Ik ben aan het uploadenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
En verder... OP volgt![]()
Welk plaatje moet erin??
Waarom wil je er dan uit Zusje, als ik vragen mag? Die OP is van de SC-ers en niet van FOK! toch? Wil je niet meer met ons geassocieerd worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
Mag die van mij er uit lieve schat ? En mag ik dan wel blijven posten hier ?
Juist wel lief, maar ik ben gewoon heel boosquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom wil je er dan uit Zusje, als ik vragen mag? Die OP is van de SC-ers en niet van FOK! toch? Wil je niet meer met ons geassocieerd worden.![]()
![]()
Dank je Ian, het spijt me voor mn gezeikquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben heul druk voor je bezig Kleinzusje...
Lieverd, het maakt niet uit, en als je wel weer in de OP wilt dan zetten we je er toch gewoon weer inquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist wel lief, maar ik ben gewoon heel boos
No problemo, tis jouw avatar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je Ian, het spijt me voor mn gezeik![]()
Dank je kanjer..................quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, het maakt niet uit, en als je wel weer in de OP wilt dan zetten we je er toch gewoon weer in![]()
Idd... zo kutnewbie en al wel in de OP staanquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Eisenheim zal blij met je zijn trouwens...
Lobasca staat er ook inquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... zo kutnewbie en al wel in de OP staan![]()
Dat mag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist wel lief, maar ik ben gewoon heel boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |