Alleen pisdwerg Huub, so blame himquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik kan er dus geen reet van volgen, heeft alleen Huub Jaap erin gehouden of heeft Brainless ook tegen gestemd?
Een pil waardoor ze nu hardstikke druk is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef frank07 het volgende:
wat heeft die natasia op
ze is weer helemaal de oude...
Het is niet het plan van Huub maar van de redaktie. Huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. Als Huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het een stomme aktie van Huub dat hij Jaap erin heeft gehouden. Hij nam het risico, dat zei hij vanmiddag al, maar dit is echt stom.![]()
nee en jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef Loserkid het volgende:
Sukkel die Huub, en Natasia is te hyper.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef Marelle het volgende:
Kan Natasja svp gemuilkorfd worden REDACTIE!!!!!!!!!
inderdaad, dan gaat ze elke keer schreeuwen dat er niets aan de hand is, zo obviousquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zit niet lekker in dr vel, dan wordt ze nog vervelender dan normaal.![]()
Nou, Huub gaf wel steeds als argument dat hij zeker wist dat Brian hem er in zou houden..maar goed..zij weten ook dat als je je stem al aan achter hebt door gegeven dat je dan niet meer kan veranderen..dus Huub kon aan tafel geen kant meer op...helaas...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraagje : Zijn wij nou zo slim of zijn de scripts nou zo slecht ?
Het is vandaag allemaal veel te doorzichtig. Eric en Amanda en Lieke wisten alles al tevoren en spelen het spel te opvallend.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef frank07 het volgende:
wat heeft die natasia op
ze is weer helemaal de oude...
zo'n dikke fatsigequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, bestel nou eens een hoer voor Jaap!
Die is er niet, wie wil er nou hoer zijn voor Jaap, er zijn grenzen hoor... zelfs voor hoerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, bestel nou eens een hoer voor Jaap!
Daarom vind ik het ook onzin en nep dat er s middags al stemmen moeten worden uitgebracht. Laat de miljonairs gewoon aan tafel hun stem geven, zonder dat er door de redaktie gestuurd kan worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet het plan van Huub maar van de redaktie. Huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. Als Huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.
Achter heeft bepaald dat Huub dit moest doen heeft vervolgens Brian geholpen door te vertellen dat Huub Jaap er wel in ging houden en zo stond Huub alleen.
Het enig vreemde is natuurlijk dat Eric en Lieke op de hoogte waren van het plan van Huub. Ze vonden het niet een echt goed idee maar ze wisten dat het ging gebeuren. Ze weten ook dat Huub zijn stem niet meer kan veranderen. Wat ik niet begrijp is dat Huub Nicolaas openlijk verteld dat die er over twee weken uitgaat want dat geeft Nicolaas alleen maar een voordeel door nu twee weken te proberen ojm Huub ertuit te stemmen of om een backup te vinden.
Nee hoor, want de streamers die opletten weten wel hoe het zit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef marky het volgende:
Bijkomend voordeel van deze aktie van de redaktie is dat Huub waarschijnlijk zal moeten inleveren op zijn populariteit.
Ik ben opgefokt, de laatste gratis avond en mijn streams doen het kutquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees nou eens op je dooie akkertje mee, en denk dan nog eens na.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef happyme28 het volgende:
Het was niet voor niets dat Brian pas als laatste, laat in de middag hoefde te stemmen. Jammer dat dat hier niet door iedereen gezien wordt.
ok, Huub motherfucker !quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees nou eens op je dooie akkertje mee, en denk dan nog eens na.
Slaat dit op Natasia? Ik geloof niet dat ze dit heeft hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef Borga het volgende:
Een manisch-depressieve stoornis, in de medische wereld ook bekend als 'bipolaire stoornis', is een ernstige stemmingsstoornis die bij 1-2% van de bevolking aanwezig is. De aandoening heet 'bipolaire' stoornis omdat de stemming kan wisselen tussen twee (bi) extreme stemmingen ('polen'): van manie (piek) naar depressie (dal). Tijdens de manische episode is iemand overdreven gelukzalig of uitermate prikkelbaar, terwijl hij of zij tijdens de depressieve episode enorm bedroefd is en geen uitweg ziet. In de periodes daartussenin kan de stemming normaal zijn. De pieken of dalen kunnen uren, dagen, weken of maanden aanhouden. In tegenstelling tot de normale 'ups' en 'downs' bij gezonde personen kunnen deze stemmingswisselingen of 'stemmingsschommelingen' ernstig en zelfs levensbedreigend zijn en een normaal en gezond functioneren in de weg staan
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef kissa het volgende:
Rookverbod van een week voor de rokers en een boete van 160 cp voor Joop.
nu pas ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Dus een niet roker kan dit echt veroorzaken? De redactie draait echt volkomen door nu, om wat tv momentjes te scoren. Het wordt nu te triest.
Gekkehuis dit. DGK is ze eigen glazen aan het ingooien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Dus een niet roker kan dit echt veroorzaken? De redactie draait echt volkomen door nu, om wat tv momentjes te scoren. Het wordt nu te triest.
Als t je niet bevalt..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Bij mij is hij fors gezaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef rooie3 het volgende:
Huub is nu alleen maar gestegen bij mij.
Eens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Oeps dat zijn vrijwillige exits. Kut redactie. Wie rookt snapt dat. Ik ben een straffe rokerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef Liess het volgende:
Rookverbod.
en Hij had er maar 80 voor klaarliggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef kissa het volgende:
Rookverbod van een week voor de rokers en een boete van 160 cp voor Joop.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef agter het volgende:
Vind het wel leuk, dat rookverbod! Zien hoe ze daar onder blijven...
Huub heeft altijd gezegd dat hij alles zou doen om te winnen. Dus zo onverwacht kan dit toch niet zijn?quote:
Het is niet het plan van Huub maar van de redaktie. Huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. Als Huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik snap dr niks van, Brian is toch het maatje van Jaap, waarom zorgt Huub er dan voor dat Jaap mag blijven? (beginnend volgend DGK)
Tja, als hij Jaap eruit had gestemd, was hij bij jou ook gestegenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef rooie3 het volgende:
Huub is nu alleen maar gestegen bij mij.
Geweldig toch? Huub mag ook een week niet roken, hahahaquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze mogen niet meer roken!?
DAT gaat fucking TERROR worden!
Wat zijn de consequenties van doorroken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas zegt dat hij blijft doorroken.
Hopelijk doen de andere rokers dat ook.
idd, daarom kijk ik ook bijna niet meerquote:
ja ik volg het ook ff niet. . .beetje kinderachtig ditquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef Liess het volgende:
Bullshit, Jaap heeft alle sigaretten opgeraapt.
Precies. Dit is zo ontzettend nep allemaal. Ze verkloten het programma hier mee met dit soort acties, om maar vooral bepaalde mensen er in te houden en allerlei situaties te creëren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook onzin en nep dat er s middags al stemmen moeten worden uitgebracht. Laat de miljonairs gewoon aan tafel hun stem geven, zonder dat er door de redaktie gestuurd kan worden.
En fietsen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Rookverbod voor allemaal. Is Deborah vervangen door Hummie. Het lijkt hier BB wel. Wat een onzin.
Morgen een weekopdracht en volgende week zelfgebakken brood en uien en pindakaas?![]()
Bij de tv kijkers is Huub al niet populair, ik sprak er van de week een paar en die vinden Huub een arrogante achterbakse kwal. Brian vinden ze geweldig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, want de streamers die opletten weten wel hoe het zit.
Alleen de tv kijkers niet......
Als ze het niet willen, gaan ze toch naar huis!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaa..... we zijn miljonairs en mogen leven in luxe... maar..... NIET roken, NIET drinken, OP TIJD naar bed, GEEN feesten, GEEN eten bestellen....
Het is echt bijna een gevangenis.
Ze mogen verder wel haren trekken slaan spugen. maar roken nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaa..... we zijn miljonairs en mogen leven in luxe... maar..... NIET roken, NIET drinken, OP TIJD naar bed, GEEN feesten, GEEN eten bestellen....
Oh, dat laatste is zeker zuurquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Het programma is vanavond echt kapot gemaakt. Zó enorm ingrijpen is te belachelijk voor woorden. En dan ook nog dat een niet roker een rookverbod kan veroorzaken....
200 cps per peukquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zijn de consequenties van doorroken?
Het gaat bijna lijken op zo'n ander programma.... Ehm.... hoe heet het ook alweer.... Iets met een B ofzo...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Dat lijkt me stug, Brian geweldig?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij de tv kijkers is Huub al niet populair, ik sprak er van de week een paar en die vinden Huub een arrogante achterbakse kwal. Brian vinden ze geweldig.
Dat zeg ik.. een gevangenisquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze mogen verder wel haren trekken slaan spugen. maar roken niet
Heel heel dom en gevaarlijk deze sanctie. Hierdoor krijg je heel veel gedonder, doordat de rokers helemaal gestresst raken. Let op, slaande ruzie en niet zo'n beetje!! Nou SUCCES redactie, ik hoop dat jullie dit goed overdacht hebbenquote:
Heb ik die eerste maand gratis streams eigenlijk al binnen?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Geweldig toch? Huub mag ook een week niet roken, hahaha![]()
In de wetenschap dat we vanaf morgen moeten betalen voor de streams, ben ik zeer tevreden met de ontwikkelingen van vanavond - hoe dit alles zich verder ontwikkelt, hoef ik NIET meer te zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
in een radquote:
Dus jij laat de redactie winnen.quote:
Nee volgens deze lijn mag dan niemand meer slapenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
Ze gaan voor 4 mei nog ff dit soort debiele dingen doorzetten.
Redactie: Jaap mag een week niet meer slapen omdat ie zijn reet aan de lakens van iemand anders afveegd![]()
Dan komt Palma vast niet meer! Strak plan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
Geldt het rookverbod ook voor het personeel, i.e. Palma?
Korte termijngeheugen aangetast?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat bijna lijken op zo'n ander programma.... Ehm.... hoe heet het ook alweer.... Iets met een B ofzo...
Ik haak even een tijdje af. Ben de kindjes van God superzat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Ik haak af voor vanavond. Kan die blerbek van Natasja niet meer horen, zeker niet in die hypermode, en de FEBO komt mijn strot uit.![]()
dit vertelde ik je al 5 weken terug scrips scrips scrips meeer niet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Het programma is vanavond echt kapot gemaakt. Zó enorm ingrijpen is te belachelijk voor woorden. En dan ook nog dat een niet roker een rookverbod kan veroorzaken....
Vind mijn moeder ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, Brian geweldig?
Dan wordt het ook tijd dat wij mogen bepalen wie vertrektquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat bijna lijken op zo'n ander programma.... Ehm.... hoe heet het ook alweer.... Iets met een B ofzo...
Niet kijken is het enige dat je kunt doen tegen de redactie, dus doe wat je moet doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus jij laat de redactie winnen.
Je weet toch dat dit moest.
Brian heeft weer gewonnen dankzij de redactie.
Je mag die van mij wel hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik die eerste maand gratis streams eigenlijk al binnen?!![]()
Natasja denkt dat Huub Jaap erin heeft gehouden om haar te zieken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zit niet lekker in dr vel, dan wordt ze nog vervelender dan normaal.![]()
Ze spelen allemaal in het spel van de redactiequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef droomkoningin het volgende:
en lieke speelt t spelletje leuk mee
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
Redactie: Jaap mag een week niet meer slapen schijten omdat ie zijn reet aan de lakens van iemand anders afveegd![]()
Ehh.. Dat kan iedere niet-roker op z'n werk veroorzakenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Is toch vrij duidelijk hoe Huub er bij genaaid is?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik haak even een tijdje af. Ben de kindjes van God superzat.![]()
Vraag me af waarom Huub dit heeft gedaan...er gebeurt helemaal niets meer in DGK en dan nog het idee hebben dat mensen ervoor gaan betalen ook.....pfffff..voorlopig zeker niet....
![]()
![]()
![]()
zou het echt doorgestoken kaart zijn..... als ik logisch nadenk wel, want Brian heeft nog nooit iemand willen loslaten.... het kan ook zijn dat Brian een gok gemaakt heeft en goed gegokt heeft.(in de hoop dat Huub hem erin liet)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Mijn walging van Joop is zo groot dat ik hier min of meer op flipquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huub heeft altijd gezegd dat hij alles zou doen om te winnen. Dus zo onverwacht kan dit toch niet zijn?
WAT EEN KINDERACHTIG GEDOE VAN DIE KLOTE REDACTIEquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Precies. hoe komen ze nu dan aan een rookverbod.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef blomst het volgende:
[..]
en Hij had er maar 80 voor klaarliggen.
Nicoblaas zegt dat hij blijft doorroken.
Hopelijk doen de andere rokers dat ook.
waar sanctie's moeten worden gegeven gebeurd het niet, maar door de idiote onzin van Jaap wordt er wel een sanctie gegeven, hoe krom is ditquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
Redactie: Jaap mag een week niet meer slapen omdat ie zijn reet aan de lakens van iemand anders afveegd![]()
Waarom hebben ze Huub er dan verleden week ingehouden? Was een heel mooi excuus geweest als ze hem wilde lozenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef marky het volgende:
En zo sluit het net zich rond Huub.
Eerst heeft achter Syl eruit gewerkt. Die was door achter niet te plooien en was waarschijnlijk echt oprecht een maatje van Huub die ze niet zou los willen laten. Dus eruit met haar. Erin komt de nieuwe act Lieke. Die geeft zgn backup aan Huub en Eric maar heeft van achter natuurlijk meegekregen dat dit maar tijdelijk hoeft en dat haar rol veel groter gaat worden. Zij mag namelijk de nekslag geven aan Huub. Huub wordt voor de strontkar van achter gespannen door Jaap erin te houden en dit dwingt hem in een positie dat hij nu vrijwel alleen staat. Over twee weken zit Huub op de stoel en nemen we afscheid van Huub dat terwijl we net allemaal voor een maand streams hebben ingekocht.
Oja en Natasia wint de kooi natuurlijk. Ze mag nu zelfs een middagdutje doen want anders trekt ze het niet meer.
Precies hetzelfde hoorde ik van alleen tv-kijkers. Zij vonden Huub een misselijk pestkopje en vonden Brian erg sympathiek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij de tv kijkers is Huub al niet populair, ik sprak er van de week een paar en die vinden Huub een arrogante achterbakse kwal. Brian vinden ze geweldig.
Wat boeien die CP's nou?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
Toch leuk dat Nic gewoon een sigaretje heeft opgestoken.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef marky het volgende:
En zo sluit het net zich rond Huub.
Eerst heeft achter Syl eruit gewerkt. Die was door achter niet te plooien en was waarschijnlijk echt oprecht een maatje van Huub die ze niet zou los willen laten. Dus eruit met haar. Erin komt de nieuwe act Lieke. Die geeft zgn backup aan Huub en Eric maar heeft van achter natuurlijk meegekregen dat dit maar tijdelijk hoeft en dat haar rol veel groter gaat worden. Zij mag namelijk de nekslag geven aan Huub. Huub wordt voor de strontkar van achter gespannen door Jaap erin te houden en dit dwingt hem in een positie dat hij nu vrijwel alleen staat. Over twee weken zit Huub op de stoel en nemen we afscheid van Huub .....
Ja aaghhh gossssie die arme Huub toch hequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Dat verbod hadden ze dus al eerder kunnen geven, maar zehebben met opzet tot na de stemming gewacht. Waarom zou dat toch zijn? Dat de groep misschien Huub het nog extra kwalijk neemt misschien?
Je moet niet proberen om Brian te begrijpenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef Copycat het volgende:
Hoezo denkt Brian dat Huub hier heel zwaar voor gaat boeten?
Ik snap deze gedirigeerde poppenkast niet meer.
Hij heeft groot gelijk om er compleet schijt aan te hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
Toch leuk dat Nic gewoon een sigaretje heeft opgestoken.
Maar de bewoners weten toch ook allemaal hoe het werkt? Dat Huubs beslissing waarschijnlijk gewoon door de redactie is ingegeven?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
Dus jij laat de redactie winnen.
Je weet toch dat dit moest.
Brian heeft weer gewonnen dankzij de redactie.
Ik wordt een beetje moedeloos van dat getrek aan die marionettentouwtjes.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Als ze echt kerels zijn roken ze gewoon door. Wat willen ze er aan doen dan?
Laat ze eens een keer een standpunt innemen. Aub 1 keer
Dan hoop ik voor jou dat er daar een infinite supply ligt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Soury het volgende:
Ik zou tot bloedens toe de CP's uit de vijver halen op te roken![]()
Ik geloof er niets van. Brian laat nooit iemand los, dus hij wist dat Huub jaap er in zou houden. daar moet hij 100 % zeker van geweest zijn anders had hij dat nooit gedaan. opvallend ook huub op de laatste plaats.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
[..]
zou het echt doorgestoken kaart zijn..... als ik logisch nadenk wel, want Brian heeft nog nooit iemand willen loslaten.... het kan ook zijn dat Brian een gok gemaakt heeft en goed gegokt heeft.(in de hoop dat Huub hem erin liet)
Maar ik ga Lieke wantrouwen... ze is erg klef met Brian ineens
Doen ze niet, ze bibberen allemaal voor de redactie. Behalve nicolaas dan hèquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Als ze echt kerels zijn roken ze gewoon door. Wat willen ze er aan doen dan?
Laat ze eens een keer een standpunt innemen. Aub 1 keer
Ik raak ook steeds meer de kwijt kluts..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef Copycat het volgende:
Hoezo denkt Brian dat Huub hier heel zwaar voor gaat boeten?
Ik snap deze gedirigeerde poppenkast niet meer.
De Kooi uitgezet worden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef Clank het volgende:
Nicolaas rookt gewoon door? Wat kan het je kosten.. alleen maar cp's die je niet hebt.
Die gok had Brian NOOIT in ze eentje durven nemen. Nooit!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
[..]
zou het echt doorgestoken kaart zijn..... als ik logisch nadenk wel, want Brian heeft nog nooit iemand willen loslaten.... het kan ook zijn dat Brian een gok gemaakt heeft en goed gegokt heeft.(in de hoop dat Huub hem erin liet)
Maar ik ga Lieke wantrouwen... ze is erg klef met Brian ineens
Eric speelt ook droomkoningquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef droomkoningin het volgende:
huub wist dat brian jaap dr zou houden... en heeft via amanda door laten lekken dat hij zelf jaap er ook niet uit zou stemmen... hierdoor kon brian jaap wel wegstemmen, jaap was hier denk ik van op de hoogte.. om zo huub in een bepaalde hoek te kunnen drukken..
en huub vind dit alleen maar leuk... kijk alleen maar naar natasia hoe hyper die is... en eric laat zich enorm kennen... amanda idem... en lieke speelt t spelletje leuk mee
Inderdaad. Kulsancties zou ik ook niet serieus nemen. Wat wil DGK doen als je doorrookt, je sue-en voor cp's die in de buitenwereld irrelevant zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef Clank het volgende:
Nicolaas rookt gewoon door? Wat kan het je kosten.. alleen maar cp's die je niet hebt.
Ja het is toch ook belachelijk dat een riet-roker er voor kan zorgen dat de rokers een sanctie kunnen krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk om er compleet schijt aan te hebben
Dat waren vast en zeker Antilianenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hoorde ik van alleen tv-kijkers. Zij vonden Huub een misselijk pestkopje en vonden Brian erg sympathiek.
Is ze bij jou nog steeds zo geliefd als ze vanavond met Brian neukt?quote:
Omdat ze dan Brian er ook uit hadden moeten laten gaan en dat kan niet want Natasia mag er niet uit. Dan had Huub weer bij RTL Boulevard gezeten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Ning het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Huub er dan verleden week ingehouden? Was een heel mooi excuus geweest als ze hem wilde lozen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:28 schreef Marelle het volgende:
Goed zo Nicolaas, ga gewoon door met roken![]()
is het rookverbod ingegaan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:28 schreef Marelle het volgende:
Goed zo Nicolaas, ga gewoon door met roken![]()
Haha, Lieke en afhaken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef Soury het volgende:
Huub gaat zo sjaggerijnig worden zonder drank en peuken Lieke compleet afhaakt![]()
Of ze worden gewoon het huis uit gehaaldquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
door roken kunnen ze niet zo lang, als de sigaretten op zijn worden ze niet meer aangeleverd.
Dan wordt ze door alle fans onterfdquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is ze bij jou nog steeds zo geliefd als ze vanavond met Brian neukt?
Ik denk van niet. Hij zit in het spel en moet doen wat hij doen moet. Echte Huub fans zien dat ook wel. Ik vind het vreselijk dat Jaap er nog in zit..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef marky het volgende:
Bijkomend voordeel van deze aktie van de redaktie is dat Huub waarschijnlijk zal moeten inleveren op zijn populariteit.
script script en nog eens script.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef Prosac het volgende:
SCHITTEREND dat Brian nu baalt van Jaap
Het is niet slim om tegen de redactie in te gaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Kulsancties zou ik ook niet serieus nemen. Wat wil DGK doen als je doorrookt, je sue-en voor cp's die in de buitenwereld irrelevant zijn?
Alleen zijn ooit natuurlijk de peuken op.
Wees blij.. tis gvd net ONM daar.. maar dan nog slechterquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
nou, de laatste werkende stream is er ook net uitgeknald.
Kut Tien
Vanf maandag regent het. Dan mogen ze een vuurkorf brandend houden als het met bakken uit de hemel valt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Trek Hummie eemns bij de redactie weg. Ik ben zeker dat ze daar nu zit. Kan niet anders.
En wat is de sanctie als ze toch gewoon roken?quote:
Nicolaas is daar de enige met nog een beetje waardigheid, zo lijkt 't...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:31 schreef Marelle het volgende:
Ik zie Nicolaas vanavond nog vertrekken, en gelijk heeft ie![]()
Buiten het hek ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ze kunnen toch gewoon buiten roken of mag dat ook niet?
huh?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef easysatellite het volgende:
haahahaha wat n regels man, ze moge nie meer sporten??
Ja van Huubquote:
Maar dat kunnen ze toch ook rokenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanf maandag regent het. Dan mogen ze een vuurkorf brandend houden als het met bakken uit de hemel valt.
Hij is veel te bang dat hij uit het huis moet. het is een schijterd gewordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Huub doet het niet, helaas. Hij speelt het wel volgens de regels van de grote mannen.
Het gaat er echt op lijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En wat is de sanctie als ze toch gewoon roken?
Dan wel het huis uit en bij slaan van een vrouw niet?
Serieus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Op het scherm: Nico, we hebben nog een baan als schoonmaker
Wat een gezeik zeg, dat kun je die gasten toch niet aandoenquote:
Het kost 200 cp voor elke peuk, en ja een vrouw slaan of begluren mag allemaal in DGKquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En wat is de sanctie als ze toch gewoon roken?
Dan wel het huis uit en bij slaan van een vrouw niet?
gelukkig.....quote:
Duh...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:31 schreef easysatellite het volgende:
amanda heeft problemen..
Die zit klaar voor Mittsszzquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef Copycat het volgende:
Mijn streams knalden eruit. Wat was er met Amanda?
Dit is Huub niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij is veel te bang dat hij uit het huis moet. het is een schijterd geworden
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanf maandag regent het. Dan mogen ze een vuurkorf brandend houden als het met bakken uit de hemel valt.
ja idd..... hoe krom is het daar wel niet.... ik heb voor het eerst de neiging een email naar de DGK te sturen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het kost 200 cp voor elke peuk, en ja een vrouw slaan of begluren mag allemaal in DGK![]()
Hij zei in gesprek met Lieke dat hij Brian dan het hele huis door stampt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Desii het volgende:
[..]
gelukkig.....(want om met Huub zijn eigen woorden te spreken: "dat trekt tie echt niet.... en dat geloof ik)
ze wille om 12 uur gewoon scene hebbe dat iedereen gaat betale om veder te kijkequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is de redactie in godsnaam mee bezig. Willen ze vanavond nog de stekker eruit trekken ofzo. Complete oorlog met alle bewoners ???![]()
Ik vind dit soort reacties echt een beetje tragisch. Ze zit met Brian in 1 villa. Ze gaat even met hem om in de sportruimte en meteen roepen een aantal mensen dat die twee gaan neuken. FOK wordt echt steeds triesterquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is ze bij jou nog steeds zo geliefd als ze vanavond met Brian neukt?
Het zou hem 80 cp's kosten. Ze kwamen nu met een "straf" van 160 cp's. Da's dus 80 extra dan berekend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap is ook genaaid!?
En wat als de punten op zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het kost 200 cp voor elke peuk, en ja een vrouw slaan of begluren mag allemaal in DGK![]()
Ik vind het wel verdacht dat ze het al 3 of 4 keer heeft ontweken als er naar gevraagd werd. Ze zegt niet: tuurlijk doe ik dat niet ! dus ik twijfel er erg aan of ze het niet zou doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort reacties echt een beetje tragisch. Ze zit met Brian in 1 villa. Ze gaat even met hem om in de sportruimte en meteen roepen een aantal mensen dat die twee gaan neuken. FOK wordt echt steeds triester
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutstreams. Krijg ze niet meer aan de praat.
Edit: Dát had ik eerder moeten zeggen!
Haal die roze bril eens van je neusquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort reacties echt een beetje tragisch. Ze zit met Brian in 1 villa. Ze gaat even met hem om in de sportruimte en meteen roepen een aantal mensen dat die twee gaan neuken. FOK wordt echt steeds triester
Nep ruziequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eric pleurt al huub zn spullen naar zn kop???????????????
Als je met die edit bedoelt dat ze nu wel werken:quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutstreams. Krijg ze niet meer aan de praat.
Edit: Dát had ik eerder moeten zeggen!
Is het nu ook al verboden om vragen te stellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |