Factor 10 zonnebrandquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij mij zitten Eric en Brian overigens nog steeds aan tafel te wachten of Jaap naar huis gaat op stream 1![]()
Vertel ze het slechte nieuwsquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Bij mij zitten Eric en Brian overigens nog steeds aan tafel te wachten of Jaap naar huis gaat op stream 1![]()
Een kloon van mij gaat niet zo off-topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet alleen maar zeker dat ik een kloon van jou ben...
mark again mika25 zijn woorden scanman, wordt eens wakker!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch eens op over die scripts man. Als ze echt met scripts werken, was Sylvia nooit zo saai geweest.... ging Jaap nooit veel te ver en werd dus nooit teruggefloten en liepen de zaken nooit uit de hand. Dus echt... dat script gezeik mag je wel achterwege laten. De redactie maakt ze wel duidelijk dat er tv moet worden gemaakt en sturen sommige dingen zoals vanavond met die stemming.
Bij Lieke is dat een PANONI!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:17 schreef blomst het volgende:
Brian kijkt naar Lieke haar punami? onder het sporten.
Maar fysiek geweld, vrouwen bespugen en vrouwen begluren/stalken, dat magquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
Verboden te roken, verboden te drinken, verboden te vloeken, verboden laat naar bed te gaan.
Nog even en de EO kan dit programma overnemen
Datte.... Huub is nu het speelballetje van de snackbarquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk een hint naar de lezers dat hij hoopt dat ze ook doorhebben wat er vanavond is gebeurd.
Jij begrijpt het blijkbaar! Leg het me aub uit...?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk een hint naar de lezers dat hij hoopt dat ze ook doorhebben wat er vanavond is gebeurd.
Was dat die aflevering dat ze van die boot af moesten duiken? En heeft ze eigenlijk gewonnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vond het al cool hoe die meid in 1 keer naar 10 meter diepte kon duiken, maar dat was zij dus![]()
Wannabemod!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een kloon van mij gaat niet zo off-topic![]()
Naar de SC met deze topicvervuiling![]()
Ik denk dat het ook iets word. Ze hebben zeker dingen gemeen. En Lieke vond Brian volgens mij sowieso leuker dan Huub.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef Marelle het volgende:
Dat gaat wel wat worden met Brian en Lieke, of ben ik nu naief??
Viel me gisteren ook al op, volgens mij geven ze haar uppers of Wellbutrine, ofzo...Mens draait compleet door.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Natasia drugs gehad ofzo?
Dan spoort ze niet, ze weet dat hij Amanda gespuugd en geslagen heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook iets word. Ze hebben zeker dingen gemeen. En Lieke vond Brian volgens mij sowieso leuker dan Huub.
Dat wou ik net typenquote:
geen idee, ze moesten rauwe kippenpoten uit maden vissen met hun mond, en in een tank zo ver mogelijk duiken... en ze had gewonnen jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Was dat die aflevering dat ze van die boot af moesten duiken? En heeft ze eigenlijk gewonnen
Had IK nog niet gezien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:20 schreef maril het volgende:
Is deze hier al langs gekomen,exuse als het zo is
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
Yep, maar daar was Scan het gisteren niet zo met me eens..... en ik hoop dat ie gelijk heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook iets word. Ze hebben zeker dingen gemeen. En Lieke vond Brian volgens mij sowieso leuker dan Huub.
Go Amanda, volgens de laatste regels mag dat nou net wel !quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
Amanda wil Jaap op zijn bek rossen als ie aan d'r zit, you go girl, dat mag![]()
Ik heb hem van kingjaap.nl, ik dacht eerst dat het een grap was maar ze is het echt.quote:
Gatverdamme.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef FuTilE het volgende:
Het is toch een beetje een vorm van visuele soixante-neuf zo, deze pose van Brian en Lieke...
Exact. Hij weet dat hij het niet letterlijk mag zeggen, maar dat laatste stukje zegt genoeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte.... Huub is nu het speelballetje van de snackbar
Ik vind ze wel leuk samenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef FuTilE het volgende:
Het is toch een beetje een vorm van visuele soixante-neuf zo, deze pose van Brian en Lieke...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:20 schreef maril het volgende:
Is deze hier al langs gekomen,exuse als het zo is
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
De reacties worden hier met de dag stompzinniger. Echt ongelooflijk. Lieke staat te sporten en praten met iemand en meteen vindt ze die leuker dan Huub. Het is echt vermakelijker hier dan op de streams op het momentquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, maar daar was Scan het gisteren niet zo met me eens..... en ik hoop dat ie gelijk heeft
dat monotone gezemel hequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef easysatellite het volgende:
haha die mitch is echt droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |