quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
Ze gaan voor 4 mei nog ff dit soort debiele dingen doorzetten.
Redactie: Jaap mag een week niet meer slapen schijten omdat ie zijn reet aan de lakens van iemand anders afveegd![]()
Ehh.. Dat kan iedere niet-roker op z'n werk veroorzakenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Het programma is vanavond echt kapot gemaakt. Zó enorm ingrijpen is te belachelijk voor woorden. En dan ook nog dat een niet roker een rookverbod kan veroorzaken....
Is toch vrij duidelijk hoe Huub er bij genaaid is?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik haak even een tijdje af. Ben de kindjes van God superzat.![]()
Vraag me af waarom Huub dit heeft gedaan...er gebeurt helemaal niets meer in DGK en dan nog het idee hebben dat mensen ervoor gaan betalen ook.....pfffff..voorlopig zeker niet....
![]()
![]()
![]()
zou het echt doorgestoken kaart zijn..... als ik logisch nadenk wel, want Brian heeft nog nooit iemand willen loslaten.... het kan ook zijn dat Brian een gok gemaakt heeft en goed gegokt heeft.(in de hoop dat Huub hem erin liet)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Het programma is vanavond echt kapot gemaakt. Zó enorm ingrijpen is te belachelijk voor woorden. En dan ook nog dat een niet roker een rookverbod kan veroorzaken....
Mijn walging van Joop is zo groot dat ik hier min of meer op flipquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Huub heeft altijd gezegd dat hij alles zou doen om te winnen. Dus zo onverwacht kan dit toch niet zijn?
WAT EEN KINDERACHTIG GEDOE VAN DIE KLOTE REDACTIEquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaa..... we zijn miljonairs en mogen leven in luxe... maar..... NIET roken, NIET drinken, OP TIJD naar bed, GEEN feesten, GEEN eten bestellen....
Het is echt bijna een gevangenis.
Precies. hoe komen ze nu dan aan een rookverbod.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef blomst het volgende:
[..]
en Hij had er maar 80 voor klaarliggen.
Nicoblaas zegt dat hij blijft doorroken.
Hopelijk doen de andere rokers dat ook.
waar sanctie's moeten worden gegeven gebeurd het niet, maar door de idiote onzin van Jaap wordt er wel een sanctie gegeven, hoe krom is ditquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
Ze gaan voor 4 mei nog ff dit soort debiele dingen doorzetten.
Redactie: Jaap mag een week niet meer slapen omdat ie zijn reet aan de lakens van iemand anders afveegd![]()
Waarom hebben ze Huub er dan verleden week ingehouden? Was een heel mooi excuus geweest als ze hem wilde lozenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef marky het volgende:
En zo sluit het net zich rond Huub.
Eerst heeft achter Syl eruit gewerkt. Die was door achter niet te plooien en was waarschijnlijk echt oprecht een maatje van Huub die ze niet zou los willen laten. Dus eruit met haar. Erin komt de nieuwe act Lieke. Die geeft zgn backup aan Huub en Eric maar heeft van achter natuurlijk meegekregen dat dit maar tijdelijk hoeft en dat haar rol veel groter gaat worden. Zij mag namelijk de nekslag geven aan Huub. Huub wordt voor de strontkar van achter gespannen door Jaap erin te houden en dit dwingt hem in een positie dat hij nu vrijwel alleen staat. Over twee weken zit Huub op de stoel en nemen we afscheid van Huub dat terwijl we net allemaal voor een maand streams hebben ingekocht.
Oja en Natasia wint de kooi natuurlijk. Ze mag nu zelfs een middagdutje doen want anders trekt ze het niet meer.
Precies hetzelfde hoorde ik van alleen tv-kijkers. Zij vonden Huub een misselijk pestkopje en vonden Brian erg sympathiek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij de tv kijkers is Huub al niet populair, ik sprak er van de week een paar en die vinden Huub een arrogante achterbakse kwal. Brian vinden ze geweldig.
Wat boeien die CP's nou?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
Toch leuk dat Nic gewoon een sigaretje heeft opgestoken.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef marky het volgende:
En zo sluit het net zich rond Huub.
Eerst heeft achter Syl eruit gewerkt. Die was door achter niet te plooien en was waarschijnlijk echt oprecht een maatje van Huub die ze niet zou los willen laten. Dus eruit met haar. Erin komt de nieuwe act Lieke. Die geeft zgn backup aan Huub en Eric maar heeft van achter natuurlijk meegekregen dat dit maar tijdelijk hoeft en dat haar rol veel groter gaat worden. Zij mag namelijk de nekslag geven aan Huub. Huub wordt voor de strontkar van achter gespannen door Jaap erin te houden en dit dwingt hem in een positie dat hij nu vrijwel alleen staat. Over twee weken zit Huub op de stoel en nemen we afscheid van Huub .....
Ja aaghhh gossssie die arme Huub toch hequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Dat verbod hadden ze dus al eerder kunnen geven, maar zehebben met opzet tot na de stemming gewacht. Waarom zou dat toch zijn? Dat de groep misschien Huub het nog extra kwalijk neemt misschien?
Je moet niet proberen om Brian te begrijpenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef Copycat het volgende:
Hoezo denkt Brian dat Huub hier heel zwaar voor gaat boeten?
Ik snap deze gedirigeerde poppenkast niet meer.
Hij heeft groot gelijk om er compleet schijt aan te hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
Toch leuk dat Nic gewoon een sigaretje heeft opgestoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |