abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48982901
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef frank07 het volgende:
wat heeft die natasia op
ze is weer helemaal de oude...
Zdngmw heeft echt een manisch-depressieve stoornis
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_48982903
Ik hoop toch niet dat ze daadwerkelijk deze zogeheten laatste gratis avond gaan verspillen aan televisie kijken...
My intention has only been to entertain, nothing more.
pi_48982905
natasia is aan de drugsssssssss oetsiewaiwai oetsiebengbeng
pi_48982909
Natasia zegt dat er niets met haar is maar daar twijfel ik toch zeer aan wat een ordinair schreeuwend viswijf.....
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:17:03 #25
175331 Liess
Liess.nl
pi_48982913
Ik word echt para, ik word ook misselijk dat Jaap nogsteeds blijft maar die nepperts die wéten dat ie dat zou doen, en dan wel grote bek
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:17:06 #26
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_48982917
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, bestel nou eens een hoer voor Jaap!
zo'n dikke fatsige
proh luistert: Hoxton Whores - Friday Saturday Love
web: afhakers.nl
pi_48982926
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:

[..]

Huub motherfucker
Lees nou eens op je dooie akkertje mee, en denk dan nog eens na.
pi_48982927
Wel vreemd inderdaad.
Was het niet Huub, die een tijd terug zei. "Kostte wat het kost. Als we er iemand uit kunnen krijgen, moeten we dit doen. Ook al is het je eigen back up".
De redactie beslist!!!
Veel walging en ergeren is goed voor het programma.
Als het programma ten einde moet komen, komen gewoon andere stemmingen oid.
pi_48982931
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, bestel nou eens een hoer voor Jaap!
Die is er niet, wie wil er nou hoer zijn voor Jaap, er zijn grenzen hoor... zelfs voor hoeren
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2007 @ 22:17:33 #30
135305 beequeen
Lost.
pi_48982934
Ik haak af voor vanavond. Kan die blerbek van Natasja niet meer horen, zeker niet in die hypermode, en de FEBO komt mijn strot uit.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_48982943
Brian hou je mond, de vorige keer hield JIJ Jaap er in!!
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_48982949
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef marky het volgende:

[..]

Het is niet het plan van Huub maar van de redaktie. Huub is gewoon de sjaak gemaakt door achter. Als Huub nu nog net doet alsof het allemaal spontaan gebeurd dan is hij pas echt dom.

Achter heeft bepaald dat Huub dit moest doen heeft vervolgens Brian geholpen door te vertellen dat Huub Jaap er wel in ging houden en zo stond Huub alleen.

Het enig vreemde is natuurlijk dat Eric en Lieke op de hoogte waren van het plan van Huub. Ze vonden het niet een echt goed idee maar ze wisten dat het ging gebeuren. Ze weten ook dat Huub zijn stem niet meer kan veranderen. Wat ik niet begrijp is dat Huub Nicolaas openlijk verteld dat die er over twee weken uitgaat want dat geeft Nicolaas alleen maar een voordeel door nu twee weken te proberen ojm Huub ertuit te stemmen of om een backup te vinden.
Daarom vind ik het ook onzin en nep dat er s middags al stemmen moeten worden uitgebracht. Laat de miljonairs gewoon aan tafel hun stem geven, zonder dat er door de redaktie gestuurd kan worden.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:18:00 #33
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_48982957
Jezus, godver, inderdaad muilkorf om dat mens.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_48982969
Ik voorspel dat Lieke en Brian gaan neuken binnenkort..
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:18:16 #35
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_48982971
Bijkomend voordeel van deze aktie van de redaktie is dat Huub waarschijnlijk zal moeten inleveren op zijn populariteit.
pi_48982977
Zijn onnavolgbare humor heeft Jaap gered
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_48982979
Een manisch-depressieve stoornis, in de medische wereld ook bekend als 'bipolaire stoornis', is een ernstige stemmingsstoornis die bij 1-2% van de bevolking aanwezig is. De aandoening heet 'bipolaire' stoornis omdat de stemming kan wisselen tussen twee (bi) extreme stemmingen ('polen'): van manie (piek) naar depressie (dal). Tijdens de manische episode is iemand overdreven gelukzalig of uitermate prikkelbaar, terwijl hij of zij tijdens de depressieve episode enorm bedroefd is en geen uitweg ziet. In de periodes daartussenin kan de stemming normaal zijn. De pieken of dalen kunnen uren, dagen, weken of maanden aanhouden. In tegenstelling tot de normale 'ups' en 'downs' bij gezonde personen kunnen deze stemmingswisselingen of 'stemmingsschommelingen' ernstig en zelfs levensbedreigend zijn en een normaal en gezond functioneren in de weg staan
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_48982982
Brian en Lieke gaan samen sporten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_48982983
Trap die zwarte trol eens...
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_48982988
Kan Natasja afgevoerd worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')