Dat kanquote:
De zon staat nog redelijk droog. Ga je daarna toch gewoon op je balkon staanquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
Shit, ik heb net al m'n handdoeken opgehangen aan m'n wasrekje en moet nu douchen
Handig.![]()
soempieactiequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
Shit, ik heb net al m'n handdoeken opgehangen aan m'n wasrekje en moet nu douchen
Handig.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat soort lui moet je iig nooit meenemen, wij hadden ook eens zo'n lul mee. Op de heenweg kwamen we dermate vet laat aan dat ik de Dropkick Murphy's bijna had gemist, omdat die kloot nog een golftas moest afgeven in Alpen aan den Rijn. Die gast wilde niet op de camping slapen maar in de auto omdat ie niet in een tent wilde liggen. Op de laatste dag is hij 's nachts met een stuk in zijn kloten in de auto teruggereden naar Nederland. Ik kon hem niet tegenhouden.
Grapjurk. De buurjongens zijn aan het voetballen beneden in de tuin. Niet dus, maar anders...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De zon staat nog redelijk droog. Ga je daarna toch gewoon op je balkon staan
Vinden ze vast niet ergquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Grapjurk. De buurjongens zijn aan het voetballen beneden in de tuin. Niet dus, maar anders...
ook niet zekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Grapjurk. De buurjongens zijn aan het voetballen beneden in de tuin. Niet dus, maar anders...
Eerder naar bed en vroeger op. Komt goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben voorlopig maar gestopt met leren, ik viel bijna in slaap boven m'n boeken en kon niks meer opnemen. Dat wordt nog lachen morgen.
Waarom heb ik het idee dat pinkpop heel leuk is en ik moet balen dat ik er niet heen ga?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
't scheelde niet veel.![]()
IK
GA
NAAR
PINK
POP
Snow Patrol!!!
Ik doe met je mee, mijn kop staat ook ff op onweer nuquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En oja, ik ben stikchagrijnig en heb een baaldag, jullie zijn gewaarschuwd
* iamredleader geeft B.ertha een knuffelquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:08 schreef B.ertha het volgende:
En oja, ik ben stikchagrijnig en heb een baaldag, jullie zijn gewaarschuwd
Ik dacht lekker te gaan duiken net, dus ik dat hele eind naar purmerend met de auto, in m'n eentje omdat mn pa niet meekon. Maar aangezien we altijd met een groepje van een man of 6 zijn was dat geen probleem dacht ik. Maar ik stond dus lekker in m'n eentje net, dus kon ik weer naar huisquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, mijn kop staat ook ff op onweer nu![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik dacht lekker te gaan duiken net, dus ik dat hele eind naar purmerend met de auto, in m'n eentje omdat mn pa niet meekon. Maar aangezien we altijd met een groepje van een man of 6 zijn was dat geen probleem dacht ik. Maar ik stond dus lekker in m'n eentje net, dus kon ik weer naar huis![]()
Je hebt ze gister aangestokenquote:
koop een hele kaas en leg die een middag op je balkonquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
Waarom verkopen ze smeerkaas in die kleine rotkuipjes?![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
koop een hele kaas en leg die een middag op je balkon![]()
een tuin dan, of anders achter een raam dat vol in de zon staatquote:
En al die andere zooi dan; water, boter, melkpoeder, weipoeder en zouten, moet ik dat er zelf doorheen gaan gooien of staat dat er alleen op om dat etiket vol te krijgen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een tuin dan, of anders achter een raam dat vol in de zon staat
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
staat dat er alleen op om dat etiket vol te krijgen?
nee dat is ook zoquote:
heb ik dat beeld van mezelf gecreeerd ja?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik was al bang voor illegale kolfpraktijken![]()
nee, dat maak ik er dan weer vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb ik dat beeld van mezelf gecreeerd ja?
mwahquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is er aan de hand meis
En kunnen we je misschien opvrolijken?
Jullie zijn liefquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader geeft B.ertha een knuffelbalen, joh.
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie zit er toch steeds met zn tengels aan de kalender![]()
Trusten!quote:
Heb jij wel open internet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef erkel het volgende:
Morgen laatste werkdag van de week en het zijn maar 5 uurtjes. Gelukkig is het 's avonds en kan ik beetje filmpjes checken als de teammanager weg is![]()
Heb geen open internet, kan alleen op KPN gerelateerde sites, zoals planet.nl, hetnet.nl, kpn.com. Planet.nl is een hele uitgebreide site en is veel te vindenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij wel open internet?
Wat is je log-in?![]()
Waar dan op XS4all? Staan misschien nog leuke spelletjes opquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Via xs4all.nl kun je ook spelletjes spelen trouwens![]()
Ik hoop dat ze zo'n soort baaldag had.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe... vraag me toch af wat er gebeurd is
Vaak begint zo'n dag al niet lekker en dan kunnen hele kleine dingen het nog erger maken. Of je wordt moe en chagerijnig wakker en stoot binnen 10 minuten je teen, daarna zijn de Honey Loops/de melk op, fietsband blijkt lek... dan komt die dag niet meer goed
Ik heb de link gevondenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar dan op XS4all? Staan misschien nog leuke spelletjes op
PM gestuurdquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb de link gevondennl: http://www.xs4all.nl/~anitadej/
veel spelplezier![]()
Alweer? Is het oranje? Paars?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over m'n haarkleur.
Volgens mij is het deels oranje, maar ik kan het niet goed zien.quote:
Heb je het zelf gekleurd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij is het deels oranje, maar ik kan het niet goed zien.![]()
Ja, zelf gekleurd (tenminste, een vriendin). De onderkant is zoals ik het bedoeld had, maar het was zo'n twee-in-één pakje met een borsteltje en spul om lichtere plukjes te maken. Volgens mij heeft dat spul voor oranje gezorgd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het zelf gekleurd?
Het kan trouwens nooit zo erg zijn als het vrouwtje dat ik met koninginnendag heb gezien. Dat was overduidelijk een mislukte roodverfactie en géén KD-spoeling
Dat was echt verschrikkelijk vies oranje
Nou..dan moet je morgen maar even afwachten in het volle lichtquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zelf gekleurd (tenminste, een vriendin). De onderkant is zoals ik het bedoeld had, maar het was zo'n twee-in-één pakje met een borsteltje en spul om lichtere plukjes te maken. Volgens mij heeft dat spul voor oranje gezorgd.![]()
Maar, nogmaals, het is niet te zien in dit licht. En in het schemerdonker ben ik best wel tevreden met de kleur.![]()
wat een druif.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Die gasten hadden vandaag trouwens die tuinfrees op moeten halen. Maar om een uurtje of 4 vanmiddag begon ik al nattigheid te voelen
Heb ik ze opgebeld..zegt 'ie: "Ja, die heb ik voor morgen liggen"
Dus ik zeg: "Oh..fijn want ik ben de hele dag thuis gebleven hiervoor. Ik neem aan dat ik niet voor 2 dagen hoef te betalen he?"
Nou...daar kon 'ie wel bij inkomen
Ja, morgenochtend maar even kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..dan moet je morgen maar even afwachten in het volle licht
En anders kun je altijd nog een keertje opnieuw kleuren
Ik ga nu echt slapen want ik moet weer vroeg op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben net wakker..quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Soemp, waar blijven de foto's van je haar?![]()
Ja, valt me ook alles mee nu. Gisteravond leek het bovenop wel oranje, maar zal wel door het licht komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Moeilijk te zien, maar da's toch best leuk?![]()
ik zat er op te wachten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is ook oranje, alleen zitten wij je hier in de zeik te nemen
Welke?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:59 schreef Plasterk het volgende:
Mensen, ik ben serieus van plan om een nieuwe Master te volgen.
nope, helaas, ik denk dat ik dan maar weer aan de rug ga studeren. Als moloeculair ecoloog kom ik niet aan de slag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef Mikkie het volgende:
Wel vreemd dan, dat het bij de ene uni zomaar kan, en bij de andere niet. Kun je ook niet deze periode nog een paar bijvakken volgens ofzo?
Echt? 2 juni dan, bedoel ikquote:
Najaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:22 schreef Soempie het volgende:
Rustig hier. Bertha een baaldag en dan is het gelijk zo stil..
En uiteindelijk gaat niks meer goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe... vraag me toch af wat er gebeurd is
Vaak begint zo'n dag al niet lekker en dan kunnen hele kleine dingen het nog erger maken. Of je wordt moe en chagerijnig wakker en stoot binnen 10 minuten je teen, daarna zijn de Honey Loops/de melk op, fietsband blijkt lek... dan komt die dag niet meer goed
Was grotendeels de oorzaak ja. En had last van mn nek en voeten en nog wat anders dan..quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zo'n soort baaldag had.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
en vandaag komen PhysicsRules en DaviniaHR eten!
Het menu (gespoilerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wolfmother komt op Pinkpop. Ben vanalles aan het downloaden.quote:
Ik zal uitgebreid verslag doen van redleaders kookkunstenquote:
Ik hoop wel dat je van stamppot houd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik zal uitgebreid verslag doen van redleaders kookkunsten(menu uiteraard niet bekeken, ik laat me verrassen vanavond.)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wolfmother komt op Pinkpop. Ben vanalles aan het downloaden.![]()
Spruiten vooralquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je van stamppot houd.![]()
Stamppot met spruitenquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
en vandaag komen PhysicsRules en DaviniaHR eten!
Het menu (gespoilerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is ook oranje, alleen zitten wij je hier in de zeik te nemen
schandááligquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als je het kunt, heb iedereen gevraagd en niemand wil![]()
![]()
![]()
Lezen is een kunst, dat ging over mijn post hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nou zeg, stamppot is hartstikke lekker
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lezen is een kunst, dat ging over mijn post hoor
Op dit moment: betalingsverkeer fiatteren. Dus nakijken of erquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:53 schreef B.ertha het volgende:
Wat moet je doen dan?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:57 schreef Soempie het volgende:
Deze zomer wordt briljant. Net een reisgids over Toscane gekocht en wat boeken over Florence en Siena erbij gepakt. Ik mag voor de tien dagen dat we daar zitten het programma bepalen.![]()
Kom net bij een vriendin vandaan. Ze gaat komende dagen naar Parijs om zich voor te bereiden op de grote vakantie. Ze gaat er twee maanden werken. Afgesproken dat ik haar dan in Parijs kom opzoeken. Verblijf is dan gratis. Ben er nog nooit geweest.![]()
![]()
Ik ben in m'n hele leven bij elkaar nog nooit zo vaak op reis geweest als in deze zomer bij elkaar.![]()
kwam het als een complete verrassing?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Parijs
daar heb ik m'n liefje ten huwelijk gevraagd
bovenop de Arc de Triomphe
![]()
Ja, niemand wist dat ik dit ging doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
kwam het als een complete verrassing?Je bent wel een romanticus jij.
![]()
Ik word daar altijd een beetje 'kriebelig' van. Op de een of andere manier verpest ik zulke momenten vaak. Bijvoorbeeld in het park, romantischquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, niemand wist dat ik dit ging doen![]()
Ach, ik vind het gewoon leuk om af en toe romantisch te zijnkaarsjes aansteken, zachte muziek op, lekker glaasje wijn en knuffelen op de bank.
![]()
Kinkyquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef Mikkie het volgende:
Probeer eens een andere variant... iemand tikjes geven met een tak
Alleen in m'n vrije tijd.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik word daar altijd een beetje 'kriebelig' van. Op de een of andere manier verpest ik zulke momenten vaak. Bijvoorbeeld in het park, romantischen dan met een grasspriet vervelend doen in het gezicht van de ander. Proberen een grasspriet in z'n neus te steken bijvoorbeeld.
![]()
![]()
En ook nog eenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehe, ik sta online ja.
Met m'n toen veel te kort geknipte haren en daardoor nog boller lijkende hoofd
Maar wel lekkere koffie
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind Parijs maar saai...
tot vanavondquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zeker nog nooit samen met een leuke vrouw naartoe geweest
![]()
Trouwens, maandag weer quiz![]()
Inderdaad, alleen met een harige aapquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zeker nog nooit samen met een leuke vrouw naartoe geweest
![]()
quote:Trouwens, maandag weer quiz![]()
* iamredleader zoekt contact met Nembrionic... contact? Hallo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen met een harige aap
Maar ik vind helemaal niets romatisch aan Parijs eerlijk gezegd. Een beetje een overblijfsel uit een film.
Dan vind ik Venetie veeeeel romantischer. Of Rome.
[..]En gaan we dan ook koken of wachten we tot PR er wel bij is?
In beide gevallen moeten we toch eens snel contact zoeken
Ik ken niks veranderen ik heb geen mod rechtenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef B.ertha het volgende:
Echt? 2 juni dan, bedoel ik
Museaquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind Parijs maar saai...
Musea ja...maar verder houdt het op. De rest heb ik hierboven al uitgelegdquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Musea![]()
![]()
Ik ga er niet heen om romantisch door de stad te dwalen met m'n beste vriendin.
Ik ken hetquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik word daar altijd een beetje 'kriebelig' van. Op de een of andere manier verpest ik zulke momenten vaak. Bijvoorbeeld in het park, romantischen dan met een grasspriet vervelend doen in het gezicht van de ander. Proberen een grasspriet in z'n neus te steken bijvoorbeeld.
![]()
![]()
Oehquote:
Heb Parijs nog nooit gezien, maar Rome wel. Lijkt me veel romantischer iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen met een harige aap
Maar ik vind helemaal niets romatisch aan Parijs eerlijk gezegd. Een beetje een overblijfsel uit een film.
Dan vind ik Venetie veeeeel romantischer. Of Rome.
Dat bedoel ik, maar jij was in de buurtquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ken niks veranderen ik heb geen mod rechten![]()
Nee maar ik ga dara natuurlijk niet alleen over dat moet even overlegt worden met de anderen![]()
welgeteld 1 collega van me had die onzin geinstalleerd op z'n pc en op het hele bedrijf was er niet 1 printer meer die fatsoenlijk deed wat die moest doen.quote:
Handigquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
welgeteld 1 collega van me had die onzin geinstalleerd op z'n pc en op het hele bedrijf was er niet 1 printer meer die fatsoenlijk deed wat die moest doen.
Laat ik nu net 27 tekeningen in 3-voud in kleur af moeten drukken![]()
Smakelijk alvast, maar dat komt wel goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef iamredleader het volgende:thuis, eten is bijna geheel voorbereid, foto's komen later vanavond hopelijk.
![]()
eerst vista installeren danquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Handig
Nou je het zegt trouwens, ik moet nog 70 plaatjes printen![]()
Maar dat had je collega kunnen weten. Geen fout van Vista dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
welgeteld 1 collega van me had die onzin geinstalleerd op z'n pc en op het hele bedrijf was er niet 1 printer meer die fatsoenlijk deed wat die moest doen.
Laat ik nu net 27 tekeningen in 3-voud in kleur af moeten drukken![]()
Vista is dus zo bedacht dat iedereen in 1 klap over moet stappen ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat had je collega kunnen weten. Geen fout van Vista dus
Totdat morgen blijkt dat ik een gaatje heb aan de zijkant van een kies, tegen een andere kies aan, had ik anderhalf jaar terug en dat doet behoorlijk wat pijn als ze dan gaan vullenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe je goed. En ons maar een beetje lekker maken zo
leuke beesten zijn datquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
Onze buren hebben shetlandertjes, 2, en die zijn stokoud. Kom er net achter hoe oud precies. 45 jaar![]()
Die van ons gaan dus misschien ook nog 40 jaar mee
das kutquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net gehoord dat een van de katten bij m'n moeder er niet is als ik daar de volgende keer ben. Aangereden door waarschijnlijk een brommer
Goede samenvatting inderdaadquote:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je collega had kunnen opzoeken dat printer en/of plotterdrivers voor Vista waarschijnlijk nog niet beschikbaar zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vista is dus zo bedacht dat iedereen in 1 klap over moet stappen ofzo?
KUT tandartsquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb één kies waar echt de halve zijkant van weg is volgens mij, kan 't met m'n tong voelen... En dan nog te eigenwijs (of te schijterig?) zijn om naar de tandarts te gaan hè...
Wordt alleen maar meer hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien moet ik binnenkort toch maar eens voor de emmer.
Bijkomend probleem is alleen dat het achterstallige onderhoud me waarschijnlijk een vermogen gaat kosten, dat ik niet heb..
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het leuk bij de tandarts
Heb toch nooit iets en het is wel gezellig
Dat moeten ze gewoon doen, anders ga ik zelf es naar consumentenbonden/programma's toe, gezelligquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
Hopen dat ze toch helpen dan..
Ook een slechte dag vandaag?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga maar even op bed liggen en Top Gear kijken, voor er nog meer mis gaat
Het begon redelijk goed, maar een van de katten is dus aangereden (geen leuk nieuws) en dan is bureaustoel ook stuk, het helpt niet mee. En de aflevering van Top Gear die ik wilde kijken is veel te blokkerigquote:
Balen ja. Hoop dat je je morgen beter voeltquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het begon redelijk goed, maar een van de katten is dus aangereden (geen leuk nieuws) en dan is bureaustoel ook stuk, het helpt niet mee. En de aflevering van Top Gear die ik wilde kijken is veel te blokkerig
donequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb ik geen verstand van Plasterk....
WGR misschien?
Daarnaast is m'n fiets nog steeds stuk en heb nog geen nieuwe gekocht, kameraad gaat morgen bier drinken ipv zaterdag (dus kan niet mee doen), heb wondjes op m'n lippen na tandarts en dat is irritant, en een defect apparaat zou vandaag iemand voor langskomen om deze om te ruilen en dat is ook niet gebeurdquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Balen ja. Hoop dat je je morgen beter voelt
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef iamredleader het volgende:
Nem, we zijn helemaal vergeten te bellen, waarvoor excuusmaar ik denk niet dat aanstaande maandag wordt gekookt, dus het wordt sowiezo over twee en een halve week. Dan spreken we maandagavond wel e.e.a. door met MaJo, Tinuviel en co.
Nee hoor. Ik (nog) niet.quote:
Je bent gewoon te zwaar!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Hee tof, jij hebt ook al gezeik met fietsen. Troost je: die van mij heeft het gisteren alwéér begeven. Ik miste vorige week al 10 van de 36 spaken in m'n achterwiel, en gisteren zijn er daar nog een stuk of tien bij gekomen... ik hoorde ze knappen
Leuke binnenkomer Wycciequote:
Bij mij zitten er ook onderdelen op die nog geen jaar geleden vervangen zijn... volgens mij de achterbuiten- en binnenband, en het grote tandwiel waar trappers aan zitten... toch blij dat ik toen geen andere kettingkast of achterspatbord heb laten monteren, zou het nu nog jammerder geweest zijn. Dit weekend maar es kijken bij een fietsenmaker die ik vertrouw, en anders de fiets meenemen die nu bij moeder staat. Dan moet op termijn daar een andere fiets komenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb nu weer een barrel gekocht, maar ga in de tussentijd maar een keertje sparen voor een goede fiets, want dit schiet ook niet op. Elke keer die kleine reparaties, nieuwe bandjes, dan weer zus, zo, nieuw verfje, nieuw slot etc wordt stiekem ook knap duur...
net zo dubieus inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:45 schreef wyccie het volgende:
Je hebt een fiets bij het station gekócht?
Op zaterdag zijn er overal bevrijdingsfestivals. Of je kan richting Utrecht gaan, gaan we midgetgolfenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
net zo dubieus inderdaad![]()
M'n hele weekend is nog leeg. Ik heb een ov. Iemand een leuk idee voor een dagje weg?![]()
barbaarquote:
Wat dom, zaterdag is het natuurlijk 5 mei. Had van de week al lang uitgezocht dat ik wel in Groningen wilde blijven voor de bands die er komen. Nooit beseft dat dat zaterdag dus al is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn er overal bevrijdingsfestivals. Of je kan richting Utrecht gaan, gaan we midgetgolfen
Je kan ook naar het strand gaan en daar gaan vliegerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn er overal bevrijdingsfestivals. Of je kan richting Utrecht gaan, gaan we midgetgolfen
Je verpest m'n B.erthaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef Plasterk het volgende:
een soemp is drie posts achter elkaar?
met Soempen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga wel gewoon naar bed, hopen dat het morgen beter gaat.
nieuw?quote:
Voor mij wel. Ben nog niet zo lang terug. Maar zie dit ding vandaag pas voor het eerst in het rijtje.quote:
Hij was er vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ben nog niet zo lang terug. Maar zie dit ding vandaag pas voor het eerst in het rijtje.
zo van, dat je eigenlijk wel vakantie kunt gebruiken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef wyccie het volgende:
Oh, ben al goed gewend. 'k Heb alleen zo'n post-vakantie dip.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
zo van, dat je eigenlijk wel vakantie kunt gebruiken?![]()
Ach nou ja...toch wel een beetje.quote:Je was toch niet op vakantie?
! hoe issie? lang niet gezien hier!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:48 schreef MaJo het volgende:
HeyIk dacht laat ik ook maar weer eens een teken van leven geven
Heyquote:
dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeyJa gaat wel op zich, ware het niet dat ik waarschijnlijk pfeiffer heb en daardoor vrij gaar ben op het moment
nachtbrakersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:58 schreef wyccie het volgende:
Dan lullen we dit topic toch even vol, Soemp.
En hee Majo!
Ik ben ook een hele tijd weggeweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:59 schreef MaJo het volgende:
Hey wyccieJou ook lang niet gezien hier
Zijn er nog roddels?
Uhuhquote:
Mja, waar zal ik eens beginnen...quote:
Over wie dan ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele tijd weggeweest.
Roddels? Over wie?
Bij het beginquote:
per persoonquote:
Laat dan maar hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:04 schreef wyccie het volgende:
Haha, doen er ook mods mee? Die kunnen alles teruglezen!
Heb jij nog roddels? Dingen meegemaakt? Vriendjes? Nare eigenschappen van exenquote:
Denk het ook. Er werd alleen niemand gevraagd voor MEN, dat is wel jammer..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:08 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ie er wel geschikt voor is.
Jamaar, het topic is nog niet vol.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:11 schreef MaJo het volgende:
Ja roddels en dan wissen
Maar ik ga zo maar eens slapen denk ik, pfeiffer enzo
Tijdje vriendje gehad maar dat is nu overquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb jij nog roddels? Dingen meegemaakt? Vriendjes? Nare eigenschappen van exen![]()
![]()
Kom dan met de roddels dan blijf ik nog evenquote:
quote:
Nou, wat ik laatst toch heb gehoord joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, wat ik laatst toch heb gehoord joh!NEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Haha das wel een goeie jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:14 schreef Soempie het volgende:
[..]hmm, klote is dat.
Aan z'n slechte eigenschappen denken.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, wat ik laatst toch heb gehoord joh!Dat van Peter Andre wist ik maar van Pitt/Jolie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Zelfde als bij jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha das wel een goeie jaMaar eigenlijk is ie gewoon heel leuk
![]()
En jij dan, vriendjes, exen met vervelende eigenschappen enz
Ahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde als bij jou.![]()
Je dagen propvol plannen helpt ook![]()
Veel films kijken, boeken lezen. Computerspelletjes doen (XboX of zo?).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:22 schreef MaJo het volgende:
Ah![]()
Is bij mij een beetje lastig op het moment aangezien ik van elke kleine inspanning al helemaal brak benMaar inmiddels gaat het wel weer gelukkig
Dat doe ik ook, series downen, muziek luisteren, lezen enz.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Veel films kijken, boeken lezen. Computerspelletjes doen (XboX of zo?).
En welke studie ga je eigenlijk doen in September?
In je fotoboekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:25 schreef MaJo het volgende:
Waar had ik gezegd dan dat ik weer ging studeren?
Ah okquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
In je fotoboek
En welke zones doen jullie met Interrail?
quote:
15e keer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
!!! 15e keer. Dat wordt vast heel gaaf!
15e keer dat het gehouden wordtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
15e keer?
We zijn bijna volDan kan ik gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |