En ze doen het weer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Copycat het volgende:
Wat een tyfus streams.
Zelfs 2 ik had blonT momentje vergat emailadres.quote:
Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met roken maar ik zou er bijna 1 opsteken nuquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik steek bij deze een peuk op.
Als een soort van statement..
En omdat ik er zin in heb.
De scripts van de redaktie zijn 9 van de 10 keer voorspelbaar, dus ik ga er gewoon vanuit dat Wifebeater en Lieke een relatie gaan krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:47 schreef Katewalker het volgende:
Hij heeft er al rekening mee gehouden..hij zal dan wel ff door de villa gaan stampen..maar dat si alles..maar ik geloof niet dat ze dat gaat doen..ze was de hele dag erg klef met Huub..veel handengefriemel enzo..![]()
Ik neem een drankje is dat ook goed ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met roken maar ik zou er bijna 1 opsteken nu![]()
Ben he aan het inhalen incl 6 uur niet eten en 4 uur niet drinken (KOFFIE AAAAAAAH) Maar bedanktquote:
Ik krijg niet de indruk dat Lieke zo weinig werkende grijze celletjes heeft dat ze ooit zich laat penetreren door Kubatz.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef frank07 het volgende:
k krijg niet de indruk dat huub t ook maar iets interesseert straks als brian en lieke samen onder de dekens belanden..
Nou dan. dan is het toch in orde blonte doosquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Zelfs 2 ik had blonT momentje vergat emailadres.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo alle linkjes doen het in de OP...
Ik ga ook lekker roken!
D'r nek is ook goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
Kunnen Taas haar stembanden doorgesneden worden aub?
ik heb wel een vermoeden.... want Brian liet Jaap los.... en dat is zo onlogisch, omdat tie nooit iemand los kon laten.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat lomp dat Huub Jaap erin houdt..zat achter weer te pushen?
Daar werd al op gespeculeerd de eerste dag dat ze kwamen, hij zei iets in de jacuzzi wat erg op een verspreking leek...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef maril het volgende:
Zou mijn niets verbazen als Mitch straks blijft en dus de 9 e bewoner is.
Waarom denk je dat de afspraak in die kliniek een week verschoven,ze zijn in overlegquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
Mag ze ook geen 4 uur roken en dat doet ze vanuit alle gaten ( of is dat stoom)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef getl0st het volgende:
[..]Tuurlijk! Dat mogen ze in de kooi ook niet
Ga je alweer op vakantie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ben blij dat ik op vakantie ga..hoe nep is die fokking gouden kooi!
IK LUST JULLIE RAUW KUT REDACTIE! HEBBEN JULLIE 2 KINDEREN UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN?
Deborah je bent POEP AAN MIJN SCHOEN! Conjo bo mama
Vanavond niemand niets nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef kissa het volgende:
[..]
mogen ze ook niet meer drinken? Drie pp per dag toch?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ben blij dat ik op vakantie ga..hoe nep is die fokking gouden kooi!
IK LUST JULLIE RAUW KUT REDACTIE! HEBBEN JULLIE 2 KINDEREN UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN?
Deborah je bent POEP AAN MIJN SCHOEN! Conjo bo mama
Ik ga zelfmoord plegen!
Ja Gran Canaria, 2 avondjes werken (moet er dansen) en de rest lekker relaxen.quote:
de enige in wie huub echt geinteresseerd is huub zelf, het is een keihard mannetjequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef frank07 het volgende:
k krijg niet de indruk dat huub t ook maar iets interesseert straks als brian en lieke samen onder de dekens belanden..
Heb je gezien dat ze opeens 2 cupmaten gegroeid is sinds gisteren toen ze met blote tietjes onder de douche stond?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef Copycat het volgende:
Het verhaallijntje Brian Lieke heeft ook groen licht gekregen van achter.
dat dacht ik ook maar nu begin ik ook daar aan te twijfelen. Alles voor de media toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat Lieke zo weinig werkende grijze celletjes heeft dat ze ooit zich laat penetreren door Kubatz.
Staat die lijst ook ergens of alleen op jouw pc?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
De eerste 50 users voor 1 maand gratis streams hebben zich aangemeld. Ik laat de top 150 nu los, die hebben tijd genoeg gehad. Iedereen mag zich nu aanmelden en de regel is: wie het eerst komt, wie het maalt.
Oh en iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld staat op de lijst!![]()
Ow?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:54 schreef Wopper1 het volgende:
Je zag Eric naar Huub kijken toen ze op de bank gingen zitten..
Dit zit wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |