Morgen om 12 uur wordt het betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef shmoopy het volgende:
Zouden nou om 0:00 uur de gratis streams eruitknallen?
Dit gaat me echt te ver. DGK-REDACTIE wordt door jou beschuldigd van het prostitueren van een vrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:54 schreef itsme het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar nu begin ik ook daar aan te twijfelen. Alles voor de media toch?
Ik zie de febo er voor aan dat ze een ultimatum hebben gesteld aan haar, je mag er in maar dan is dit je rol. Je gaat Huub een poepje doen ruiken en met Brian in bed rollebollen. Dat is jou script voor de eerste 2 weken.
En dan knalt fok eruitquote:
Not steeds is het alles voor brian bij de febo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Ik heb zonet brian wel gehioord tegen natasja dat dit een hele leuke dag voor hem was.
Rookverbod wat hij graag wilde. Kans dat amanda Jaap gaat slaan of schoppen omdat Jaap haar op de huid zit.
huub die jaap er inhoud.
Alles wat hij wilden en alles door de schuld van Huub. de Febo
En alles met dank aan de redactie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Ik heb zonet brian wel gehioord tegen natasja dat dit een hele leuke dag voor hem was.
Rookverbod wat hij graag wilde. Kans dat amanda Jaap gaat slaan of schoppen omdat Jaap haar op de huid zit.
huub die jaap er inhoud.
Alles wat hij wilden en alles door de schuld van Huub.
met die zelfmoord zou ik wel wachten tot de vakantie voorbij isquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ben blij dat ik op vakantie ga..hoe nep is die fokking gouden kooi!
IK LUST JULLIE RAUW KUT REDACTIE! HEBBEN JULLIE 2 KINDEREN UIT JE KUT ZITTEN SCHIJTEN?
Deborah je bent POEP AAN MIJN SCHOEN! Conjo bo mama
Ik ga zelfmoord plegen!
Jullie zijn ook zo liev.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
4x op rij
Dát zouden ze inderdaad nooit durven. Kom, kom, dat zou toch ethisch onverantwoord zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit gaat me echt te ver. DGK-REDACTIE wordt door jou beschuldigd van het prostitueren van een vrouw.![]()
En dat dan openbaar maken op Fok! zonder dat Tien het door heeft?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef easysatellite het volgende:
worden de streams gehackt dat je gewoon gratis kan kijke?
1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef easysatellite het volgende:
worden de streams gehackt dat je gewoon gratis kan kijke?
dat zeg ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat dan openbaar maken op Fok! zonder dat Tien het door heeft?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |