. tis gvd net ONM daar.. maar dan nog slechterquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
nou, de laatste werkende stream is er ook net uitgeknald.
Kut Tien
Vanf maandag regent het. Dan mogen ze een vuurkorf brandend houden als het met bakken uit de hemel valt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Trek Hummie eemns bij de redactie weg. Ik ben zeker dat ze daar nu zit. Kan niet anders.
En wat is de sanctie als ze toch gewoon roken?quote:
Nicolaas is daar de enige met nog een beetje waardigheid, zo lijkt 't...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:31 schreef Marelle het volgende:
Ik zie Nicolaas vanavond nog vertrekken, en gelijk heeft ie![]()
Buiten het hek ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ze kunnen toch gewoon buiten roken of mag dat ook niet?
huh?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef easysatellite het volgende:
haahahaha wat n regels man, ze moge nie meer sporten??
Ja van Huubquote:
Maar dat kunnen ze toch ook rokenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanf maandag regent het. Dan mogen ze een vuurkorf brandend houden als het met bakken uit de hemel valt.
Hij is veel te bang dat hij uit het huis moet. het is een schijterd gewordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Huub doet het niet, helaas. Hij speelt het wel volgens de regels van de grote mannen.
Het gaat er echt op lijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En wat is de sanctie als ze toch gewoon roken?
Dan wel het huis uit en bij slaan van een vrouw niet?
Serieus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Op het scherm: Nico, we hebben nog een baan als schoonmaker
Wat een gezeik zeg, dat kun je die gasten toch niet aandoenquote:
Het kost 200 cp voor elke peuk, en ja een vrouw slaan of begluren mag allemaal in DGKquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En wat is de sanctie als ze toch gewoon roken?
Dan wel het huis uit en bij slaan van een vrouw niet?
gelukkig.....quote:
Duh...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:31 schreef easysatellite het volgende:
amanda heeft problemen..
Die zit klaar voor Mittsszzquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef Copycat het volgende:
Mijn streams knalden eruit. Wat was er met Amanda?
Dit is Huub niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij is veel te bang dat hij uit het huis moet. het is een schijterd geworden
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanf maandag regent het. Dan mogen ze een vuurkorf brandend houden als het met bakken uit de hemel valt.
ja idd..... hoe krom is het daar wel niet.... ik heb voor het eerst de neiging een email naar de DGK te sturen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het kost 200 cp voor elke peuk, en ja een vrouw slaan of begluren mag allemaal in DGK![]()
Hij zei in gesprek met Lieke dat hij Brian dan het hele huis door stampt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Desii het volgende:
[..]
gelukkig.....(want om met Huub zijn eigen woorden te spreken: "dat trekt tie echt niet.... en dat geloof ik)
ze wille om 12 uur gewoon scene hebbe dat iedereen gaat betale om veder te kijkequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is de redactie in godsnaam mee bezig. Willen ze vanavond nog de stekker eruit trekken ofzo. Complete oorlog met alle bewoners ???![]()
Ik vind dit soort reacties echt een beetje tragisch. Ze zit met Brian in 1 villa. Ze gaat even met hem om in de sportruimte en meteen roepen een aantal mensen dat die twee gaan neuken. FOK wordt echt steeds triesterquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is ze bij jou nog steeds zo geliefd als ze vanavond met Brian neukt?
Het zou hem 80 cp's kosten. Ze kwamen nu met een "straf" van 160 cp's. Da's dus 80 extra dan berekend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap is ook genaaid!?
En wat als de punten op zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het kost 200 cp voor elke peuk, en ja een vrouw slaan of begluren mag allemaal in DGK![]()
Ik vind het wel verdacht dat ze het al 3 of 4 keer heeft ontweken als er naar gevraagd werd. Ze zegt niet: tuurlijk doe ik dat niet ! dus ik twijfel er erg aan of ze het niet zou doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort reacties echt een beetje tragisch. Ze zit met Brian in 1 villa. Ze gaat even met hem om in de sportruimte en meteen roepen een aantal mensen dat die twee gaan neuken. FOK wordt echt steeds triester
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutstreams. Krijg ze niet meer aan de praat.
Edit: Dát had ik eerder moeten zeggen!
Haal die roze bril eens van je neusquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort reacties echt een beetje tragisch. Ze zit met Brian in 1 villa. Ze gaat even met hem om in de sportruimte en meteen roepen een aantal mensen dat die twee gaan neuken. FOK wordt echt steeds triester
Nep ruziequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eric pleurt al huub zn spullen naar zn kop???????????????
Als je met die edit bedoelt dat ze nu wel werken:quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutstreams. Krijg ze niet meer aan de praat.
Edit: Dát had ik eerder moeten zeggen!
Is het nu ook al verboden om vragen te stellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |