Dat zeg ik.. een gevangenisquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze mogen verder wel haren trekken slaan spugen. maar roken niet
Heel heel dom en gevaarlijk deze sanctie. Hierdoor krijg je heel veel gedonder, doordat de rokers helemaal gestresst raken. Let op, slaande ruzie en niet zo'n beetje!! Nou SUCCES redactie, ik hoop dat jullie dit goed overdacht hebbenquote:
Heb ik die eerste maand gratis streams eigenlijk al binnen?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Geweldig toch? Huub mag ook een week niet roken, hahaha![]()
In de wetenschap dat we vanaf morgen moeten betalen voor de streams, ben ik zeer tevreden met de ontwikkelingen van vanavond - hoe dit alles zich verder ontwikkelt, hoef ik NIET meer te zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaa..... we zijn miljonairs en mogen leven in luxe... maar..... NIET roken, NIET drinken, OP TIJD naar bed, GEEN feesten, GEEN eten bestellen....
Het is echt bijna een gevangenis.
in een radquote:
Dus jij laat de redactie winnen.quote:
Nee volgens deze lijn mag dan niemand meer slapenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
Ze gaan voor 4 mei nog ff dit soort debiele dingen doorzetten.
Redactie: Jaap mag een week niet meer slapen omdat ie zijn reet aan de lakens van iemand anders afveegd![]()
Dan komt Palma vast niet meer! Strak plan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
Geldt het rookverbod ook voor het personeel, i.e. Palma?
Korte termijngeheugen aangetast?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat bijna lijken op zo'n ander programma.... Ehm.... hoe heet het ook alweer.... Iets met een B ofzo...
Ik haak even een tijdje af. Ben de kindjes van God superzat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Ik haak af voor vanavond. Kan die blerbek van Natasja niet meer horen, zeker niet in die hypermode, en de FEBO komt mijn strot uit.![]()
dit vertelde ik je al 5 weken terug scrips scrips scrips meeer niet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Het programma is vanavond echt kapot gemaakt. Zó enorm ingrijpen is te belachelijk voor woorden. En dan ook nog dat een niet roker een rookverbod kan veroorzaken....
Vind mijn moeder ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, Brian geweldig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |