ja ik volg het ook ff niet. . .beetje kinderachtig ditquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef Liess het volgende:
Bullshit, Jaap heeft alle sigaretten opgeraapt.
Precies. Dit is zo ontzettend nep allemaal. Ze verkloten het programma hier mee met dit soort acties, om maar vooral bepaalde mensen er in te houden en allerlei situaties te creëren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook onzin en nep dat er s middags al stemmen moeten worden uitgebracht. Laat de miljonairs gewoon aan tafel hun stem geven, zonder dat er door de redaktie gestuurd kan worden.
En fietsen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Rookverbod voor allemaal. Is Deborah vervangen door Hummie. Het lijkt hier BB wel. Wat een onzin.
Morgen een weekopdracht en volgende week zelfgebakken brood en uien en pindakaas?![]()
Bij de tv kijkers is Huub al niet populair, ik sprak er van de week een paar en die vinden Huub een arrogante achterbakse kwal. Brian vinden ze geweldig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, want de streamers die opletten weten wel hoe het zit.
Alleen de tv kijkers niet......
Als ze het niet willen, gaan ze toch naar huis!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaa..... we zijn miljonairs en mogen leven in luxe... maar..... NIET roken, NIET drinken, OP TIJD naar bed, GEEN feesten, GEEN eten bestellen....
Het is echt bijna een gevangenis.
Ze mogen verder wel haren trekken slaan spugen. maar roken nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaa..... we zijn miljonairs en mogen leven in luxe... maar..... NIET roken, NIET drinken, OP TIJD naar bed, GEEN feesten, GEEN eten bestellen....
Oh, dat laatste is zeker zuurquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Het programma is vanavond echt kapot gemaakt. Zó enorm ingrijpen is te belachelijk voor woorden. En dan ook nog dat een niet roker een rookverbod kan veroorzaken....
200 cps per peukquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zijn de consequenties van doorroken?
Het gaat bijna lijken op zo'n ander programma.... Ehm.... hoe heet het ook alweer.... Iets met een B ofzo...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Dat lijkt me stug, Brian geweldig?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij de tv kijkers is Huub al niet populair, ik sprak er van de week een paar en die vinden Huub een arrogante achterbakse kwal. Brian vinden ze geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |