Ja, een schop voor zijn kont, richting poort.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:32 schreef Marginaal het volgende:
Ik zie het zo en dat is dan alleen vanuit observatie vanuit mezelf (dus een buitenstaander), Brian zelf ook net zo fout is geweest en dat gewoon niet toe wil geven, of hij begrijpt het gewoon niet. Feit is ook dat hij op dit moment probeert amanda aan te praten dat huub seksuele intimidatie c.q. aanranding in het hoofd te praten.
Dit slaat gewoon echt nergens op en iemand moet die gast eens een reality-check geven.
''Kindjes van God'' zijn nou eenmaal onschendbaar in de ogen van dat walgelijke wijf, Mevr. D Flens.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een schop voor zijn kont, richting poort.
Brian kan zichzelf goed voor de gek houden, en hij wordt hierin gesteund door mama tasia die zich wat dit betreft in mijn ogen gedraagt als een hoerenmadam.
Je kon ook goed aan Natasia merken hoe close dat mens is met haar en waarschijnlijk ook Brian. Soort zoekt soort?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
''Kindjes van God'' zijn nou eenmaal onschendbaar in de ogen van dat walgelijke wijf, Mevr. D Flens.
Zet haar op Fries, en laat dat wijf er flink afdonderen. Laat haar iets meer breken dan alleen haar pols.![]()
Ik had wel door dat je serieus was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja echt hoor, geen grap. Toen ik hem zo glunderend op dat paard zag rondhupsen...![]()
![]()
Ik kon het niet vinden en ontdekte toen dat ik de mazzel had een nieuwe te openenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had wel door dat je serieus was.![]()
Je hebt wel meteen het oorspronkelijke doel van deze topic-reeks in ere hersteld.![]()
Als ze hem die nacht niet omringd hadden met zorg, was de wereld nu verlost geweest van een smerig stuk vreten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Het enige wat Brian zou kunnen doen voor een beetje vreugde is zelfmoord plegen.
Wat haat ik die vent!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, why??quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze hem die nacht niet omringd hadden met zorg.
Van de zon heb ik vandaag ruimschoots genoten. En ja, op dit moment neem ik het heel serieus dat dat smerig stuk vreten niet is weggestuurd na eerverleden nacht. Dat maakt me kwaad, die goedkeuring voor wat niet goedgekeurd kan worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Nemen jullie het allemaal niet een beetje te serieus, kijk eens naar buiten, de zon schijnt.
Laptopje in de tuin doet wonderen, idioot. Jou avatarquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Nemen jullie het allemaal niet een beetje te serieus, kijk eens naar buiten, de zon schijnt.
Ik ben een beetje verbrandquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk omdat een of andere omhooggevallen t**f TRUT er dezelfde gedachtengang op nahoudt als Natasia en Brian inzake vrouwen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, why??
Ik had hem met zorg hem langzaam gemartelt maar ja, wie ben ik?
Schuif aan. Hierquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
IK HAAT BRIAN
Mooi, die heb ik nodig, zeker nu die rat weer cp nodig heeft om zijn MAMSIE te bellen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Schuif aan. Hieris je kopje thee met valeriaan, zodat het allemaal nog net te harden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |