Daar werd al op gespeculeerd de eerste dag dat ze kwamen, hij zei iets in de jacuzzi wat erg op een verspreking leek...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef maril het volgende:
Zou mijn niets verbazen als Mitch straks blijft en dus de 9 e bewoner is.
Waarom denk je dat de afspraak in die kliniek een week verschoven,ze zijn in overlegquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
Kunnen Taas haar stembanden doorgesneden worden aub?
Mag ze ook geen 4 uur roken en dat doet ze vanuit alle gaten ( of is dat stoom)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
Kunnen Taas haar stembanden doorgesneden worden aub?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef getl0st het volgende:
[..]Tuurlijk! Dat mogen ze in de kooi ook niet
Ga je alweer op vakantie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ben blij dat ik op vakantie ga..hoe nep is die fokking gouden kooi!
IK LUST JULLIE RAUW KUT REDACTIE! HEBBEN JULLIE 2 KINDEREN UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN?
Deborah je bent POEP AAN MIJN SCHOEN! Conjo bo mama
Vanavond niemand niets nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef kissa het volgende:
[..]
mogen ze ook niet meer drinken? Drie pp per dag toch?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ben blij dat ik op vakantie ga..hoe nep is die fokking gouden kooi!
IK LUST JULLIE RAUW KUT REDACTIE! HEBBEN JULLIE 2 KINDEREN UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN?
Deborah je bent POEP AAN MIJN SCHOEN! Conjo bo mama
Ik ga zelfmoord plegen!
Ja Gran Canaria, 2 avondjes werken (moet er dansen) en de rest lekker relaxen.quote:
de enige in wie huub echt geinteresseerd is huub zelf, het is een keihard mannetjequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:44 schreef frank07 het volgende:
k krijg niet de indruk dat huub t ook maar iets interesseert straks als brian en lieke samen onder de dekens belanden..
Heb je gezien dat ze opeens 2 cupmaten gegroeid is sinds gisteren toen ze met blote tietjes onder de douche stond?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef Copycat het volgende:
Het verhaallijntje Brian Lieke heeft ook groen licht gekregen van achter.
dat dacht ik ook maar nu begin ik ook daar aan te twijfelen. Alles voor de media toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat Lieke zo weinig werkende grijze celletjes heeft dat ze ooit zich laat penetreren door Kubatz.
Staat die lijst ook ergens of alleen op jouw pc?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Day het volgende:
De eerste 50 users voor 1 maand gratis streams hebben zich aangemeld. Ik laat de top 150 nu los, die hebben tijd genoeg gehad. Iedereen mag zich nu aanmelden en de regel is: wie het eerst komt, wie het maalt.
Oh en iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld staat op de lijst!![]()
Ow?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:54 schreef Wopper1 het volgende:
Je zag Eric naar Huub kijken toen ze op de bank gingen zitten..
Dit zit wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |